Bedoel je tijdens het gewone lopen? Als ik in één week, twee keer loop, dan voel ik het gewoon met lopen ook. Tijdens het hardlopen voel ik het na zo'n 6km opkomen, maar dan stamp ik te veel kwam ik laatst achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:38 schreef Viking84 het volgende:
Als het morgen goed genoeg voelt maar een rondje in het bos. Benieuwd wat die zachtere ondergrond doet. Heb jij dan ook tijdens het lopen last, justmattie? Ik allleen als ik een trap afga en als ik hurk. Heb ook wel last gehad van mn knie, mn enkels en mn hamstrings, zo erg dat ik amper op het toilet kon zitten
. Toen ik vier jaar geleden hardliep ook shin splints. Vrij lang en voelde het ook tijdens gewoon lopen.
Ik zit liever in de sportschool met airco. Wat een benauwd weer buiten. Heb 5,75km in een half uur gedaan :/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 07:43 schreef STING het volgende:
Vanavond moet ik eigenlijk naar de sportschool, maar met deze temperatuur ga ik liever weer hardlopen
Nou, prima toch? Dat haal ik niet hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit liever in de sportschool met airco. Wat een benauwd weer buiten. Heb 5,75km in een half uur gedaan :/
Misschien idd maar eens proberen met dit warme weer, maar volgens mij is het er bij mij niet echt koel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit liever in de sportschool met airco. Wat een benauwd weer buiten. Heb 5,75km in een half uur gedaan :/
Nog steeds pijn vrij!quote:Op maandag 21 mei 2012 22:44 schreef Jumparound het volgende:
niet helemaal je van het, maar goed genoeg voor mn knie (tenminste, dat zal morgen blijken)
http://www.endomondo.com/workouts/57384718
* Jumparound haalt een klein beetje opgelucht adem
sorry liesje68![]()
Klinkt goed, als ik op cursus buiten de deur ben dan heb ik ook vaak mijn spullen bij mequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:03 schreef Maraca het volgende:
Ik ben nu op het landgoed van Nyenrode en wat is dit eigenlijk een prachtige locatie om hard te lopen. Toevallig weet ik dat er ook speciale hardlooproutes zijn voor de mensen die op de campus wonen, dus dat maakt het wel erg verleidelijk om de hardloopspullen standaard in de auto te leggen als ik college heb
Goed bezig, nu weer rustig opbouwenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nog steeds pijn vrij!
en mn streefgewicht komt in zicht, 77,6 kg
Ja, heb ook een medestudent gesmst dat ze haar spullen volgende week mee moet nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, als ik op cursus buiten de deur ben dan heb ik ook vaak mijn spullen bij me
Gister iets te hard gelopen, ik val te snel terug op 10 km/h... Dus ja.. rustig opbouwen en kijken wat nu het grootste pijnpunt is. Ik vermoed mijn enkel trouwens, dat voel ik met rekken en strekken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, als ik op cursus buiten de deur ben dan heb ik ook vaak mijn spullen bij me
[..]
Goed bezig, nu weer rustig opbouwenEn lekker dat je je streefgewicht in zicht komt
Ik heb het geluk dat ik redelijk snel de stad uit ben en lekker kan lopen in een soort polder/ natuurgebied, zelfs als ik voor de HM zou gaan trainen en 20 km zou lopen, dan kan ik zo goed als alle stoplichten vermijden door langs de rivier terug te lopenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga mijn duurlopen in voorbereiding op de HM ook echt wel buiten de stad lopen. Ben die rondjes stad een beetje zat. Voor de 18 km zit ik aan Leiden - Den Haag te denken, voor de 14 km aan Delft - Den Haag etc.
Cool! zeker doen! Kan je niet de duinen in? Dat is volgens mij echt top voor je conditiequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga mijn duurlopen in voorbereiding op de HM ook echt wel buiten de stad lopen. Ben die rondjes stad een beetje zat. Voor de 18 km zit ik aan Leiden - Den Haag te denken, voor de 14 km aan Delft - Den Haag etc.
Niet als je 8km wilde gaan doen. En ik heb vier of vijf keer stukjes gewandeld om op adem te komenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, prima toch? Dat haal ik niet hoor.
Bij mijn sportschool moet je soms een muts op, zo hard staan die airco's aanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien idd maar eens proberen met dit warme weer, maar volgens mij is het er bij mij niet echt koel.
5,75 km in een half uur is toch heel netjes? Of niet voor jouw standaarden?
14 km, stoplicht vrij en naar behoefte aan te passen ;-)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik redelijk snel de stad uit ben en lekker kan lopen in een soort polder/ natuurgebied, zelfs als ik voor de HM zou gaan trainen en 20 km zou lopen, dan kan ik zo goed als alle stoplichten vermijden door langs de rivier terug te lopen
Toen had je iemand om mee op te lopen. Dan loop je vaak snellerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:18 schreef Yuki het volgende:
Zo, dat was les 17
Voor m'n gevoel ging ik net zo hard als zondag, maar Runkeeper zegt iets anders... Ergens een beetje teleurstellend
http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/89793834
Dat is zeker lekker, is wel een druk gedeelte denk ik of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
14 km, stoplicht vrij en naar behoefte aan te passen ;-)
http://www.endomondo.com/workouts/53128392
En bij Evy is vooralsnog gewoon lekker volhouden belangrijker dan harder lopen. Dat harder gaat vanzelf. Echt waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:18 schreef Yuki het volgende:
Zo, dat was les 17
Voor m'n gevoel ging ik net zo hard als zondag, maar Runkeeper zegt iets anders... Ergens een beetje teleurstellend
http://runkeeper.com/user/tclinden/activity/89793834
ik loop juist sneller als ik alleen loop, als ik iemand bij me heb om het tempo te bepalen loop ik / kan ik pas rustiger lopen dan m'n eigen tempoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toen had je iemand om mee op te lopen. Dan loop je vaak sneller
alleen langs de n525 (de weg in het midden) is vrij druk. Verder kom je weinig mensen tegen (vooral 's avondsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is zeker lekker, is wel een druk gedeelte denk ik of niet?
Hier mijn 10 km stuk: http://www.endomondo.com/workouts/56237623
Vanmiddag maar weer lopen
Ik ben luiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Cool! zeker doen! Kan je niet de duinen in? Dat is volgens mij echt top voor je conditie
De rest van dat land is nogal vlak... ;-)
Dan loop je te hardquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet als je 8km wilde gaan doen. En ik heb vier of vijf keer stukjes gewandeld om op adem te komen
door het bos loopt lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben lui. En bang om te verdwalen
. Maar op zich wel een leuk idee
. We hebben ook een bos vlakbij, dat is dan wel weer leuk voor 5 km.
Tenzij je bij heuveltjes komtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
door het bos loopt lekkerMaar ik hou het wel bij de fietspaden om mn enkels te sparen
Oh ja, dat is weer een nadeel van het bosquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
door het bos loopt lekkerMaar ik hou het wel bij de fietspaden om mn enkels te sparen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is weer een nadeel van het bos.
Weet je, ik stop wel gewoon met lopen.
Dan is het helemaal lekker, heb er altijd hekel aan om mensen in te halen (vooral van die trage fietsersquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
alleen langs de n525 (de weg in het midden) is vrij druk. Verder kom je weinig mensen tegen (vooral 's avonds)
Edit: gaaf rondje, vooral zo langs de rivier!
Viel best mee, vond ik. Het was ook wel een beetje benauwd buiten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan loop je te hard.
Remember: knallen doe je tijdens wedstrijden.
Zag hier een mooie quote over: "You can't go as hard as you want every time you work out, or you'll have nothing left to race with," (bron: http://www.runnersworld.c(...)267--14201-0,00.html)
En Honselaar zegt dat je een papier op de muur moet hangen op de plek waar je hardloopschoenen staan en daarop moet schrijven: ik durf langzaam te lopen!
Maar als je langzame duurlopen doet (soms amper boven snelwandeltempo uit), loop je tijdens wedstrijden beter. Schijnt. Ik blaat nu Honselaar na, moet nog even in de praktijk uitvogelen of 'ie gelijk heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Viel best mee, vond ik. Het was ook wel een beetje benauwd buiten.
Over 1,5 week mag ik dus weer knallen![]()
Maar langzaam lopen is een hele opgaveEn nu ben ik naar college. Fijne dag allemaal
Zou kunnen iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Toen had je iemand om mee op te lopen. Dan loop je vaak sneller
Hoei!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer gelopen, was wel warm maar nog niet te!
Ging op zich wel goed en dat blijkt ook uit endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/hidzrnKzI3w
Allemaal bekertjes!
nieuwe PR's binnen endomondoquote:
Lekker, die bekertjes stimuleren wel, alleen nu ik aan het opbouwen ben voor meer km's dan merk je dat je die bekers bijna niet meer ziequote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:48 schreef gcjoel het volgende:
Vanmorgen weer gelopen, was wel warm maar nog niet te!
Ging op zich wel goed en dat blijkt ook uit endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/hidzrnKzI3w
Allemaal bekertjes!
Oh lol ik dacht aan plastic bekertjes bezaaid over straatquote:
Ik denk dat het bij iedereen verschllend is... ik kan eten wat ik wil voor dat ik ga hardlopen en heb nergens last van.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
heb toch genoeg gelezen dat dat niet handig is kort voor je gaat lopen ivm ongeplande pitstops bij een port-a-potty enzo...
ik zit te denken om komende zondag even met mijn vrouw boodschappen te doen in de stad en me dan uit de auto te stappen op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Klinkt goed, zo ben ik een tijdje geleden toen we bij vrienden gingen ten er naartoe gelopen en daar een douche genomen en met de auto terug geredenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zit te denken om komende zondag even met mijn vrouw boodschappen te doen in de stad en me dan uit de auto te stappen op een gegeven moment.
Dan is er geen andere optie om terug te lopen
ga ik proberen MD... en anders kijken of ik die judorol uit mijn jeugd nog kanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo ben ik een tijdje geleden toen we bij vrienden gingen ten er naartoe gelopen en daar een douche genomen en met de auto terug gereden
Maar zou wel uit de auto stappen als ze stil staat
Nee joh! Wel een beetje spannend houden. Haal je misschien ook nog eens het lokale nieuwsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt goed, zo ben ik een tijdje geleden toen we bij vrienden gingen ten er naartoe gelopen en daar een douche genomen en met de auto terug gereden
Maar zou wel uit de auto stappen als ze stil staat
Ja, rollen is dan het beste jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ga ik proberen MD... en anders kijken of ik die judorol uit mijn jeugd nog kan
al rollend de auto uit en dan er hard achteraan rennen, ben benieuwd wat omstanders dan denkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee joh! Wel een beetje spannend houden. Haal je misschien ook nog eens het lokale nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |