21 cm is nog wel te doen, maar echt, als je net niet geil genoeg bent.. AUW.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt me nou niet echt een pretje, maar goed ik kan het fout hebben.
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?quote:
hij heeft een leven gekregenquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?
Wees blij dat je geen homo bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
21 cm is nog wel te doen, maar echt, als je net niet geil genoeg bent.. AUW.
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie ik net nou dat hij echt al 7 dagen niet op fok is geweest? Wat is er met hem gebeurd?
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Denken dat DV lief isquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV is gewoon te liefNiet dat ik der niet zou "doen", als ik dat kon.
DV heeft geen whatsapp.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk wat whatsappjes en msngesprekken doorsturen...
12 wat is dit ?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Hoe oud zijn de mensen waarmee ik nu zit te lullen eigenlijk?
Ik vraag het me echt afquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdAls hij nog steeds hetzelfde denkt over vrouwen, seks, drank en feesten, maar ook niet op FOK! zit kan ik alleen maar bedenken dat hij de hele dag opgesloten in zijn kamer zit naar politiek24 te kijken.
Oh laat maar ik begrijp het alquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
18 en ik word steeds ouder.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
Watquote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn verjaardag heeft tot nu toe 20 keer plaatsgevonden.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:51 schreef Typisch het volgende:
hij is gay als fuck maar ontkent hardquote:Op maandag 21 mei 2012 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwdAls hij nog steeds hetzelfde denkt over vrouwen, seks, drank en feesten, maar ook niet op FOK! zit kan ik alleen maar bedenken dat hij de hele dag opgesloten in zijn kamer zit naar politiek24 te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |