SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over hebquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezigWaarom ook zo vroeg lessen dan?
En ga je op vakantie en/of heb je vakantie?
Is tof jonguhquote:
Tsja daar heb je wel gelijk in. Wel relaxed dat het zo goed gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over heb
En ik heb vakantieDie is volgeplempt met goede plannen. Shifto en ik hebben tegelijk vakantie
en net als ons vakantie geld binnen is!
Ach, dat is altijd met feestdagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die drukte in de binnenstad is niet tof
Ik ook. En de zondag.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef DeJori het volgende:
Nondeju ik moet vrijdag zaterdag maandag werken
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werkenquote:
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengenquote:
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor overquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werken
Dat is dan nog te doenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
[..]
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor over
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
Wat doe je dan precies voor werk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Minder dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Kom mee eten danquote:
Omg, echt waar?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom mee eten danik ben parkeerwacht bij provinciehuis
Ik zag de prijsvraag een keer staan en vulde het in met onderbouwing. Ben goed bekend met beide genres en hun geschiedenis. Nu mag ik ieder jaar als VIP erheenquote:
http://www.last.fm/user/paardquote:
Jaquote:
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jageef toch niks om die muziek en dit levert nog wat geld op
Minuutje lopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilen zit wel errug dichtbij!
![]()
Dat doet de bestel-dude wel voor onsquote:Op maandag 21 mei 2012 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Minuutje lopen ofzoen zelf pizza meenemen dan
Of de bestel-chickquote:
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
Nu snap ik waarom je deze baan wildequote:
Dit is haar stage nog volgens mijquote:
Aha.quote:
Jup. Ik mag nog lekker tot aan donderdag overdreven veel leren en vrijdag tot en met maandag parkeerwacht spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Aha.
Dan is ze nog vroeg klaar met haar week
Ik moet tot vrijdag naar school, en mijn werkrooster ken jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik mag nog lekker tot aan donderdag overdreven veel leren en vrijdag tot en met maandag parkeerwacht spelen
Wij zijn die hards jonguhquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik moet tot vrijdag naar school, en mijn werkrooster ken je
quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je die mastervoorlichting ondertussen al gehad?
Oh, ik dacht dat dat dit jaar al wasquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Volgend jaar ga ik daarheen.
Ja, okquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat dit jaar al wasDaar hadden we het laatst toch over, of je nog een master ging doen na volgend jaar
P. vroeg gisteren of je al wist wat je ging doen na schoolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, okMaar dacht dat er een reden was dat je het zo vroeg opeens xD
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroegquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
P. vroeg gisteren of je al wist wat je ging doen na schoolVandaar dat ik er opeens op kwam
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroeg
Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... een vriendin proberen te krijgen dmv het showen van mijn loonstrookje in de kroeg
Volgens mij is die best oudquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:32 schreef bijdehand het volgende:
Oké, hij is van 9gag maar ik moest 'm even delen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooiquote:
QFTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooi
Hm volgens mij hebben we zojuist een overeenkomst in smaak gevondenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plastic boobies bijna nooit mooi
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm volgens mij hebben we zojuist een overeenkomst in smaak gevonden
Veel make-up MOET erbij.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:
-Plastic Boobies
-Opgepompte lippen
-Zonnebank bruin
etc. etc.
Zie etc. etc.quote:
Inderdaad, allemaal een no-goquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach dat zijn van die dingen die de meerderheid van de niet-guido's niet mooi vind:
-Plastic Boobies
-Opgepompte lippen
-Zonnebank bruin
etc. etc.
Met jullie kan ik praten.quote:
Jij met je suicide girls fetishquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Eens met al het bovenstaande! Behalve tattoo's, die kunnen
Zo'n mooi aarsgeweiquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
quote:
Het is net kleding, sommige kunnen wel, sommige echt nietquote:
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
Het is net kleding, sommige kunnen wel, sommige echt nietNiet iedereen snapt dat alleen.
Zo had je ook die kerel die telkens een streepje op zn piemel tatoeëerde voor elk wijf dat hij geneukt hadquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'
Lolquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat je zo'n meisje net op z'n hondjes wil plezieren.. En dat er dan een tatoeage op dr onderrug staat met 'BDH was here'
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo had je ook die kerel die telkens een streepje op zn piemel tatoeëerde voor elk wijf dat hij geneukt hadZo van 4 en dan de 5e horizontaal etc
Ik weet niet hoe groot jouw lul is, maar volgens mij kan je er bij mij wel meer dan twintig streepjes op zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..
Maar misschien was het wel een hele brave vent en is ie nooit verder dan 5 vrouwen gekomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat moet toch aardig druk worden als je meer dan 20 vrouwen hebt geneukt..
Maar misschien was het wel een hele brave vent en is ie nooit verder dan 5 vrouwen gekomen
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot jouw lul is, maar volgens mij kan je er bij mij wel meer dan twintig streepjes op zetten_!
En zeer terecht ook. Moet je er maar niet op zo'n naïve manier om vragen.quote:
Brofist bittequote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En zeer terecht ook. Moet je er maar niet op zo'n naïve manier om vragen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Yummm dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef MohMi het volgende:
Oh, en hongerrr! Tijd voor een knettervers bammetje met smeerkaas, jeuj!
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:07 schreef DeJori het volgende:
ThuisO god, ik heb zo'n zin om als een hippie in het gras te gaan liggen met mijn gitaar
Echt hè, heb ook lekker een blokje gelopen. Volgens mij wel alleen alweer verband en ik voel me stom omdat ik het Amsterdamse Bos niet kon vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, even heerlijk naar buiten geweest met collega's.. Mensen die binnen pauze houden met dit weer
Verband?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè, heb ook lekker een blokje gelopen. Volgens mij wel alleen alweer verband en ik voel me stom omdat ik het Amsterdamse Bos niet kon vinden.Ach ja, volgende keer beter.
Verbrand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verband?
En bestaat er een Amsterdams Bos?
Hm das lullig! Ik ben nog niet verbrand maar dat komt snel vrees ikquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Verbrand.En ja, maar ik liep verkeerd + had niet zoveel tijd om te zoeken.
Nee joh, heb nog steeds wel lekker gelopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm das lullig! Ik ben nog niet verbrand maar dat komt snel vrees ik
Das fijnquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, heb nog steeds wel lekker gelopen.En aww.
Neuh, mensen van mijn studie vind ik niet zo boeiend meer. Wel best stom dat best een groot deel nu toch dezelfde kant op gaat als ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Das fijnwas het een romantische wandeling met iemand?
Haha, das wel jammerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Neuh, mensen van mijn studie vind ik niet zo boeiend meer. Wel best stom dat best een groot deel nu toch dezelfde kant op gaat als ik.
Slijmbal x 363748.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, das wel jammerach jij kan het prima alleen al, met steun van mij natuurlijk whaha
Nouja klef dan, same diff. Niet zo mauwen jij.quote:
Daaargggghh wtf hebben wij de laatste tijd?!quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |