Ik ben jong en onschuldig en maak niks mee. Ik ben een schoon boek.quote:
Dafuqquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder kneep eens een glas kapot, heel de keuken onder het bloed.
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloedquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Id_do_her zijn moeder is de Hulkquote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha watquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Ik kwam binnen, "Er is iets ergs gebeurt.quote:
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een keer van het toilet afgevallen, heel het toilet onder het bloed
Het plakt omdat je in je bed aftrekt vuilak.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Geen kamer van 3,7 meter hoog hebbenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag is natuurlijk weer zo'n dag dat alles plakt in bed van de warmte en je tot drie uur wakker ligt![]()
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapen
of het nou van het handkarren komt of door de hitte, plakken in bed zal hetquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Trollscience het volgende:
Op de een of andere manier las ik dit.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder kleren geslapen
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.quote:
Ik wist dat je zo'n opmerking ging makenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar hadden sommige vriendinnen van me weleens last van één keer in de maand.
Ik moest hard op lachenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.
Van de warmte staat er toch achterquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het plakt omdat je in je bed aftrekt vuilak.
Ja ik doe gewoon alleen de overtrek maar dat heeft geen zinquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen al zonder deken geslapen
okquote:
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Toen ik klein was ben ik een keer van het toilet afgevallen en toen had ik een gat in mijn hoofd. Toen zat heel het toilet onder het bloed.
Zo'n open doel kan ik niet negeren natuurlijk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wist dat je zo'n opmerking ging maken
HAHAHAAHAHquote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Slaapwandelend de trap afdonderen, arm uit de kom en gat in de deur.
Ghehe.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.
hoe kun je nu een bank slepen terwijl je slaapwandeltquote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Slaapwandelend naar de woonkamer lopen, en de bank verwisselen met de wc. Altijd leuk.
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Of ook mijn vader "jij liep gisteren nacht ineens door het huis te dwalen"
Dat is nog best naar als je wakker word, alsof je een fucking zuignap bent die aan iemand is vastgeplakt.quote:
Dit heb ik ook wel een paar keer gehad toen ik terugkwam van uitgaan trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad toen ik bij een vriend van mij bleef slapen.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Of ook mijn vader "jij liep gisteren nacht ineens door het huis te dwalen"
Valt wel mee vind ik.quote:
We hebben een winnaar.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mijn moeder is wel eens naar het centrum weten te lopen terwijl ze sliep
Dat hebben wij ook een keer gehad, kamperen in de tuin en de volgende morgen was er opeens iemand kwijt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gehad toen ik bij een vriend van mij bleef slapen.
Ik liep de trap af en die moeder vroeg "wat ga jij doen" en toen zij ik blijkbaar "ik ga naar huis" terwijl het 3 uur 's nachts was
Terecht.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sowieso is dit weer niet fijn. Het is het hele jaar nog niet warmer dan 20 graden geweest en ineens BOOM, hitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |