quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Jan: "Hele act in het water gevallen"
BADUM TSJJJJJJJJJ
ik zeg israelquote:
Keihard.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Ik vond ze allemaal niks. Joan had zo hard gewonnen in deze halve finale.
Bij deze finale had ze zeker meer kansquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Ik vond ze allemaal niks. Joan had zo hard gewonnen in deze halve finale.
Echt hoor...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:22 schreef Cee het volgende:
Greys, ik snap nu wat je bedoelt over deze finale.
Cyprus en Griekenland gaan 12 punten uitwisselenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef spiedermann het volgende:
[..]
Moldavie 12 punten van roemenie
Roemenie 12 punten van moldavie
Eens, maar volgens mij was dat vorig jaar ook zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor...
Ze hebben bijna alle crap bij elkaar gegooid per ongeluk
Ja, en echt ook geen enkel liedje dat op dat van Joan lijkt. In deze finale zouden we echt glansrijk gewonnen hebben. En daarna de finale ookquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt hoor...
Ze hebben bijna alle crap bij elkaar gegooid per ongeluk
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.quote:
Ik denk serieus dat áls Joan in de finale komt, dat ze daar dan ook bij de eerste 10 komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en echt ook geen enkel liedje dat op dat van Joan lijkt. In deze finale zouden we echt glansrijk gewonnen hebben. En daarna de finale ook.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.
[..]
Ik kan nu serieus ook nieuwe gordijnen aan gaan schaffen, er hing net in totaal 20 kilo kat in.
[..]
Beetje een Tom Diceje pullenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat áls Joan in de finale komt, dat ze daar dan ook bij de eerste 10 komt
Pics!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef totebel het volgende:
[..]
3-2quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat is de tussenstand Bayern - Oranje?
Ik zou het eigenlijk niet eens onterecht vinden...quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Maxinator op 22-05-2012 22:27:06 (Spoiler) ]
Dat ze dan ook even dol zijn op Joan donderdag...quote:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:25:52Oranje verliest met 3-2 van Bayern München, reageer op facebook.com/onsoranje - officiële Oranjepagina reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roemenie en Moldavie is net zo'n grote zekerheid als Cyprus en Griekenland die elkaar 12 punten gevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:25 schreef spiedermann het volgende:
Alhoewel... Roemenie kan ook nog wel 12 punten aan hongarije geven
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef hole1988 het volgende:
twitter:OnsOranjeNL twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 22:25:52Oranje verliest met 3-2 van Bayern München, reageer op facebook.com/onsoranje - officiële Oranjepagina reageer retweet
Zet Albanie even op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef totebel het volgende:
[..]
Ze zijn er alweer uit, ik was niet snel genoeg
Ik ben benieuwd naar hun commentaarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze dan ook even dol zijn op Joan donderdag...
Want ze mogen op ons stemmen. Niet op België.
Ik denk dat het volledig afhankelijk is van de resultaten van deze weekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
Zal San Marino volgend jaar weer meedoen?
Nou ik bedenk me net... Hongarije kan ook een hoop punten verwachten van roemeniequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roemenie en Moldavie is net zo'n grote zekerheid als Cyprus en Griekenland die elkaar 12 punten geven
M'n tweede favoriet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Isreal vond ik eigenlijk wel HEEL leuk
Als Henk BBC 3 kan ontvangen vragen we wel of ie die op het grote scherm zet.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]SjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Ben het helemaal met je eens... dat zijn de enige drie die zijn blijven hangen bij mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:27 schreef Arashimashou het volgende:
Rusland, Moldavië en Israël. De rest zal me worst wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |