Jongens post ff met een paar minuten vertraging voor Tulp.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:14 schreef detulp050 het volgende:
Potversomme, heb via bvn-tv een vertraging van een paar minuten, nu loop ik achter op het topic :-(
De euro's waren op. Die heeft Montenegro meegenomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef Drrk het volgende:
Het is in ieder geval geen duur jurkje geweest...
En zo is het!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Wat leuk dat ze steeds het zelfde liedje insturen, maar dan met een andere zangeres.
Ze zullen OPA! nooit overtreffen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Grieken doen echt al 10 jaar hetzelfde he
roemenie heeft altijd goeie nummersquote:
oppaquote:
Zegt mijn zoon net! 'Ik ben blij dat ze alleen een t-shirt aan heeft'quote:
Belangrijkste natuurlijk is dat Grieken zich over verspreid en vermenigvuldigd hebben dus vanuit alle landen stemmen krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
deze gaat zeker door, simpel nummertje, maar ziet er goed uit en leuk deuntje.
Ook echt in de schaduw, zonder licht eropquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is altijd mooi he... 5 man dansen en dan staat er ergens achteraan iemand weggestopt om het nog enigszins acceptabel te laten klinken
Zal in Istanbul wel weer gedraaid worden deze meuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima nummertje hoor...dit blijft wel in je hoofd zitten.
Ze zal wel een haakneus hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook echt in de schaduw, zonder licht erop.
De persoon van de 6 die waarschijnlijk wel kan zingen maar niet mooi isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:17 schreef Steve het volgende:
Staat er nou iemand ergens in het donker op het podium?
stream loopt ook zo'n 30 seconden achter. satelliet vaak maar 3 seconden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
Tulp, kan je niet via songfestival.nl kijken ofzo?
Of dan ook vertraging?
wat watquote:
Ja want die stoeipoes ziet er goed uit maar kan nog geen noot houdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:17 schreef Steve het volgende:
Staat er nou iemand ergens in het donker op het podium? Rechts.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
"Greece are now so poor they can't afford a proper dress for the singer"
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoi, schuif eens op stelletje nichten. Ik pas er niet meer tussen.
Ongeveer een kwartier voor de show denk ikquote:
Maar dat is anders, deze was vroeger een manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef Macka66 het volgende:
Kijk, deze doet tenminste níet lullig over haar geboortejaar.
En het dansje hebben ze ook in dat kwartier verzonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ongeveer een kwartier voor de show denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tegenstelling tot nederland zijn de roemeense inzendingen in het land zelf gigantische hits.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
roemenie heeft altijd goeie nummers
ik deel je mening!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het melodietje van dit refrein een van de meest 'blijven hangen' refreintjes
Of ik het nou wil of niet.
Twee vingers in de neus voor Joan, als we hier in hadden gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef Lesterr het volgende:
Duidelijk dat dit niet die beautiful song is waarover ze zingen, bleh, niks aan. Nederland had nog serieus kans gemaakt als ze in deze halve finale zaten
Inderdaad, niet te best, maar als je moet kiezen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef HiZ het volgende:
Echt geweldig is het niet, maar het is niet slechter dan de voorgangers.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het nummer heeft wel karakter. Karakter als een oude trekschuit vol mosselen, maar toch.
Ik mis de belletjes op hun hoofdquote:
quote:
Hier werd hetzelfde gezegd, na Dana International vertrouwen ze niemand meer.quote:
Wehehequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef HiZ het volgende:
Ik krijg hier de vraag of dit de moeder van Desi (van Desi en Dunya) is?
Jawel want het is de 1e halve finale rememberquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Nou Letland zien we niet meer terug denk ik
Ik denk dat driekwart hier gewoon hetero is hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef Onnoman het volgende:
die ZILVEREN CHICK HALLO! zitten hier alleen maar wijven en homo's ofzo !
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef totebel het volgende:
Oh, Jan Smit vindt het mooi, kan niet veel zijn dus
Blijf zitten TV, dit is jouw nummerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Nou ik ga even mijn glazen op ruimen... dit geschreeuw van Albanie trek ik niet
idd.. ook een sentimentele manier om aan je punten te komenquote:
Mislukte Tymoshenko pruik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:22 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wat zit er op haar hoofd? Een vogelnest?
Ik krigj echt niks binnen wat ie zegt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef HiZ het volgende:
Luistert er iemand nog naar Jan Smit ? Ik lijk 'm automatisch weg te filteren
qaj qajquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Macka66 het volgende:
"If you have any pets you might want to put them in another room"![]()
Daarvoor kijk ik BBC.
Ik vind het ook een beetje plaspauze materiaal, krijg gewoon koppijn!! Ze kunnen haar wel inhuren voor de 1e maandagsirenequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Ik ga wat te drinken pakken want ik word serieus agressief van dit nummer...
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Macka66 het volgende:
"If you have any pets you might want to put them in another room"![]()
Daarvoor kijk ik BBC.
Eens ... tot nu toe is t om te huilen.. dit gekrijs is vreselijkquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef yvonne het volgende:
Tot nu toe het slechtste ESF dat ik ooit gezien hebDit winnen we met gemak
Hehequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef YazooW het volgende:
Hevig marijuana gebruik in combinatie met linkse hobby's, dan krijg je dus dit.
Als we in deze halve finale hadden gestaan wel jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef yvonne het volgende:
Tot nu toe het slechtste ESF dat ik ooit gezien hebDit winnen we met gemak
HAHAHHAHAHAHAHAHAquote:
nee de BBC blockt over het algemeen de streams buiten de UKquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Heeft de BBC een stream die je op het continent kunt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |