abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111892655
quote:
Doen jullie, naast het hardlopen, ook nog actief aan andere sporten?
Sportschool 3x per week van die groepslessen, tennis en dansen. Overdrijf graag :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt ook een armband kopen waar je je iPhone in kunt doen? Heb je er helemaal geen last van. Ik zie dat die sportband niet met GPS werkt, maar met een sensor: een soort stappenteller, lang niet zo accuraat als GPS. Ik zou als ik jou was gewoon met m'n iPhone lopen en dan een armband kopen. Kun je via dealextreme.com al voor een paar euro kopen.
Heb je geen last van die armband dan? Schuren, 1e arm zwaarder dan de ander, lastig etc? Ik heb van die iele armpjes, Iphone is net zo breed als m'n bovenarm :(
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:27:28 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111892787
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:25 schreef Goudvis87 het volgende:

[..]

Sportschool 3x per week van die groepslessen, tennis en dansen. Overdrijf graag :P

[..]

Heb je geen last van die armband dan? Schuren, 1e arm zwaarder dan de ander, lastig etc? Ik heb van die iele armpjes, Iphone is net zo breed als m'n bovenarm :(
Nee hoor, helemaal niet. Zo zwaar is je iPhone toch niet? :).
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 mei 2012 @ 20:27:49 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111892810
quote:

[..]

[..]

ik heb met een armtasje voor m'n htc gelopen, vond het de meest nutteloze uitgave. Heb m'n foon gewoon los in de zak van m'n vestje of jack. mijn ervaring is dat het hoesje m'n gps signaal verstoort, de twee keer dat ik mét gelopen heb klopte er geen klote van m'n daadwerkelijke route :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_111892820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja papa :P.

Ik niet dus. Wil nog wel een keer krachttraining gaan doen, maar ik weet niet zo goed waar ik de tijd vandaan moet halen, zeker niet als ik straks voor de HM ga trainen.
Volgens mij ben jij ouder dan ik.. :P

Ik ken het, ik ben al van drie keer naar één keer per week krachttraining gegaan. Puur door de tijd. En dat is wel balen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:29:41 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111892942
Probleem is ook een beetje dat ik heel goedkoop kan sporten vlak bij mijn werk, maar dat mijn werk wel een dik uur bij mijn huis vandaan is ;). Dus ik ga niet zo gemakkelijk even op een luie zondagmiddag, moet die twee keer dat ik zou willen gaan doordeweeks gaan...
Niet meer actief op Fok!
pi_111892964
quote:

[..]

Dan is je week goed gevuld :P en heb je zeker de conditie van een paard :7
pi_111893050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:29 schreef Viking84 het volgende:
Probleem is ook een beetje dat ik heel goedkoop kan sporten vlak bij mijn werk, maar dat mijn werk wel een dik uur bij mijn huis vandaan is ;). Dus ik ga niet zo gemakkelijk even op een luie zondagmiddag, moet die twee keer dat ik zou willen gaan doordeweeks gaan...
En vlakbij je eigen huis is geen (goedkope) sportschool?
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:31:03 #233
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111893057
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
IJzervreten ftw.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator dinsdag 22 mei 2012 @ 20:32:59 #234
155227 crew  Guppy
dus
pi_111893227
quote:

[..]

Volgende keer wat eerder koelen hè ;)

Ik fiets naar het station :@ 5km heen, 5km terug
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_111893236
quote:
Nee hoor, helemaal niet. Zo zwaar is je iPhone toch niet? :).
Welk hoesje heb jij dan? Haha, nou ik vind t best een zwaar ding. Als ik m los in m'n zak heb irriteer ik me dood.

quote:
ik heb met een armtasje voor m'n htc gelopen, vond het de meest nutteloze uitgave. Heb m'n foon gewoon los in de zak van m'n vestje of jack. mijn ervaring is dat het hoesje m'n gps signaal verstoort, de twee keer dat ik mét gelopen heb klopte er geen klote van m'n daadwerkelijke route :')
Dat is dus waar ik ook een beetje bang voor ben, niet dat t om enorme bedragen gaan..

quote:
Dan is je week goed gevuld :P en heb je zeker de conditie van een paard :7
Jep en jep hahaha maar heb gelukkig ook nog tijd voor andere dingen, plan mezelf helemaal vol maar daar hou ik van :@
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:34:33 #236
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_111893364
quote:

[..]

Geen balsporten meer, eerst zaalvoetbal en squash naast het hardlopen. Ik ging langzaam kapot. Squash of zo zou ik nog wel willen doen maar het is geen must.

Daarnaast vind ik het leuk om 20 kg. aan kampeerspullen op een fiets te laden en dan wekenlang door gebergtes te fietsen. Niet iets wat ik elk weekend doe, maar wel elk jaar en het is zeker ook sportief te noemen. Het hardlopen helpt daarin vooral om longcapaciteit te kweken. Verder eigenlijk helemaal niet :').
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:36:06 #237
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_111893502
Evy is echt fier op mij. vanmiddag les 25 en 26 gelopen, lekker zweten. toch weer 13 km in de benen.
Hallo lopers trouwens
Feyenoord!!! * Barça
pi_111893784
quote:

[..]

Ik zit actief te denken om naast hardlopen ook actief te gaan fietsen. Combineren dus. Sporten (hardlopen) werkt verslavend heb ik al gemerkt :P
pi_111893902
Ik heb een zakje achter in mijn sportbroek, waar precies een telefoon (met gps en runkeeper en muziek) in past. Ideaal. Loopt stukken beter dan los in je gewone zak, omdat hij niet meer 'stuitert'.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:41:56 #240
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111893975
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Last van m'n scheenbeen. Overbelast vorige week. Had eigenlijk meteen moeten koelen zondag, maar ja, dacht dat het sneller over zou gaan ;).
ik den kdat je onderstussen wel zo ervaren bent Viking dat je wel het verschil voel tussen echte blessure of wat overbelasting
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:50:09 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111894641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik den kdat je onderstussen wel zo ervaren bent Viking dat je wel het verschil voel tussen echte blessure of wat overbelasting
Nou, dit is wel een echte (beginnende) shin splint, dat weet ik wel en het is gewoon opvallend dat ik er last van heb na een maand niet heel veel gelopen te hebben ivm vakantie en ziekte, vervolgens een km of 15 per week en vorige week ineens 33 km in één week :').
Alleen heb ik er niet constant last van en als ik er last van heb, dan vooral als ik een trap afga of hurk. Maar ja, ik heb wel vaker een pijntje daar als ik hurk, na 10 km of meer en dat is na max een dag wel weer weg. Vind het ook opvallend dat het altijd aan mijn rechterscheenbeen is. Zou dat overpronatie aan die kant kunnen zijn? Binnenkort ga ik sws even naar de speciaalzaak, dan maar even een filmpje laten maken.

Overigens ben ik vorige week begonnen met het bijhouden van een trainingsdagboek. Daarin noteer ik dit soort dingen dus ook. Wil toch wat bewuster bezig zijn met pijntjes.
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 mei 2012 @ 20:55:43 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111895240
ik heb eigenlijk zelden last van m'n onderbenen. Behalve toen we net verhuisd waren en ik per dag een keer of vijftig de trap op en afging om spullen op te bergen. Na de eerste dag kon ik dus alleen nog maar billenschuivend van de trap af, zoveel pijn :X nadien nooit meer last gehad :D Verder heb ik geen rijbewijs, dus ik doe alles lopend en soms fietsend, maar wat dat betreft zijn mijn benen dus absoluut niet 'lui' geworden door bv autorijden :) mag ik me nu denk ik wel gelukkig mee prijzen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 mei 2012 @ 20:57:12 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111895376
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, dit is wel een echte (beginnende) shin splint, dat weet ik wel en het is gewoon opvallend dat ik er last van heb na een maand niet heel veel gelopen te hebben ivm vakantie en ziekte, vervolgens een km of 15 per week en vorige week ineens 33 km in één week :').
Alleen heb ik er niet constant last van en als ik er last van heb, dan vooral als ik een trap afga of hurk. Maar ja, ik heb wel vaker een pijntje daar als ik hurk, na 10 km of meer en dat is na max een dag wel weer weg. Vind het ook opvallend dat het altijd aan mijn rechterscheenbeen is. Zou dat overpronatie aan die kant kunnen zijn? Binnenkort ga ik sws even naar de speciaalzaak, dan maar even een filmpje laten maken.

Overigens ben ik vorige week begonnen met het bijhouden van een trainingsdagboek. Daarin noteer ik dit soort dingen dus ook. Wil toch wat bewuster bezig zijn met pijntjes.
beetje te veel te snel gewild? Niet opvallend, maar wel goed duidelijk lijkt me. :@

dinsdag 22 mei 2012 @ 21:02:38 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111895845
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:

[..]

beetje te veel te snel gewild? Niet opvallend, maar wel goed duidelijk lijkt me. :@
Ja, maar ik ben me er niet zo van bewust geweest dat het te veel was. Liep voordat ik op vakantie ging 15 à 20 km per week en dat zat nog in m'n hoofd toen ik de 10 in Delft liep ;). Had na Delft al een pijntje, dus volgende keer alerter reageren en meteen koelen. Ik heb koelen nooit zo serieus genomen, maar ik merk nu al dat het een stuk beter is, dus ga volgende keer echt meteen weer koelen!
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 mei 2012 @ 21:05:37 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_111896165
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben me er niet zo van bewust geweest dat het te veel was. Liep voordat ik op vakantie ging 15 à 20 km per week en dat zat nog in m'n hoofd toen ik de 10 in Delft liep ;). Had na Delft al een pijntje, dus volgende keer alerter reageren en meteen koelen. Ik heb koelen nooit zo serieus genomen, maar ik merk nu al dat het een stuk beter is, dus ga volgende keer echt meteen weer koelen!
ik heb hier na m'n knieblessure ook een icepack in de vriezer klaar liggen, voor het geval dát. overigens staat er ook een potje met ontstekingsremmers klaar .. maar die laat ik zo lang mogelijk onaangeroerd, heb deze nog over van die knieblessure

dinsdag 22 mei 2012 @ 21:05:38 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111896168
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja Viking, koelen is cool!!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:07:15 #247
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111896323
Ik zit eraan te denken om een paar Evy lessen te skippen :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:07:47 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111896370
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Maraca het volgende:
Niet doen, ook al kun je het conditietechnisch goed aan.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 22 mei 2012 @ 21:08:31 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_111896437
Het is overigens wel zo dat als je er goed op ga letten je altijd wel een pijntje voel in de dagen na een lange duurloop.

Zondag gingen de eerste 5km beroerd, het liep gewoon niet, schenen voelde ik, kuiten waren stijf etc.
Maar daarna ging het prima en had ik nergens meer last van...

Zondag wat stijvig en dus een herstelloopje ingelast op maandag....maandagavond het oude lijf in de loopschoenen gehezen en dat herstelrondje ging boven verwachting goed, alsof er niets aan de hand was
pi_111896449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 21:07 schreef Maraca het volgende:
Nee joh!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: