Liever Sap?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Onnoman het volgende:
stel voor dat... dat... tofu wint.. wordt president.. heb je een murk als mp.. dat wil je toch niet?
Kan ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Onnoman het volgende:
stel voor dat... dat... tofu wint.. wordt president.. heb je een murk als mp.. dat wil je toch niet?
klopt charisma loos, en zijn oogjes helpen hem ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Ayca het volgende:
Zijn manier van praten is totaal niet overtuigend.
Oh je bent op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
Dibi
Deze Titel![]()
gaat tegenvallen vandaag
Daar zijn ze zelf al goed mee bezig.quote:
liever de kogel erdoor..quote:
ze zullen door hem gewoon nog slechter in de peilingen staan, dat is wel knap!quote:
huilie huilie.. babyface.. irritant onbekend accent.. weg ermee (week van bart de graaf: door de versnipperaar)quote:
Chagrijnig. Maar dat is hij ook toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is Spanjer net door Jan Paparazzi gebeld.
Wat kijkt hij sacherijnig
Haten op Maartenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat die eerste en die laatste maar weg...
heel simpel, extreem beleefd doen zodat hij nog onbeleefder en simpeler over komtquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat die eerste en die laatste maar weg...
ik las "gebeft"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef tralalala het volgende:
Volgens mij is Spanjer net door Jan Paparazzi gebeld.
Wat kijkt hij sacherijnig
vooral als de partij leiding hoe dan ook al niet achter je staat het toch proberen omdat je ang bent je gezicht te verliezenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
"Er zijn een aantal", vervelende fout is dat altijd.
idd.. ga terug naar je land manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef Silenus het volgende:
Wat een sukkel die Dibi. Schei er toch mee uit man.
Dat zegt nog steeds niet veel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef alors het volgende:
Voor de haters, hij was gister wel beter dan Sap hoor.
Niet voor de elite hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
groenlinks is toch een partij voor de linkse elite?
Mwah.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef alors het volgende:
Voor de haters, hij was gister wel beter dan Sap hoor.
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Onnoman het volgende:
als hij ook lacht.. de tering.. zn hele hoofdhuid wordt naar achter getrokken en die schedel plopt bijna uit zijn bek
Hij is een reptilianquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef Onnoman het volgende:
als hij ook lacht.. de tering.. zn hele hoofdhuid wordt naar achter getrokken en die schedel plopt bijna uit zijn bek
En een dikke ook wel.quote:
Rond etenstijd Tofik aan je deur, ik moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Als hij maar niet aanbelt om me te bekeren.
zijn kennelijk niet meer van deze generatiequote:
Que?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat zit Gijpie nou de hele tijd te smiezen en te lachen dan?Wat kan hij nou écht?
Over voetbal lullen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat zit Gijpie nou de hele tijd te smiezen en te lachen dan?Wat kan hij nou écht?
Mijn stem kan hij wel vergeten nuquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zijn kennelijk niet meer van deze generatieen dibi is een broekie van 6 dus hij wel of zo iets dergelijks
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef HalvinCarris het volgende:
Het lijkt een kwestie van uren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
Dries, tijd dat hij komt te overlijden, met zijn hoofd.
Eén pot nat die CDA'ers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Lov1 het volgende:
Die Haersma Buma lijkt me best een prima kerel
Had liever de Jager gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef Lov1 het volgende:
Die Haersma Buma lijkt me best een prima kerel
Wat een held he.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Onnoman het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piet_de_Jong_%28politicus%29
(holy shit)
maakt dat uit? een politieke partij die juist niet met anderen wilt samenwerken vind ik pas echt kwalijk, dan heb je er niets aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Die Keijzer had dan wel geen PVV verleden, ze wilde de toekomst best met de PVV aangaan
Ik vind Gijp een topper, maar ik hoef er geen boek over.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Even zijn boekje pluggen. Al lijkt het me wel een leuk boek.
Maar ze doen alsof zij onbesmet is, maar wat heb je daaraan als zij zowat het meest van alle kandidaten tegen de PVV aanschurkte?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maakt dat uit? een politieke partij die juist niet met anderen wilt samenwerken vind ik pas echt kwalijk, dan heb je er niets aan
Ook twee keer.quote:
is het besmet dan? er zijn zo veel kabinetten gevallen door de jaren heen? Ik heb niets met de PVV, ik gun ze 0 zetels, maar ik heb er respect voor dat ze het geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Maar ze doen alsof zij onbesmet is, maar wat heb je daaraan als zij zowat het meest van alle kandidaten tegen de PVV aanschurkte?
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik wist dit wel, maar best dapper dat hij het zo vertelt.
ze is pot kutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:53 schreef NoCigar het volgende:
Denk aan je decolleté Claudia. Niet laten zien dus.
Snap ik, je hoort dr 1 keer lachen en je krijgt em toch al niet meer omhoog.quote:
dus daar is je UI van, ik dacht dat het Al Bundy wasquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ze mogen Gijp wel bedanken voor het aanleveren van de helft van het TVDD materiaal.
ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef Specularium het volgende:
Ze mogen Gijp wel bedanken voor het aanleveren van de helft van het TVDD materiaal.
Hoe kun je daar Al Bundy in zien?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dus daar is je UI van, ik dacht dat het Al Bundy was
Gijp hatenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die kotst op hem. Zo'n vervelende man
Wie?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Ayca het volgende:
watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Ayca het volgende:
Hoe kan je Gijpie nou vervelend vindenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Ayca het volgende:
We zaten nu op de kekke overhemden, toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef UncleDolan het volgende:
Waar blijft die hippe brillen teller trouwens?
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gijp is de man met die bril en die blouse he?
Liever niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Gaan we het nog over Kooijemans hebben?
Wie niet tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef Felagund het volgende:
Gijp is gewoon licht autistisch volgens mij.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Gaan we het nog over Kooijemans hebben?
Op fok een topic openen voor de nos volgers en voor de rtl volgers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Met de chemie tussen de mannen zit het wel goed in ieder geval.
Dat zeg je toch niet. sorry hoor.quote:
Of een lekkere man.quote:
Dat is nog niks:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Oe die dikke kop van Derksen net. Wat een verschil met nu.
Oe ja en dan een sigaar erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is nog niks:
[ [url= http://i.ytimg.com/vi/RyX_uVOAf5I/0.jpg]afbeelding[/url] ]
Hans & Grietje.quote:
In de tijd van Hugo Camps en Ruud ter Weijdenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is nog niks:
[ [url= http://i.ytimg.com/vi/RyX_uVOAf5I/0.jpg]afbeelding[/url] ]
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Klauz het volgende:
Wat was de grap met dat haar van die journalist? Enkel en alleen dat het bewoog?
Hij stond in een studioquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef Klauz het volgende:
Wat was de grap met dat haar van die journalist? Enkel en alleen dat het bewoog?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Frag_adder het volgende:
met zo een vrouw snap ik zijn alcohol probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |