Craigslistquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Dat zegt ze nou altijd.quote:
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Wat een praat wat een praat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
Er ook serieus op in gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
DV is gewoon te liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.
Jij hebt toch een vriend?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV is gewoon te liefNiet dat ik der niet zou "doen", als ik dat kon.
Ik ben niet altijd liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
misschien wilt dv ook wel haar biseksuele ontdekken?
Het is over tussen ons, dat zei ik je zaterdag ook alquote:
misschien misschien okay.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
surequote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
ja maar ja maarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is over tussen ons, dat zei ik je zaterdag ook al
Donker haar en blauwe ogen heb ik ook, mensen reageren vaak met positieve verbazing.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was eerst echt spierwit, nu donker blond. Me pa was vanaf zijn 25e ongeveer alleen nog maar zwart. Gaat bij mij ook gebeuren.
Dan heb ik blauwe ogen en zwart haar, chick magnet alles.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie hier:En dat ging allemaal vanzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blond, bruin, rozeWith my pack on my back, down the road I will stray.
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want?Misschien is het wel wederzijds dat ze alleen even een pleziertje wilt.
Je moet denken als een man, niet als een gevoelige vrouw! Nu heb je je kans al verspilt natuurlijk. Tenzij vergevensgezind maar zo'n vrouw ben ik nog niet tegen gekomen.
En dat regel je via FOK!?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb nog iets op mijn wensenlijstje staan en dat vindt hij goed.
Absoluut.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe ogen heb ik ook, mensen reageren vaak met positieve verbazing.
[..]
En dat ging allemaal vanzelf?
Apart.quote:
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat regel je via FOK!?
GEwoon naar zo'n gay bar gaan, allemaal gewillige dames. Een vriendin van me is ook bi en die laat afentoe foto's zien van zo'n tentje met alleen maar lesbische dames, bohh.
Pannquote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat regel je via FOK!?
GEwoon naar zo'n gay bar gaan, allemaal gewillige dames. Een vriendin van me is ook bi en die laat afentoe foto's zien van zo'n tentje met alleen maar lesbische dames, bohh.
Regelen via FOK!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.
En je hebt naatje ontmaagdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.
quote:
Inderdaad.quote:
twitter down ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fucking lekker weer vandaag, voor het eerst weer naar school gegaan in m'n t-shirtje
Niet zo hatelijk doen omdat ik je gedumpt heb hequote:
die linker ken ikquote:
Dat is een idee!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
Maar Faye hossel mijn lesbofaalhossel. Komt ze toch nog goed terecht.
Haha een foto van Trollscience.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die linker ken ikbroer van de ex van steven
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:35:55is twitter down ofzo ??? merk er anders niks van XDXD whahaha!!!!!!! reageer retweet
Hopelijk komt ze binnekort weer met een nieuwe topicquote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:35:55is twitter down ofzo ??? merk er anders niks van XDXD whahaha!!!!!!! reageer retweet
ff twitterenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze binnekort weer met een nieuwe topic
Veel heter.quote:
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:35:55@viswijfje kom je met nieuwe topik whahaha XD XD, oja intronic, ik haat je #durftezeggen reageer retweet
quote:
SPOILER: WAARSCHUWING HEETNESS OVERLOADOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet je nog
Hou het in gedachten, ze deed me wel aan jou denken. Dat was een beetje akward.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is een idee!
Nee, maar even, het heeft geen haast.
tofquote:Op maandag 21 mei 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:35:55@viswijfje kom je met nieuwe topik whahaha XD XD, oja intronic, ik haat je #durftezeggen reageer retweet
Wie denk je?quote:
Alle groepen in de Hollandse meuten tevreden, laten we gelukkig doen en samen een leugen beleven. Joepie!quote:
21 cm is nog wel te doen, maar echt, als je net niet geil genoeg bent.. AUW.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een pretje, maar goed ik kan het fout hebben.
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?quote:
hij heeft een leven gekregenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?
Wees blij dat je geen homo bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
21 cm is nog wel te doen, maar echt, als je net niet geil genoeg bent.. AUW.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Denken dat DV lief isquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV heeft geen whatsapp.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk wat whatsappjes en msngesprekken doorsturen...
12 wat is dit ?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe oud zijn de mensen waarmee ik nu zit te lullen eigenlijk?
Ik vraag het me echt afquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdAls hij nog steeds hetzelfde denkt over vrouwen, seks, drank en feesten, maar ook niet op FOK! zit kan ik alleen maar bedenken dat hij de hele dag opgesloten in zijn kamer zit naar politiek24 te kijken.
Oh laat maar ik begrijp het alquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
18 en ik word steeds ouder.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Watquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn verjaardag heeft tot nu toe 20 keer plaatsgevonden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
hij is gay als fuck maar ontkent hardquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdAls hij nog steeds hetzelfde denkt over vrouwen, seks, drank en feesten, maar ook niet op FOK! zit kan ik alleen maar bedenken dat hij de hele dag opgesloten in zijn kamer zit naar politiek24 te kijken.
Zeventienquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
18 min 1.5 maand.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
11quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Ja nu zit je daar heel de tijd aan te denken en raak je in paniek.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar nu ben ik nieuwsgierig, wat doe je
jou nieuwschierig maken natuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2012 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar nu ben ik nieuwsgierig, wat doe je
Die oogjes zijn creepy als fuckquote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Faaaayee, alsjeblieeeeft
[ afbeelding ]
Dames hebben er wel een handje van om niet hun echte leeftijd te zeggen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Van het niveau: 'Zo veel! *steekt hand op*'
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dames hebben er wel een handje van om niet hun echte leeftijd te zeggen.
Echt niks nieuws hoor, hooguit iets erger en iets andere woorden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Faaaayee, alsjeblieeeeft
[ afbeelding ]
Ja hallo, ik ben minderjarig en dat buit ik uit.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Van het niveau: 'Zo veel! *steekt hand op*'
Wat ist ook een schatje.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt niks nieuws hoor, hooguit iets erger en iets andere woorden.
watquote:Op maandag 21 mei 2012 20:57 schreef arachide. het volgende:
Ja hallo, ik ben minderjarig en dat buit ik uit.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar zestienjarige meisjes doen dat gelukkig nooit
Toen ik nog 15 was en tijdens het uitgaan 18 werd geschat, vond ik dat ook geen probleem.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dames hebben er wel een handje van om niet hun echte leeftijd te zeggen.
Toen ik 18 was en 15 werd geschat vond ik dat behoorlijk een probleemquote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik nog 15 was en tijdens het uitgaan 18 werd geschat, vond ik dat ook geen probleem.
zie je er zo volwassen uit danquote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik nog 15 was en tijdens het uitgaan 18 werd geschat, vond ik dat ook geen probleem.
Heb gewoon het fatsoen je echte leeftijd te zeggenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja snuf, stop met zeggen dat je 18 bent, ik weet dat je 14 bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb gewoon het fatsoen je echte leeftijd te zeggen
De oudste waarmee ik gezoend heb, vroeg er niet eens naar. De rest was toch allemaal binnen de perken qua leeftijd.. en daarvan vroegen de meeste het ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb gewoon het fatsoen je echte leeftijd te zeggen
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen wordt het 27 tot 29 graden hoorde ik net op de radio
Geen idee. Ik ben niet je typische 17jarige.quote:
Ik heb geen flinke boezem, ik heb een flinke bips.quote:
DV zei eerst tegen mij dat ze 23 wasquote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
De oudste waarmee ik gezoend heb, vroeg er niet eens naar. De rest was toch allemaal binnen de perken qua leeftijd.. en daarvan vroegen de meeste het ook niet.
13 :$quote:Op maandag 21 mei 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja snuf, stop met zeggen dat je 18 bent, ik weet dat je 14 bent.
ah dat is een goede keuze van je lichaam. bips is beter dan voorbumper.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet je typische 17jarige.
[..]
Ik heb geen flinke boezem, ik heb een flinke bips.
Dat is ze toch ook?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DV zei eerst tegen mij dat ze 23 was
[..]
13 :$
Polskaquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
deze dag heb ik 1 miljoen vrienden, bel een taxi en breng je lichaam naar een fuif
Ik kijk alleen naar het innerlijk van meisjes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dat is een goede keuze van je lichaam. bips is beter dan voorbumper.
Niemand gelooft dat ik 18 ben.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Trollscience het volgende:
Ik word sowieso negentien geschat omdat ik behalve een kraterkop ook nog eens 1,90 ben.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar het innerlijk van meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, jij welquote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar het innerlijk van meisjes.
De Homegrown EP was ook zoveel beter.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond hem vroeger harder komen, kapoole mashien, poesje auw, wie is polski die nummers
Nee, jij bent gewoon een jochie.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:03 schreef Trollscience het volgende:
Ik word sowieso negentien geschat omdat ik behalve een kraterkop ook nog eens 1,90 ben.
Babyfacequote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
JA HAHA JULLIE LIJKEN ALLEMAAL OUDER OPHOUDEN NU [ afbeelding ]
koetsjie koetsjiequote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]!
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wel ja.quote:
Je kan niet alles hebben, knul.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:06 schreef Tchock het volgende:
Ik heb je rug broeder.quote:
quote:
Nee ik ben blind.quote:
Collegequote:Op maandag 21 mei 2012 21:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben werkenTot laat. Morgen vroeg college
Bah.
Arachide is knapper.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zij heeft vast een heel mooi innerlijk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, zij heeft vast een heel mooi innerlijk
[ afbeelding ]
En vast een veel leuker persoon.quote:
Dat kunnen wij toch niet zien op een foto.quote:
Een beetje man haalt dat uit de fotoquote:Op maandag 21 mei 2012 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet zien op een foto.
quote:
nee, dashboard blijft fuckenquote:
Bro, alles chill?quote:
Een paar, loopt nog niet helemaal storm, ik hou het goed in de gaten voor jequote:Op maandag 21 mei 2012 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mono!Hoe zit het met het kampeertopic? Al reacties?
Harde tijden broeder. Sterktequote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bro, alles chill?
Het is weer zo ver trouwens, ik moet gaan afwassen straksNog even uitstellen.
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag wel afwassen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bro, alles chill?
Het is weer zo ver trouwens, ik moet gaan afwassen straksNog even uitstellen.
Mooi, dan neem ik mijn vaat ook meequote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag wel afwassen.
Deze meisje.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een paar, loopt nog niet helemaal storm, ik hou het goed in de gaten voor je
[..]
Harde tijden broeder. Sterkte
Vaatwasserquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet ook de vaatwasser nog leegruimen
benen wijd en veel liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme, ik heb gewoon al bijna een half jaar een relatie. Hoe doe ik dat?
Neem de metro naar mij en neem je afwas mee. Gaan we samen afwassen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet ook afwassen. Fawaka waar is mijn keukenprinsesje
Gezelligquote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neem de metro naar mij en neem je afwas mee. Gaan we samen afwassen.
Laan van NOI, Centraal Station, Voorburg t loo, Leidschendam voorburg. Zit je daar in de buurt?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik weet waar die metro gaat tho
. Wist ik veel dat dat de metro was, nooit over nagedacht
.
Oke Mariaquote:
Voorbind dildo's tellen ook meequote:
Vijf min van centraalquote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laan van NOI, Centraal Station, Voorburg t loo, Leidschendam voorburg. Zit je daar in de buurt?
omdat het een emo homootje isquote:
Dat bloeden is een fabel en anders ben ik nooit maagd geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou niet van maagden, die bloeden en kunnen mijn dollo niet handlen.
Daar praat ik graag overquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet haar eens spytoolen op ''seks''.
Dus?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet haar eens spytoolen op ''seks''.
Of je hebt een grote dildo gehad vroegerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat bloeden is een fabel en anders ben ik nooit maagd geweest.
Ik wil je Spartavlag hebben als je dood bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de berg afwas wegwerken. Het was leuk jullie gekend te hebben. Vooral Mono.
Snijd je niet aan een mes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de berg afwas wegwerken. Het was leuk jullie gekend te hebben. Vooral Mono.
ok maar er zijn genoeg posts waarin ze expliciet over haar ervaringen praat dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus?ik kan ook open over die dingen praten, hoef ik niet perse ontmaagd te zijn.
Oh, dat is wat andersquote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ok maar er zijn genoeg posts waarin ze expliciet over haar ervaringen praat dus.
Je mag hem van de muur halen als ik er niet meer benquote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je Spartavlag hebben als je dood bent.
Jij hebt wel veel moeite om openingen te vinden heb ik gelezenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik praat overal open over. Opener dan ik kom je ze niet tegen.
Challenge accepted.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik praat overal open over. Opener dan ik kom je ze niet tegen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel moeite om openingen te vinden heb ik gelezen
Mijn moeder kneep eens een glas kapot, heel de keuken onder het bloed.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snijd je niet aan een mes.[ afbeelding ]
Ik ben jong en onschuldig en maak niks mee. Ik ben een schoon boek.quote:
Dafuqquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder kneep eens een glas kapot, heel de keuken onder het bloed.
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloedquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Id_do_her zijn moeder is de Hulkquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha watquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Ik kwam binnen, "Er is iets ergs gebeurt.quote:
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Het plakt omdat je in je bed aftrekt vuilak.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Geen kamer van 3,7 meter hoog hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapen
of het nou van het handkarren komt of door de hitte, plakken in bed zal hetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Op de een of andere manier las ik dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder kleren geslapen
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.quote:
Ik wist dat je zo'n opmerking ging makenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.
Van de warmte staat er toch achterquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het plakt omdat je in je bed aftrekt vuilak.
Ja ik doe gewoon alleen de overtrek maar dat heeft geen zinquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapen
okquote:
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.
Zo'n open doel kan ik niet negeren natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wist dat je zo'n opmerking ging maken
HAHAHAAHAHquote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.
Ghehe.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.
hoe kun je nu een bank slepen terwijl je slaapwandeltquote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Of ook mijn vader "jij liep gisteren nacht ineens door het huis te dwalen"
Dat is nog best naar als je wakker word, alsof je een fucking zuignap bent die aan iemand is vastgeplakt.quote:
Dit heb ik ook wel een paar keer gehad toen ik terugkwam van uitgaan trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad toen ik bij een vriend van mij bleef slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Of ook mijn vader "jij liep gisteren nacht ineens door het huis te dwalen"
Valt wel mee vind ik.quote:
We hebben een winnaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mijn moeder is wel eens naar het centrum weten te lopen terwijl ze sliep
Dat hebben wij ook een keer gehad, kamperen in de tuin en de volgende morgen was er opeens iemand kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad toen ik bij een vriend van mij bleef slapen.
Ik liep de trap af en die moeder vroeg "wat ga jij doen" en toen zij ik blijkbaar "ik ga naar huis" terwijl het 3 uur 's nachts was
Terecht.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is dit weer niet fijn. Het is het hele jaar nog niet warmer dan 20 graden geweest en ineens BOOM, hitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |