Craigslistquote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Dat zegt ze nou altijd.quote:
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij bent een net meisje, ik zoek een meisje om mijn biseksuele kant mee te ontdekken. Eenmalig. Jij verdient beter
Wat een praat wat een praat.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
Er ook serieus op in gaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik dat je me niet aan zou kunnen.
DV is gewoon te liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit zou een man dus nooit zeggen. Je bent gefaald voor de eerste test om vrouwen te regelen.
Jij hebt toch een vriend?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
DV is gewoon te liefNiet dat ik der niet zou "doen", als ik dat kon.
Ik ben niet altijd liefquote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
misschien wilt dv ook wel haar biseksuele ontdekken?
Het is over tussen ons, dat zei ik je zaterdag ook alquote:
misschien misschien okay.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
surequote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat al niet meer
ja maar ja maarquote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is over tussen ons, dat zei ik je zaterdag ook al
Donker haar en blauwe ogen heb ik ook, mensen reageren vaak met positieve verbazing.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was eerst echt spierwit, nu donker blond. Me pa was vanaf zijn 25e ongeveer alleen nog maar zwart. Gaat bij mij ook gebeuren.
Dan heb ik blauwe ogen en zwart haar, chick magnet alles.![]()
quote:Op maandag 21 mei 2012 20:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zie hier:En dat ging allemaal vanzelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blond, bruin, rozeWith my pack on my back, down the road I will stray.
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want?Misschien is het wel wederzijds dat ze alleen even een pleziertje wilt.
Je moet denken als een man, niet als een gevoelige vrouw! Nu heb je je kans al verspilt natuurlijk. Tenzij vergevensgezind maar zo'n vrouw ben ik nog niet tegen gekomen.
En dat regel je via FOK!?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb nog iets op mijn wensenlijstje staan en dat vindt hij goed.
Absoluut.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Donker haar en blauwe ogen heb ik ook, mensen reageren vaak met positieve verbazing.
[..]
En dat ging allemaal vanzelf?
Apart.quote:
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat regel je via FOK!?
GEwoon naar zo'n gay bar gaan, allemaal gewillige dames. Een vriendin van me is ook bi en die laat afentoe foto's zien van zo'n tentje met alleen maar lesbische dames, bohh.
Pannquote:Op maandag 21 mei 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat regel je via FOK!?
GEwoon naar zo'n gay bar gaan, allemaal gewillige dames. Een vriendin van me is ook bi en die laat afentoe foto's zien van zo'n tentje met alleen maar lesbische dames, bohh.
Regelen via FOK!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.
En je hebt naatje ontmaagdquote:Op maandag 21 mei 2012 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik hier serieus ga regelen? Serieus, ik heb mijn vriend al van FOK! geplukt, ik vind het wel weer genoeg.
quote:
Inderdaad.quote:
twitter down ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Fucking lekker weer vandaag, voor het eerst weer naar school gegaan in m'n t-shirtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |