SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over hebquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezigWaarom ook zo vroeg lessen dan?
En ga je op vakantie en/of heb je vakantie?
Is tof jonguhquote:
Tsja daar heb je wel gelijk in. Wel relaxed dat het zo goed gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over heb
En ik heb vakantieDie is volgeplempt met goede plannen. Shifto en ik hebben tegelijk vakantie
en net als ons vakantie geld binnen is!
Ach, dat is altijd met feestdagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die drukte in de binnenstad is niet tof
Ik ook. En de zondag.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef DeJori het volgende:
Nondeju ik moet vrijdag zaterdag maandag werken
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werkenquote:
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengenquote:
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor overquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werken
Dat is dan nog te doenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
[..]
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor over
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
Wat doe je dan precies voor werk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Minder dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Kom mee eten danquote:
Omg, echt waar?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom mee eten danik ben parkeerwacht bij provinciehuis
Ik zag de prijsvraag een keer staan en vulde het in met onderbouwing. Ben goed bekend met beide genres en hun geschiedenis. Nu mag ik ieder jaar als VIP erheenquote:
http://www.last.fm/user/paardquote:
Jaquote:
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jageef toch niks om die muziek en dit levert nog wat geld op
Minuutje lopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilen zit wel errug dichtbij!
![]()
Dat doet de bestel-dude wel voor onsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Minuutje lopen ofzoen zelf pizza meenemen dan
Of de bestel-chickquote:
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Nu snap ik waarom je deze baan wildequote:
Dit is haar stage nog volgens mijquote:
Aha.quote:
Jup. Ik mag nog lekker tot aan donderdag overdreven veel leren en vrijdag tot en met maandag parkeerwacht spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aha.
Dan is ze nog vroeg klaar met haar week
Ik moet tot vrijdag naar school, en mijn werkrooster ken jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik mag nog lekker tot aan donderdag overdreven veel leren en vrijdag tot en met maandag parkeerwacht spelen
Wij zijn die hards jonguhquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet tot vrijdag naar school, en mijn werkrooster ken je
quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je die mastervoorlichting ondertussen al gehad?
Oh, ik dacht dat dat dit jaar al wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Volgend jaar ga ik daarheen.
Ja, okquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat dit jaar al wasDaar hadden we het laatst toch over, of je nog een master ging doen na volgend jaar
P. vroeg gisteren of je al wist wat je ging doen na schoolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, okMaar dacht dat er een reden was dat je het zo vroeg opeens xD
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
P. vroeg gisteren of je al wist wat je ging doen na schoolVandaar dat ik er opeens op kwam
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroeg
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroeg
Volgens mij is die best oudquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Oké, hij is van 9gag maar ik moest 'm even delen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooiquote:
QFTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooi
Hm volgens mij hebben we zojuist een overeenkomst in smaak gevondenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooi
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm volgens mij hebben we zojuist een overeenkomst in smaak gevonden
Veel make-up MOET erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:
-Plastic Boobies
-Opgepompte lippen
-Zonnebank bruin
etc. etc.
Zie etc. etc.quote:
Inderdaad, allemaal een no-goquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:
-Plastic Boobies
-Opgepompte lippen
-Zonnebank bruin
etc. etc.
Met jullie kan ik praten.quote:
Jij met je suicide girls fetishquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Eens met al het bovenstaande! Behalve tattoo's, die kunnen
Zo'n mooi aarsgeweiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
quote:
Het is net kleding, sommige kunnen wel, sommige echt nietquote:
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
Het is net kleding, sommige kunnen wel, sommige echt nietNiet iedereen snapt dat alleen.
Zo had je ook die kerel die telkens een streepje op zn piemel tatoeëerde voor elk wijf dat hij geneukt hadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'
Lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo had je ook die kerel die telkens een streepje op zn piemel tatoeëerde voor elk wijf dat hij geneukt hadZo van 4 en dan de 5e horizontaal etc
Ik weet niet hoe groot jouw lul is, maar volgens mij kan je er bij mij wel meer dan twintig streepjes op zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..
Maar misschien was het wel een hele brave vent en is ie nooit verder dan 5 vrouwen gekomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..
Maar misschien was het wel een hele brave vent en is ie nooit verder dan 5 vrouwen gekomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw lul is, maar volgens mij kan je er bij mij wel meer dan twintig streepjes op zetten_!
En zeer terecht ook. Moet je er maar niet op zo'n naïve manier om vragen.quote:
Brofist bittequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En zeer terecht ook. Moet je er maar niet op zo'n naïve manier om vragen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Yummm dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef MohMi het volgende:
Oh, en hongerrr! Tijd voor een knettervers bammetje met smeerkaas, jeuj!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
ThuisO god, ik heb zo'n zin om als een hippie in het gras te gaan liggen met mijn gitaar
Echt hè, heb ook lekker een blokje gelopen. Volgens mij wel alleen alweer verband en ik voel me stom omdat ik het Amsterdamse Bos niet kon vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, even heerlijk naar buiten geweest met collega's.. Mensen die binnen pauze houden met dit weer
Verband?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè, heb ook lekker een blokje gelopen. Volgens mij wel alleen alweer verband en ik voel me stom omdat ik het Amsterdamse Bos niet kon vinden.Ach ja, volgende keer beter.
Verbrand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verband?
En bestaat er een Amsterdams Bos?
Hm das lullig! Ik ben nog niet verbrand maar dat komt snel vrees ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verbrand.En ja, maar ik liep verkeerd + had niet zoveel tijd om te zoeken.
Nee joh, heb nog steeds wel lekker gelopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm das lullig! Ik ben nog niet verbrand maar dat komt snel vrees ik
Das fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, heb nog steeds wel lekker gelopen.En aww.
Neuh, mensen van mijn studie vind ik niet zo boeiend meer. Wel best stom dat best een groot deel nu toch dezelfde kant op gaat als ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Das fijnwas het een romantische wandeling met iemand?
Haha, das wel jammerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, mensen van mijn studie vind ik niet zo boeiend meer. Wel best stom dat best een groot deel nu toch dezelfde kant op gaat als ik.
Slijmbal x 363748.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, das wel jammerach jij kan het prima alleen al, met steun van mij natuurlijk whaha
Nouja klef dan, same diff. Niet zo mauwen jij.quote:
Daaargggghh wtf hebben wij de laatste tijd?!quote:
quote:
quote:
Zal alvast mijn zonnebril opzettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
Zo fijn eens Den Bosch verblinden met mijn vreselijk witte benen op skeelers![]()
Doe er maar twee over elkaar voor de zekerheidquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zal alvast mijn zonnebril opzetten
Ze zijn al iets gewend hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe er maar twee over elkaar voor de zekerheid
JAquote:
Ik heb ook zulke benenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:39 schreef MohMi het volgende:
Zo fijn eens Den Bosch verblinden met mijn vreselijk witte benen op skeelers![]()
Ik ook. Behalve mijn borsthaarquote:
En wat zei ze toen je haar aansprak??quote:
Eensquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die zeiken over witheid van een ander mogen ze trouwens gelijk in dat vuur gooien. Afleren die handel.
zo kutquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve mijn borsthaar
[..]
En wat zei ze toen je haar aansprak??
[..]
Eens
Inderdaad liever te wit dan te bruin/oranje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen die zeiken over witheid van een ander mogen ze trouwens gelijk in dat vuur gooien. Afleren die handel.
Liever ertussenin, maarja...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad liever te wit dan te bruin/oranje.
Ja, maar helaas werkt dat niet altijd. Ik word altijd een gradient/verloop nl.quote:
Sowieso. Melkflessen ftwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad liever te wit dan te bruin/oranje.
Ik heb dat nooit zo erg. Maarja, ik hoef ook weer niet te koop te lopen met mezelfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, maar helaas werkt dat niet altijd. Ik word altijd een gradient/verloop nl.Resultaat: guidette hoofd, spierwitte benen.
_!
Doe ik ook niet, ik loop in de zomer nog steeds in lange kleren (koukleum en zo), maar op het strand heb je weinig keus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo erg. Maarja, ik hoef ook weer niet te koop te lopen met mezelf
'Even een zonnebankje doen'.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef DeJori het volgende:
Mensen die niet de moeite doen even een zonnebankje te doen voordat ze met hun melkflessen gaan rondlopen
Burkini?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik loop in de zomer nog steeds in lange kleren (koukleum en zo), maar op het strand heb je weinig keus.
Vorig jaar fucking vaak onder de zonnebank gelegen maar kon nou ook niet zeggen dat ze bruin werden. Mn armen wel enzo maar mijn benen werkte niet mee.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef DeJori het volgende:
Mensen die niet de moeite doen even een zonnebankje te doen voordat ze met hun melkflessen gaan rondlopen
Mensen die trollen op een forumquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef DeJori het volgende:
Je hebt altijd keus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik loop in de zomer nog steeds in lange kleren (koukleum en zo), maar op het strand heb je weinig keus.
Precies, ik word overal bruin, behalve bij mijn benen. Ook als ik 24/7 op het strand lig, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vorig jaar fucking vaak onder de zonnebank gelegen maar kon nou ook niet zeggen dat ze bruin werden. Mn armen wel enzo maar mijn benen werkte niet mee.
Ja burkini's en zo, maar ik heb het over enigszins gangbare keuzes.quote:
Haha en dan echt bruin of toch iets anders? Bij mij namelijk dat laatste. Maar schijt niet voor niks nederlanderquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, ik word overal bruin, behalve bij mijn benen. Ook als ik 24/7 op het strand lig, dus wat dat betreft...
Als je wil zwemmen heb je weinig keus, als je met vrienden naar het strand gaat kan je gewoon je normale kleren aanhouden hoor. Misschien sta je voor lul, maar de keuze heb je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja burkini's en zo, maar ik heb het over enigszins gangbare keuzes.
Maar jij gaat onder de zonnebank, dat is niet eerlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:28 schreef DeJori het volgende:
Ik word langzaam maar egaal bruin, en ik verbrand bijna nooit
Zie je nou wel dat de beste keus isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij gaat onder de zonnebank, dat is niet eerlijk.
Gekquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik loop in de zomer nog steeds in lange kleren (koukleum en zo),
Like I said, ik word op zich best bruin, VOORAL in mijn gezicht. Wat echt geen porem is als je wimpers lichtblond zijn, je wenkbrauwen gewoon blond en je haar bijna bruin, maar door de zon lichter wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha en dan echt bruin of toch iets anders? Bij mij namelijk dat laatste. Maar schijt niet voor niks nederlander
En ook andere redenen hoor, korte broeken zonder panty's kan ik echt niet hebben en ik ben te onvrouwelijk voor rokjes.quote:
Joke, right?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij gaat onder de zonnebank, dat is niet eerlijk.
Ik word gewoon rood, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Like I said, ik word op zich best bruin, VOORAL in mijn gezicht. Wat echt geen porem is als je wimpers lichtblond zijn, je wenkbrauwen gewoon blond en je haar bijna bruin, maar door de zon lichter wordt.
Zijn je wenkbrauwen zo blond ja? Wel apart dat haren verkleuren door de zonquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Like I said, ik word op zich best bruin, VOORAL in mijn gezicht. Wat echt geen porem is als je wimpers lichtblond zijn, je wenkbrauwen gewoon blond en je haar bijna bruin, maar door de zon lichter wordt.
VV heeft met wel meer dingen geluk *jaloers is*. Maar rood is ook niet alles nee. Alhoewel mijn gradient me ook wel gestolen kan worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik word gewoon rood, dus niet zeuren
En VV wordt helemaal belachelijk snel bruin, quite unfair
Best wel. En mijn wimpers helemaal, die lijken ultrakort omdat ze zo licht zijn, vooral de uiteindes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn je wenkbrauwen zo blond ja? Wel apart dat haren verkleuren door de zon
Klinkt alsof je Thijsje wilquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
VV heeft met wel meer dingen geluk *jaloers is*.
Nope.quote:
Dat zat ik net te denkenquote:
LOL dat bedoelde ik niet.quote:
Wie ben jijquote:
Ohh.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Best wel. En mijn wimpers helemaal, die lijken ultrakort omdat ze zo licht zijn, vooral de uiteindes.
Mijn haren zijn idd niet bepaald blond, bijna bruin zelfs. Best vreemd.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh.Dat terwijl je niet zo'n blonde haren hebt (of je verft ze kan ook
)
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
Ik word ook altijd snel bruinMaar omdat ik op mn werk altijd lange broeken moet dragen ben ik de 1e paar keer aan het water ook een gradiënt
Boven zwembroek bruin, eronder wit
*box*!quote:
Hihi, ik kende een jongen met echt ultralange wimpers, daar was echt elk meisje jaloers op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef shifto het volgende:
[..]
*box*!
Mijn wimpers lijken volgens sommige lang omdat ze zo zwart zijn
Ja iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hihi, ik kende een jongen met echt ultralange wimpers, daar was echt elk meisje jaloers op.
Best veel mensen hebben dat in een andere kleur volgens mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn haren zijn idd niet bepaald blond, bijna bruin zelfs. Best vreemd.En nee, ik verf niet.
Maar dan heb je geen wimpers meer!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja iddAltijd als meisjes zeggen hoe mooi mijn wimpers zijn vraag ik of ze ze willen kopen, maar dat wil toch ook weer niet iedereen
Kan wel, nooit op gelet eerlijk gezegd. En ook lastiger te zien omdat 99% van de meisjes mascara draagt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Best veel mensen hebben dat in een andere kleur volgens mij
Ik heb niet op veel plekken haar, maar daar waar het groeit, groeit het snelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen wimpers meer!Dat zou echt een raar gezicht zijn.
Ja dat is wel. Maar dat wenkbrauwen een andere kleur zijn dan je haren ofzo. Of grijze haren en zwarte wenkbrauwenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan wel, nooit op gelet eerlijk gezegd. En ook lastiger te zien omdat 99% van de meisjes mascara draagt.
Dude.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb niet op veel plekken haar, maar daar waar het groeit, groeit het snel
LOL!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is wel. Maar dat wenkbrauwen een andere kleur zijn dan je haren ofzo. Of grijze haren en zwarte wenkbrauwen
Ik dacht ook aan je afro en werd verdrietig omdat je die niet meer hebt, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zegt meer dat jij nu aan dingen denkt behalve mijn afro![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan je afro en werd verdrietig omdat je die niet meer hebt, wat denk jij dan?
Ik dacht dat je je schaamhaar bedoelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Het zegt meer dat jij nu aan dingen denkt behalve mijn afro![]()
(Ik moest serieus eerst aan arm- en beenhaar denken, geen grap.quote:
Had ik dat maar (een beetje)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
(Ik moest serieus eerst aan arm- en beenhaar denken, geen grap.)
Serieus? Als mannen dat hebben vind ik het geen probleem, maar niet al te harig zijn = pluspunt vind ik.quote:
Ja maar een vriend van mij vind mij een sissy eromquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Als mannen dat hebben vind ik het geen enorm probleem, maar neit al te harig zijn = pluspunt vind ik.
Da's wel mannelijk jaquote:
Hij is gewoon jelly!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar een vriend van mij vind mij een sissy erom
¿no tenéis el bigote por encima de su rabo?quote:
vindt*quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar een vriend van mij vind mij een sissy erom
Eén vraag: wie zegt iets over jouw gebrek aan lichaamshaar? Heteromannen. Heb je daar iets aan? Nee.quote:
Chicks dig it, men think it's gay.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén vraag: wie zegt iets over jouw gebrek aan lichaamshaar? Heteromannen. Heb je daar iets aan? Nee.
Ik ben behaard van mijn kruin tot aan mijn grote teen (m.u.v. de gewoonlijke onbehaarde plekken en de voorkant van mijn gezicht, wat ik er spijtig vind) en ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Chicks dig it, men think it's gay.Weet wel dat ik mij er niets van moet aantrekken hoor
Soms zie ik van die mannen bij het zwembad die 1 en al haar zijn
Dan ben ik wel erg blij
Nog zoietsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben behaard van mijn kruin tot aan mijn grote teen (m.u.v. de gewoonlijke onbehaarde plekken en de voorkant van mijn gezicht, wat ik er spijtig vind) en ik ben er trots op.
Baarden zijn voor ooms die je toen je klein was op verjaardagen een hand gaf omdat hun gezicht kriebelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Nog zoietsVroeger toen ik super alto was, wilde ik altijd een sikje want dat vond ik cool
Maar net daar groeit ook niks
![]()
Überhaupt een coole baard laten staan is geen optie... Misschien als ik ouder ben...
Trauma spottedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Baarden zijn voor ooms die je toen je klein was op verjaardagen een hand gaf omdat hun gezicht kriebelde.
Valt mee, maar ben geen fan van baarden bij de meeste mannen. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn dan meestal mannen met een ultraschattig gezicht (compenseert) of mannen die wel zo ontzettend lekker zijn dat het niet meer uitmaakt.quote:
Nu weet ik serieus niet in welke van die 2 categorieën ik beter zou passen... Hmmm..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt mee, maar ben geen fan van baarden bij de meeste mannen. Er zijn uitzonderingen, maar dat zijn dan meestal mannen met een ultraschattig gezicht (compenseert) of mannen die wel zo ontzettend lekker zijn dat het niet meer uitmaakt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu weet ik serieus niet in welke van die 2 categorieën ik beter zou passen... Hmmm..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu weet ik serieus niet in welke van die 2 categorieën ik beter zou passen... Hmmm..
quote:
Stoppelbaardjes vind ik meestal ook een plus, beter dan zo'n glad geschoren face iig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
Meeste meisjes vinden een stoppelbaardje mooi bij mij
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stoppelbaardjes vind ik meestal ook een plus, beter dan zo'n glad geschoren face iig.
VV klaagt toch nog niet?quote:
Het is in ieder geval een stuk hendigerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stoppelbaardjes vind ik meestal ook een plus, beter dan zo'n glad geschoren face iig.
Daarentegen is een glad gezicht wel fijner om te kroelen
...quote:
QFT!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar als wij dat als excuus gebruiken, breekt de hel los
Nou, gladde benen zijn niet verkeerd bij een vrouw hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef shifto het volgende:
Ik zeur nooit bij jullie over jullie beenhaar
Vrouwen scheren meestal wel meer dan alleen hun benen, ik denk dat je best zou zeuren als je een vriendin had die haar oksels niet zou scheren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:02 schreef shifto het volgende:
Ik zeur nooit bij jullie over jullie beenhaar
Hoeft alleen bij mijn vriendin, verder lig ik er niet wakker vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, gladde benen zijn niet verkeerd bij een vrouw hoor
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef MohMi het volgende:
Holy shit! Pokie vangt gewoon even een big ass mug uit de lucht!!![]()
![]()
Ben fucking trots gvd, das de eerste keer in zes jaar dat ze zich nuttig maakt!
![]()
Hm ik dacht dat je poes alle vliegen juist aantrok!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef MohMi het volgende:
Holy shit! Pokie vangt gewoon even een big ass mug uit de lucht!!![]()
![]()
Ben fucking trots gvd, das de eerste keer in zes jaar dat ze zich nuttig maakt!
![]()
...maar...maar...daar was ik net wel..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoeft alleen bij mijn vriendin, verder lig ik er niet wakker van
Nja, sasquatch hoeft niet perse op het strand te komen
Klopt, het ging hier ook over een mugquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat je poes alle vliegen juist aantrok!
Maar zij zou klagen als ik geen geld in het laatje zou brengenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen scheren meestal wel meer dan alleen hun benen, ik denk dat je best zou zeuren als je een vriendin had die haar oksels niet zou scheren.
En walging. Don't forget walging.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef shifto het volgende:
Vrouwen met okselhaar.. dat fascineert mij. Als ik dat zie zit ik er echt naar te apegapen van verbazing
Zie jij de brug? Ik zie geen brug? Waar is de brug?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zij zou klagen als ik geen geld in het laatje zou brengen
Als meisjes topjes aan hebben en ze doen hun armen omhoog en je ziet stoppeltjes, dan is dat altijd apart om te zienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef shifto het volgende:
Vrouwen met okselhaar.. dat fascineert mij. Als ik dat zie zit ik er echt naar te apegapen van verbazing
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zij zou klagen als ik geen geld in het laatje zou brengen
Die worden meestal weggejaagd door die putluchtquote:
Ik ben de kamergenoot van Patrick Ster, aangenaam.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Onder welke rots kom jij vandaan gekropen?
Of beter gezegd, de meisjes waar jij mee in aanraking komt?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben de kamergenoot van Patrick Ster, aangenaam.
Aww xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef shifto het volgende:
Dit herinnert mij serieus aan een vriendinnetje wat ik ooit op center parks had toen ik 14 wasWij allemaal zoenen en dingen doen die je dan doet, tot we gingen zwemmen en ik zag dat ze 5 okselharen had ofzo, ze was vast net puber en snapte het mss nog niet maar ik vond het zo raar dat ik haar niet meer gezien heb
Ik vermoed hetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is wrs het begin van mijn okselhaar trauma
Fetish?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat jij op de oksels gaat letten van je vriendinnetje als je 14 bent en in het zwembad ligt..
[..]
Ik vermoed het
Maar waarom je dan ook op de oksels van je vriendinnetje gaat letten
Shifto zit natuurlijk niet voor niets in KEL.. dus wat dat betreftquote:
Ah, bah! Thijs, ga je schamen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto zit natuurlijk niet voor niets in KEL.. dus wat dat betreft
Zie jij VV haar oksels nooit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik vermoed het
Maar waarom je dan ook op de oksels van je vriendinnetje gaat letten
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto zit natuurlijk niet voor niets in KEL.. dus wat dat betreft
Waar gaat deze vraag heen? Bij jou kan het alle kanten opgaan, van brute slachtingen tot schattige plaatjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef bijdehand het volgende:
TROUWENS, HOUDT ER HIER IEMAND VAN HONDJES????
Nope, als KPD mod zijnde ben ik puur ende alleen gefocust op andere lichaamsdelen..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Zie jij VV haar oksels nooit?Ook zonder dat je er specifiek naar op zoek bent
Geen van beide, I promisequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar gaat deze vraag heen? Bij jou kan het alle kanten opgaan, van brute slachtingen tot schattige plaatjes.
Touchèquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, als KPD mod zijnde ben ik puur ende alleen gefocust op andere lichaamsdelen..
Oké dan, laat maar zien... Maar o wee hè!quote:
Volgens mij hoef je daar geen KPD mod voor te zijn hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nope, als KPD mod zijnde ben ik puur ende alleen gefocust op andere lichaamsdelen..
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké dan, laat maar zien... Maar o wee hè!
Of een vrouwquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar geen KPD mod voor te zijn hoor.(Enkel een man, voordat mensen over mij beginnen.
)
Wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef shifto het volgende:
Kut BDH
Krijg wel zin in die pizza van vrijdag though
1e: idd. 2e: what the...?! Na die foto?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:39 schreef shifto het volgende:
Kut BDH
Krijg wel zin in die pizza van vrijdag though
Nee, vrouwen doen dat niet.quote:
Tijdens je bijbaantje jonguhquote:
zelfs na je ninja edit snap ik je nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, vrouwen doen dat niet.Die letten sowieso meer op lichaamsdelen (het gezicht even daargelaten) van andere vrouwen dan op mannen volgens mij, vergelijkingsmateriaal etc.
Nevermind.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Tijdens je bijbaantje jonguh
[..]
zelfs na je ninja edit snap ik je niet
Oh, DJ had het over zondagquote:
Oh dan gaan we echt doen van:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh, DJ had het over zondagMaar vrijdag kan je ook langs komen gelopen, ik zit daar met een maat van mij, moet wel gezellig zijn denk ik
Neeee laat maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:44 schreef shifto het volgende:
Je let op lichaamsdelen van vrouwen en dan pas mannen en gaat dan vergelijken?
Dealquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh dan gaan we echt doen van:
1 op de 3 mensen is gay, ben jij dat bdh?
Bdh: nee ik niet, jij dan?
ik: nee.
En dan kijken we hem aan
Zelfs na het nogmaals bekijken van beide ninja-edits snap ik het maar halfquote:
Heel saai is ook weer overdreven, ook omdat mannen mij meestal opvallen door hun uitstraling. En dan is kijken echt geen straf.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar heb je dan wel een punt natuurlijk.. Misschien zijn wij mannen wel heel saai om naar te kijken, alles is verstopt. Bij vrouwen valt er (helemaal met dit weer) genoeg te zien
Maar als mannen leuk waren om naar te kijken, zou je dat dan doen? En vergelijk jij jezelf met andere mannen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Daar heb je dan wel een punt natuurlijk.. Misschien zijn wij mannen wel heel saai om naar te kijken, alles is verstopt. Bij vrouwen valt er (helemaal met dit weer) genoeg te zien
Vergelijken doe ik eigenlijk niet echt. Wel dat ik kan denken van damn goed figuur maar met dat vergelijken heb ik dan weer weinig want nja ik ga er toch niet van sporten/beter uitzien.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
Bij veel mannen valt niet enorm veel te zien met kleren aan, het meeste blijft dan een verrassing, dus ik denk dat de meeste vrouwen meer op de man als geheel letten, of bijv. zijn kleren, haar, gezicht etc. En dat vrouwen misschien meer op specifieke lichaamsdelen van andere vrouwen letten om te 'vergelijken'. 'Wow, zij heeft mooie billen, misschien moet ik toch maar eens gaan sporten' of 'ieuw wat heeft ze lelijke borsten, blij dat die van mij er beter uitzien', bijv. door onzekerheid en zo.
Lol, leedvermaak is soms wel grappig ja. En ga mee sporten, met een beetje mazzel word je dan de nieuwe Miss 's-Hertogenboschtopic 2012!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vergelijken doe ik eigenlijk niet echt. Wel dat ik kan denken van damn goed figuur maar met dat vergelijken heb ik dan weer weinig want nja ik ga er toch niet van sporten/beter uitzien.Soms geven sommige meiden mij wel leedvermaak, gewoon door hoe ze eruit zien/doen. Bij mannen bekijk ik het geheel/gezicht. Ga echt niet die kont zitten bekijken.
Ja ik wil binnenkort wel gaan sporten, moet eerst motivatie zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol, leedvermaak is soms wel grappig ja. En ga mee sporten, met een beetje mazzel word je dan de nieuwe Miss 's-Hertogenboschtopic 2012!
Hoezo tijd gunnen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ik wil binnenkort wel gaan sporten, moet eerst mezelf even tijd gunnen![]()
Wie was de oude?
Ja kut je was te snel.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo tijd gunnen?
En de oude was KK, vóór de operatie
Hoezo was ik te snel?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut je was te snel.____________________!
Misschien ben ik dan ook iets meer fan van bewegen en iets onzekerder dan jij. En idd, bij mannen kijk je naar het geheel, jij snapt me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vergelijken doe ik eigenlijk niet echt. Wel dat ik kan denken van damn goed figuur maar met dat vergelijken heb ik dan weer weinig want nja ik ga er toch niet van sporten/beter uitzien.Soms geven sommige meiden mij wel leedvermaak, gewoon door hoe ze eruit zien/doen. Bij mannen bekijk ik het geheel/gezicht. Ga echt niet die kont zitten bekijken.
Edit. Bedoel ik ben blij als ik thuis ben, moet ik eerst de tijd/motivatie vinden dat ik ook echt iets ga doen.quote:
Oooooooh. IK MOTIVEER JE WEL, KUT! NIET ZEUREN JIJ MAAR GEWOON MEEKOMEN. Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Edit. Bedoel ik ben blij als ik thuis ben, moet ik eerst de tijd/motivatie vinden dat ik ook echt iets ga doen.
Eens. Vriendinnetje van mij vandaag droeg een mooi jurkje en toen zag ik pas dat ze knap wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef DeJori het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg vrolijk werd van de zomerjurkjes vandaag. Alsof het nog niet heet genoeg was
Sowieso dat jij meer fan daarvan bentquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook iets meer fan van bewegen en iets onzekerder dan jij. En idd, bij mannen kijk je naar het geheel, jij snapt me.
Ook niet onbelangrijk: vrolijke mensen!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef DeJori het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg vrolijk werd van de zomerjurkjes vandaag. Alsof het nog niet heet genoeg was
Ja en ''hardlopen'' dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oooooooh. IK MOTIVEER JE WEL, KUT! NIET ZEUREN JIJ MAAR GEWOON MEEKOMEN. Alsjeblieft?![]()
Sowieso mannenbillen, die fascinatie snap ik nog steeds niet, die boeien me echt zeer weinig namelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso dat jij meer fan daarvan bentEn ik weet niet, denk dat ik me er alleen vaak niks van aantrek en jij misschien wel?
Juist. Soms hoor ik vrouwen die dan naar de kont ofzo kunnen kijken. Maar die volg ik niet.
Bijna alle vrouwen zijn mooi in een zomerjurkjequote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Vriendinnetje van mij vandaag droeg een mooi jurkje en toen zag ik pas dat ze knap was
Zolang ze maar niet fluitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk: vrolijke mensen!
En inderdaad zomerjurkjes.
Doe ik met fitnessquote:
Liedjes fluiten is prima. Knipogen, ook ter begroeting = DOOD. oké, heeft weinig te maken met vrolijkheid, maar toch.quote:
Heerlijk om te fluiten op een grijze maandagochtend, al die boze blikken op het stationquote:
Maar dan kijk je er op een andere manier tegenaan toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwen zijn mooi in een zomerjurkjeSoms lijkt het alsof ze in de winter alle vrouwen verstoppen in een grote opslagplaats en die tevoorschijn halen als het kwik boven de 20 graden komt
Ging je niet dood van de warmte dan? Ik ben een koukleum en zelfs ik liep zonder vestje en winterjas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Vandaag jaOp stage redelijk koud ga ik in de middag rondjes lopen lopen ze fucking allemaal in jurkjes, korte broeken, zwembroeken en slippers. Ik vestje en winterjas.
Misschien zijn naakte konten wel interessant? Anders kan ik er met mijn verstand ook niet bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sowieso mannenbillen, die fascinatie snap ik nog steeds niet, die boeien me echt zeer weinig namelijk.
Vertelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe ik met fitnessEn ik ben niet trots op hoe ver ik kom
Nee want ik ben er niet trots opquote:
Nou ik had niks door totdat een vriendin erover begon. Toen maar de jas weggelaten ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ging je niet dood van de warmte dan? Ik ben een koukleum en zelfs ik liep zonder vestje en winterjas.
Net alsof je alleen dingen verteld waar je trots op bent?quote:
Er zijn wel knappe vrouwen in de winter, maar dan moet je volledig op het gezicht afgaan omdat ze zich volledig verstoppen in dikke lage kleding. In de zomer heb ik het te druk met andere delen van het lichaam om naar het gezicht te kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan kijk je er op een andere manier tegenaan toch?
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien zijn naakte konten wel interessant? Anders kan ik er met mijn verstand ook niet bij
[..]
Vertel
Ik trek m'n broek de volgende keer wel naar beneden waar je bij bent. Ik heb ook ooit met een blote kont door glasgow en edingburgh gerendquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.Maar ik denk het niet.
De wittte walvis van mijn pa is ook niksquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mannen? Nooit een gezien in het echt, als je een heeeeele rare oude vriend zonder grenzen in combinatie met chatroulette niet meerekent.Maar ik denk het niet.
Laat maar zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik trek m'n broek de volgende keer wel naar beneden waar je bij bent. Ik heb ook ooit met een blote kont door glasgow en edingburgh gerend
Nah, zo erg is het niet hoor. Als ik begin met lopen (dus er niets voor doe) dan kan ik 2 kmquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof je alleen dingen verteld waar je trots op bent?
DM desnoods. Bedoel je weet tegen wie je het zegt, ben wel de laatste die (met dit onderwerp) je uit gaat lachen
Huh hebben de vrouwen een gezicht in de zomer?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er zijn wel knappe vrouwen in de winter, maar dan moet je volledig op het gezicht afgaan omdat ze zich volledig verstoppen in dikke lage kleding. In de zomer heb ik het te druk met andere delen van het lichaam om naar het gezicht te kijken.
Gast dat is verquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah, zo erg is het niet hoor. Als ik begin met lopen (dus er niets voor doe) dan kan ik 2 km
LOLquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De wittte walvis van mijn pa is ook niks
Nee manquote:
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Maar wtf, ik wil wel de rest van dat verhaal weten, als het mag.
Ach komt goed. Maar 2 km damn als ik dat doe kan je al 112 bellen denk ikquote:
Maar waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.
Wat een traktatie voor die dekselse Schotten!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Het ene was in een winkelstraat in glasgow waar ik besloot mijn kont te tonen aan mensen die zaten te eten bij de McDonalds, en de andere was in Edingburgh, ook in een winkelstraat, waar ik een stukje rende met mijn broek onder mijn ontbloote billen.
Maar MR toch, zie jij daar de humor niet van in?quote:
Hm ik wil tot de 10 xDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach komt goed. Maar 2 km damn als ik dat doe kan je al 112 bellen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |