Vaatwasserquote:Op maandag 21 mei 2012 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
ik moet ook de vaatwasser nog leegruimen
benen wijd en veel liggenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme, ik heb gewoon al bijna een half jaar een relatie. Hoe doe ik dat?
Neem de metro naar mij en neem je afwas mee. Gaan we samen afwassen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet ook afwassen. Fawaka waar is mijn keukenprinsesje
Gezelligquote:Op maandag 21 mei 2012 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neem de metro naar mij en neem je afwas mee. Gaan we samen afwassen.
Laan van NOI, Centraal Station, Voorburg t loo, Leidschendam voorburg. Zit je daar in de buurt?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig. Ik weet waar die metro gaat tho
. Wist ik veel dat dat de metro was, nooit over nagedacht
.
Oke Mariaquote:
Voorbind dildo's tellen ook meequote:
Vijf min van centraalquote:Op maandag 21 mei 2012 21:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Laan van NOI, Centraal Station, Voorburg t loo, Leidschendam voorburg. Zit je daar in de buurt?
omdat het een emo homootje isquote:
Dat bloeden is een fabel en anders ben ik nooit maagd geweest.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik hou niet van maagden, die bloeden en kunnen mijn dollo niet handlen.
Daar praat ik graag overquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet haar eens spytoolen op ''seks''.
Dus?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je moet haar eens spytoolen op ''seks''.
Of je hebt een grote dildo gehad vroegerquote:Op maandag 21 mei 2012 21:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat bloeden is een fabel en anders ben ik nooit maagd geweest.
Ik wil je Spartavlag hebben als je dood bent.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de berg afwas wegwerken. Het was leuk jullie gekend te hebben. Vooral Mono.
Snijd je niet aan een mes.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga de berg afwas wegwerken. Het was leuk jullie gekend te hebben. Vooral Mono.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |