SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over hebquote:Op maandag 21 mei 2012 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker bezigWaarom ook zo vroeg lessen dan?
En ga je op vakantie en/of heb je vakantie?
Is tof jonguhquote:
Tsja daar heb je wel gelijk in. Wel relaxed dat het zo goed gaatquote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat kwam voor allebei het beste uit, en iedere keer dat ik klaar ben met lessen ben ik ook wel blij dat ik nog zoveel zaterdag over heb
En ik heb vakantieDie is volgeplempt met goede plannen. Shifto en ik hebben tegelijk vakantie
en net als ons vakantie geld binnen is!
Ach, dat is altijd met feestdagen.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die drukte in de binnenstad is niet tof
Ik ook. En de zondag.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:07 schreef DeJori het volgende:
Nondeju ik moet vrijdag zaterdag maandag werken
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werkenquote:
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengenquote:
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor overquote:Op maandag 21 mei 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Joepie ook dat nog ja. Stom dat je zoveel moet werken
Dat is dan nog te doenquote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
[..]
Dat is de prijs die ik moet betalen om met carnaval en nieuwjaar vrij te zijn. Heb ik er wel voor over
quote:Op maandag 21 mei 2012 22:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Misschien kom ik je zondag wel een pizza brengen
Wat doe je dan precies voor werk?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Minder dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 22:40 schreef Mirel het volgende:
Ik heb trouwens de nieuwe naam van Hiphop en Reggae in Duketown bedacht 8)
Kom mee eten danquote:
Omg, echt waar?quote:Op maandag 21 mei 2012 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom mee eten danik ben parkeerwacht bij provinciehuis
Ik zag de prijsvraag een keer staan en vulde het in met onderbouwing. Ben goed bekend met beide genres en hun geschiedenis. Nu mag ik ieder jaar als VIP erheenquote:
http://www.last.fm/user/paardquote:
Jaquote:
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilquote:Op maandag 21 mei 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jageef toch niks om die muziek en dit levert nog wat geld op
Minuutje lopen ofzoquote:Op maandag 21 mei 2012 23:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh ik ga wrs wel ff kijken maar dat neemt niet weg dat ik savonds pizza wilen zit wel errug dichtbij!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |