Sportschool 3x per week van die groepslessen, tennis en dansen. Overdrijf graagquote:Doen jullie, naast het hardlopen, ook nog actief aan andere sporten?
Heb je geen last van die armband dan? Schuren, 1e arm zwaarder dan de ander, lastig etc? Ik heb van die iele armpjes, Iphone is net zo breed als m'n bovenarmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook een armband kopen waar je je iPhone in kunt doen? Heb je er helemaal geen last van. Ik zie dat die sportband niet met GPS werkt, maar met een sensor: een soort stappenteller, lang niet zo accuraat als GPS. Ik zou als ik jou was gewoon met m'n iPhone lopen en dan een armband kopen. Kun je via dealextreme.com al voor een paar euro kopen.
Nee hoor, helemaal niet. Zo zwaar is je iPhone toch niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Sportschool 3x per week van die groepslessen, tennis en dansen. Overdrijf graag
[..]
Heb je geen last van die armband dan? Schuren, 1e arm zwaarder dan de ander, lastig etc? Ik heb van die iele armpjes, Iphone is net zo breed als m'n bovenarm
ik heb met een armtasje voor m'n htc gelopen, vond het de meest nutteloze uitgave. Heb m'n foon gewoon los in de zak van m'n vestje of jack. mijn ervaring is dat het hoesje m'n gps signaal verstoort, de twee keer dat ik mét gelopen heb klopte er geen klote van m'n daadwerkelijke routequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
[..]
Heb je geen last van die armband dan? Schuren, 1e arm zwaarder dan de ander, lastig etc? Ik heb van die iele armpjes, Iphone is net zo breed als m'n bovenarm
Volgens mij ben jij ouder dan ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja papa.
Ik niet dus. Wil nog wel een keer krachttraining gaan doen, maar ik weet niet zo goed waar ik de tijd vandaan moet halen, zeker niet als ik straks voor de HM ga trainen.
Dan is je week goed gevuldquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
En vlakbij je eigen huis is geen (goedkope) sportschool?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Probleem is ook een beetje dat ik heel goedkoop kan sporten vlak bij mijn werk, maar dat mijn werk wel een dik uur bij mijn huis vandaan is. Dus ik ga niet zo gemakkelijk even op een luie zondagmiddag, moet die twee keer dat ik zou willen gaan doordeweeks gaan...
IJzervreten ftw.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
Doen jullie, naast het hardlopen, ook nog actief aan andere sporten?
Ik fiets naar het stationquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer wat eerder koelen hè![]()
Welk hoesje heb jij dan? Haha, nou ik vind t best een zwaar ding. Als ik m los in m'n zak heb irriteer ik me dood.quote:Nee hoor, helemaal niet. Zo zwaar is je iPhone toch niet?.
Dat is dus waar ik ook een beetje bang voor ben, niet dat t om enorme bedragen gaan..quote:ik heb met een armtasje voor m'n htc gelopen, vond het de meest nutteloze uitgave. Heb m'n foon gewoon los in de zak van m'n vestje of jack. mijn ervaring is dat het hoesje m'n gps signaal verstoort, de twee keer dat ik mét gelopen heb klopte er geen klote van m'n daadwerkelijke route
Jep en jep hahaha maar heb gelukkig ook nog tijd voor andere dingen, plan mezelf helemaal vol maar daar hou ik vanquote:Dan is je week goed gevulden heb je zeker de conditie van een paard
Geen balsporten meer, eerst zaalvoetbal en squash naast het hardlopen. Ik ging langzaam kapot. Squash of zo zou ik nog wel willen doen maar het is geen must.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit actief te denken om naast hardlopen ook actief te gaan fietsen. Combineren dus. Sporten (hardlopen) werkt verslavend heb ik al gemerktquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
ik den kdat je onderstussen wel zo ervaren bent Viking dat je wel het verschil voel tussen echte blessure of wat overbelastingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Last van m'n scheenbeen. Overbelast vorige week. Had eigenlijk meteen moeten koelen zondag, maar ja, dacht dat het sneller over zou gaan.
Nou, dit is wel een echte (beginnende) shin splint, dat weet ik wel en het is gewoon opvallend dat ik er last van heb na een maand niet heel veel gelopen te hebben ivm vakantie en ziekte, vervolgens een km of 15 per week en vorige week ineens 33 km in één weekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik den kdat je onderstussen wel zo ervaren bent Viking dat je wel het verschil voel tussen echte blessure of wat overbelasting
beetje te veel te snel gewild? Niet opvallend, maar wel goed duidelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een echte (beginnende) shin splint, dat weet ik wel en het is gewoon opvallend dat ik er last van heb na een maand niet heel veel gelopen te hebben ivm vakantie en ziekte, vervolgens een km of 15 per week en vorige week ineens 33 km in één week.
Alleen heb ik er niet constant last van en als ik er last van heb, dan vooral als ik een trap afga of hurk. Maar ja, ik heb wel vaker een pijntje daar als ik hurk, na 10 km of meer en dat is na max een dag wel weer weg. Vind het ook opvallend dat het altijd aan mijn rechterscheenbeen is. Zou dat overpronatie aan die kant kunnen zijn? Binnenkort ga ik sws even naar de speciaalzaak, dan maar even een filmpje laten maken.
Overigens ben ik vorige week begonnen met het bijhouden van een trainingsdagboek. Daarin noteer ik dit soort dingen dus ook. Wil toch wat bewuster bezig zijn met pijntjes.
Ja, maar ik ben me er niet zo van bewust geweest dat het te veel was. Liep voordat ik op vakantie ging 15 à 20 km per week en dat zat nog in m'n hoofd toen ik de 10 in Delft liepquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
beetje te veel te snel gewild? Niet opvallend, maar wel goed duidelijk lijkt me.
ik heb hier na m'n knieblessure ook een icepack in de vriezer klaar liggen, voor het geval dát. overigens staat er ook een potje met ontstekingsremmers klaar .. maar die laat ik zo lang mogelijk onaangeroerd, heb deze nog over van die knieblessurequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben me er niet zo van bewust geweest dat het te veel was. Liep voordat ik op vakantie ging 15 à 20 km per week en dat zat nog in m'n hoofd toen ik de 10 in Delft liep. Had na Delft al een pijntje, dus volgende keer alerter reageren en meteen koelen. Ik heb koelen nooit zo serieus genomen, maar ik merk nu al dat het een stuk beter is, dus ga volgende keer echt meteen weer koelen!
ja Viking, koelen is cool!!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben me er niet zo van bewust geweest dat het te veel was. Liep voordat ik op vakantie ging 15 à 20 km per week en dat zat nog in m'n hoofd toen ik de 10 in Delft liep. Had na Delft al een pijntje, dus volgende keer alerter reageren en meteen koelen. Ik heb koelen nooit zo serieus genomen, maar ik merk nu al dat het een stuk beter is, dus ga volgende keer echt meteen weer koelen!
Niet doen, ook al kun je het conditietechnisch goed aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Maraca het volgende:
Ik zit eraan te denken om een paar Evy lessen te skippen
Nee joh!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Maraca het volgende:
Ik zit eraan te denken om een paar Evy lessen te skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |