ok maar er zijn genoeg posts waarin ze expliciet over haar ervaringen praat dus.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus?ik kan ook open over die dingen praten, hoef ik niet perse ontmaagd te zijn.
Oh, dat is wat andersquote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ok maar er zijn genoeg posts waarin ze expliciet over haar ervaringen praat dus.
Je mag hem van de muur halen als ik er niet meer benquote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil je Spartavlag hebben als je dood bent.
Jij hebt wel veel moeite om openingen te vinden heb ik gelezenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik praat overal open over. Opener dan ik kom je ze niet tegen.
Challenge accepted.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik praat overal open over. Opener dan ik kom je ze niet tegen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel moeite om openingen te vinden heb ik gelezen
Mijn moeder kneep eens een glas kapot, heel de keuken onder het bloed.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snijd je niet aan een mes.[ afbeelding ]
Ik ben jong en onschuldig en maak niks mee. Ik ben een schoon boek.quote:
Dafuqquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder kneep eens een glas kapot, heel de keuken onder het bloed.
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloedquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Id_do_her zijn moeder is de Hulkquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha watquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Ik kwam binnen, "Er is iets ergs gebeurt.quote:
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Het plakt omdat je in je bed aftrekt vuilak.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Geen kamer van 3,7 meter hoog hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapen
of het nou van het handkarren komt of door de hitte, plakken in bed zal hetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Op de een of andere manier las ik dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder kleren geslapen
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.quote:
Ik wist dat je zo'n opmerking ging makenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |