quote:Op maandag 21 mei 2012 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mannen, het team tot nu toe:
Satecl
Euribob
o.us
Cara (+1)
Knutdeijsbeer (?)
Helpmefok (?)
Kapiteintje (?)
DonRaja (+1)
Aan de spelers, PM mij even een kort verhaaltje over jezelf dan neem ik dat mee voor in het programmaboekje. Mocht er nog iemand interesse hebben om mee te doen, laat het even weten. Mocht ik een aanmelding over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het ook graag.
Ik vraag me af op wat voor termijn dit gerealiseerd kan worden.quote:Gudde en Van Geel besluiten seizoen bij FBC
Ruim tweehonderd leden van de Feyenoord Business Club hebben maandagavond tijdens het laatste Happy Hour van het seizoen aandachtig geluisterd naar algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel, die werden geïnterviewd door Edward van Cuilenborg. De twee directieleden beantwoordden daarnaast ook vragen vanuit de zaal, waarbij het met name ging over het succesvolle afgelopen seizoen, maar ook over de toekomst van Feyenoord. ‘Het is ongelofelijk wat succes losmaakt bij deze club’, zei Van Geel.
De technisch directeur gaf toe dat de omvang van het feest na het behalen van de tweede plaats hem lichtelijk had verbaasd. ‘Supporters op viaducten langs de snelweg, ruim 30.000 fans in het stadion en zelfs tranen bij Pim Blokland, ik had er niet bij stilgestaan dat het zoveel zou losmaken.’ Van Geel kon wel een aantal oorzaken bedenken voor de uitbundige wijze waarop het succes werd gevierd. ‘Deze club zit gewoon heel diep bij veel mensen. Daarnaast speelt natuurlijk mee dat we van heel ver zijn gekomen en dat we vooral met eigen jeugdspelers boven verwachting hebben gepresteerd. Om die reden gunde heel Nederland Feyenoord dit succes. En hoewel de tweede plaats geen tastbare prijs is, is het feit dat de mensen weer trots zijn op deze club misschien wel de grootste prijs.’
Nu Feyenoord zich na het succesvolle afgelopen seizoen heeft gekwalificeerd voor de voorronde van de Champions League, zijn veel ogen gericht op volgend seizoen. Op de vraag of en hoe Feyenoord zich gaat versterken, wees Van Geel op de vier spelers die volgend seizoen sowieso het Feyenoord-shirt zullen dragen. ‘Met Daryl Janmaat, Ruud Vormer, John Goossens en Mitchell Te Vrede hebben we al vier Nederlandse jongens aangetrokken die heel goed bij Feyenoord passen. Zij maken ons ook in de breedte sterker, wat we hard nodig zullen hebben gezien het extra aantal wedstrijden wat het spelen van Europees voetbal met zich meebrengt. Daarnaast zullen in ieder geval de jeugdspelers Anass Achahbar, Tonny Vilhena en Terence Kongolo aansluiten bij de A-selectie.’
Eén van de belangrijkste middelen om de financiële situatie van de club verder te verbeteren, is de komst van een nieuw stadion. Gudde onderstreepte nog eens het belang daarvan. ‘Onze begroting moet de grootste van Nederland worden. Alle business modellen van het nieuwe stadion zijn daar ook op berekend’, vertelde Gudde, die aangaf vertrouwen te hebben in de komst van een nieuw stadion. ‘Voor de gemeente is een nieuw stadion ook een aanjager voor de plannen die zij hebben met Rotterdam-Zuid. De plannen die we hebben voor een nieuwe trainingsaccommodatie lopen parallel aan de beslissing over een nieuw stadion. De locatie is natuurlijk een belangrijk punt, maar het is niet zo dat er met verbouwing of nieuwbouw slechts twee opties zijn. Daar zijn ook weer verschillende varianten op mogelijk.’
Voordat de leden van de Business Club overgingen op het diner ter afsluiting van het seizoen, kwam één van de leden vanuit de zaal nog met een laatste vraag. Hij vroeg algemeen directeur Eric Gudde bezorgd naar de maatregelen die Feyenoord gaat nemen om misdragingen van supporters bij Europese duels, zoals in het verleden, te voorkomen. ‘Onze supporters hebben ons dit seizoen fantastisch gesteund, zowel bij thuis- als uitwedstrijden hebben zich geen noemenswaardige incidenten voorgedaan’, complimenteerde Gudde de fans. ‘Dat neemt niet weg dat we bij de UEFA nog steeds onder een vergrootglas liggen. Incidenten zoals in Nancy kunnen we ons absoluut niet meer veroorloven, ik hoop dat de supporters zich dat ook realiseren. We zullen hen dan ook zeker oproepen om Feyenoord op positieve wijze te blijven steunen en de club geen schade toe te brengen.’
Doe zoals in de goede oude tijden, Champions League en groeiende sponsorcontracten alvast begroten.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vraag me af op wat voor termijn dit gerealiseerd kan worden.
Deed Munsterman ook toen Twente bijna failliet was, niks mis mee.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Gudde moet niet zo hoog van de toren blazen.
Vrouwen mogen zeker niet meedoenquote:
van mij mag je komen kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrouwen mogen zeker niet meedoen
Altijd zo jammerVolgens mij doet me broer ook mee met dat toernooi
oh krijg nou -quote:
Ja kom sowieso wel denk ik, broer supporten. Maar avond ervoor stappen. Dus geen idee hoe brak ik benquote:
Komt vanzelf wel goed. We moeten zelf ook een leegte opvullen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:51 schreef Merkie het volgende:
Vroeger. Vroeger opende ik deze topics vol nieuwsgierigheid. Wat hadden mijn makkers nu toch weer te melden over de Guidetti's en Clasie's van deze wereld. Maar dat is verleden tijd sinds het seizoen voorbij is, de topics doen me weinig meer. Wat een leegte.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:07 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn de Blauwe Stokstaarten dan? Die waren veel baziger.
Ik denk niet dat hij dat kan belopen, als ik dat zo in kan schatten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Guidetti zijn er in Europa weinig spelers technisch beter dan Achahbar. En als Guidetti het zegt is dat zo. Zou Anass niet op 10 kunnen volgend jaar?
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 09:37:24#Achabar, #Kongolo en #Vilhena zullen vanaf het begin van het nieuwe seizoen behoren tot de #Feyenoord selectie. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 09:39:35Ook #Manu en #Steenvoorden zullen waarschijnlijk aansluiten bij de selectie. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 09:39:53#Kuyt, #Kalou, #Drenthe; Martin van Geel vindt het een goed teken dat oud- spelers (ooit) weer terug willen keren naar #Feyenoord. reageer retweet
In elke linie dus weer één sowieso.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:44 schreef Happel het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 09:37:24#Achabar, #Kongolo en #Vilhena zullen vanaf het begin van het nieuwe seizoen behoren tot de #Feyenoord selectie. reageer retweet
quote:In Europa zijn er weinig beter dan Achahbar
De zoektocht van Feyenoord naar een nieuwe spits leverde nog geen tastbaar resultaat op. Met Anass Achahbar (18) heeft de club wel al de aanvalsleider van de toekomst in huis. De Hagenaar strijdt met Oranje onder 19 jaar nog voor een EK-ticket.
Als John Guidetti de naam Anass Achahbar hoort, schiet hij enthousiast overeind. 'Toen hij aansloot bij de selectie, zag je de oudere spelers denken: 'zo, die jongen kan wel iets'. Komend seizoen is hij een jaar wijzer en vooral een jaar sterker. Hij heeft alles in huis om ver te komen. Technisch zullen er in Europa weinig beter zijn dan Anass', aldus de Zweedse Feyenoorder in AD Sportwereld.
Nu Guidetti terugkeert naar Manchester City en Dirk kuyt een contractvoorstel uit de Kuip naast zich heeft neergelegd, blijven er vooralsnog weinig aanvallende wapens over. Guyon Fernandez, Mitchell Te Vrede en Anass Achahbar vormen het trio centrumspitsen.
Begin deze maand vond Achahbar zichzelf terug op het dak van een spelersbus die stapvoets richting de Kuip moest rijden. De laatste meters van de terugreis uit Heerenveen, waar een ticket voor de Champions League was veiliggesteld, werd het de 18-jarige Hagenaar pas echt duidelijk hoe groot Feyenoord in Nederland is.
'Al die dolblije mensen, ik vond het indrukwekkend', zegt hij. 'Er klommen spelers op het dak van de bus en ik besloot hetzelfde te doen. Toen ik daar die mensenmenigte zag, dacht ik maar één ding: 'wat nou als ik hier zou zitten als belangrijke speler van Feyenoord? Zoals Jordy Clasie, John Guidetti of Ron Vlaar. Zou het dan nog mooier zijn?'
Mag het hopen. Zou er sowieso twee of drie verhuren aan een club. Worden ze alleen maar beter van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:00 schreef Caland het volgende:
Je zit straks met Van Steenvoorden, Vlaar, Schenkeveld, Kongolo, Ramsteijn, De Vrij en Indi die centraal in de verdediging uit de voeten kunnen. Zullen er toch wel wat van verhuurd worden?
Kongolo zou ik aan Zwolle verhuren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat veel jonge spelers naar Excelsior gaan. Bijvoorbeel Steenvoorden, Huijgevoort etc.
Van mij hoeven die niet naar Excelsior, als ze ook maar een beetje body hebben gewoon verhuren aan een RKC of Willem 2. Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:02 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat veel jonge spelers naar Excelsior gaan. Bijvoorbeel Steenvoorden, Huijgevoort etc.
quote:
Iemand nog een korreltje zout?quote:"Geloof mij, Cabral is één van de meest getalenteerde voetballers die ik ooit heb gezien."
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:49 schreef wietze92 het volgende:
Ik ben ongeveer de 10.000ste die er om vraagt maar heeft iemand dat Guidetti gifje voor me?
ik ben het gifje kwijt (die met haters gonna hate)
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 11:38:26Van #Geel zegt een creatieve manier te hebben om de (eventuele) komst van #Immers te regelen. Hij doelt niet op de Vrienden van #Feyenoord. reageer retweet
Bakkal en Guidetti waren ook creatieve oplossingenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Immers kan prima renderen bij Feyenoord, echter denk ik dat er goedkopere én betere oplossingen zijn.
Feyenoord en creatieve oplossingen, beetje ongelukkige combinatie de afgelopen jaren.
Nee, Bakkal > Immers.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef Grifte het volgende:
Ik zie in Immers ook meer dan in Bakkal, alleen jammer dat het geld moet kosten.
Tot hoelang wil die Bakkal eigenlijk wachten met zijn buitenlandse aanbiedingen, voor hij bij Feijenoord wil blijven?
Van Geel en creatieve oplossingen, beste combinatie in de afgelopen 10 jaar Feyenoord. Of was je Bakkal en Guidetti al vergeten, als ook de KGB?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Immers kan prima renderen bij Feyenoord, echter denk ik dat er goedkopere én betere oplossingen zijn.
Feyenoord en creatieve oplossingen, beetje ongelukkige combinatie de afgelopen jaren.
Maar je weet niet of Bakkal gaat tekenen, dus dan kun je maar beter iets achter de hand hebbenquote:
Stel dat Tonny DEFINITIEF gaat doorbreken, wat moeten we dan met Immers?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar je weet niet of Bakkal gaat tekenen, dus dan kun je maar beter iets achter de hand hebben.
We spelen komend seizoen 45 wedstrijden. Die wil jij allemaal door Tonny laten spelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Stel dat Tonny DEFINITIEF gaat doorbreken, wat moeten we dan met Immers?
Achter de hand/inzetten bij blessures/schorsingen/niet fitheid etcquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je kan niet een heel seizoen inclusief beker en Europa met 1 17 jarige speler voor een positie, ook al breekt die definitief door.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maher heeft bij AZ ook heel veel gespeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We spelen komend seizoen 45 wedstrijden. Die wil jij allemaal door Tonny laten spelen?.
Ja en de tweede seizoenshelft was hij zwaar kut.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Maher heeft bij AZ ook heel veel gespeeld.
Maher is TWEE jaar ouder. En hoeveel prijzen pakte AZ ook alweer? En welk argument werd daar voornamelijk voor gebruikt waar Verbeek gek van werd (iets met vermoeidheid?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Maher heeft bij AZ ook heel veel gespeeld.
Pas als Bakkal niet gaat tekenen echt werk van die Immers maken ander zit je straks met drie spelerts voor 1 positie waarvan twee duurbetaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar je weet niet of Bakkal gaat tekenen, dus dan kun je maar beter iets achter de hand hebben.
Dat waren gewoon huurlingen die bijzonder goed hebben uitgepakt, maar daar is buiten het schrijven van de cheque weinig creativiteit voor nodig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bakkal en Guidetti waren ook creatieve oplossingen
+1.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:41 schreef Caland het volgende:
Ging mij meer om het zinsdeel 'creatieve oplossing'
Als ik dat icm Feyenoord hoor gaan meestal alle alarmbellen rinkelen.
Wat dacht je van verhuur van spelers aan hun voor 1 of 2 seizoenen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat waren gewoon huurlingen die bijzonder goed hebben uitgepakt, maar daar is buiten het schrijven van de cheque weinig creativiteit voor nodig.
Zal wel iets zijn in de richting van een lage transfersom en een deel van de opbrengst voor Ado bij doorverkoop ofzo of op afbetaling.
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 12:45:42Morgen in VI: Bakkal over zijn jaar bij #Feyenoord en waarom hij de club na dat ene seizoen alweer verlaat. reageer retweet
quote:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 12:49:08Bakkal heeft #Feyenoord laten weten te wachten op een club in het buitenland, Lex Immers zal snel worden vastgelegd als zijn vervanger reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 12:45:42Morgen in VI: Bakkal over zijn jaar bij #Feyenoord en waarom hij de club na dat ene seizoen alweer verlaat. reageer retweet
Ja, prima toch. Heeft geen valse hoop gegeven om in een goed blaadje bij de supporters te staan zoals sommigen...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:54 schreef Lastpost het volgende:
Die kan tenminste gewoon via de voordeur vertrekken, belangrijk geweest, altijd eerlijk en zo hebben de club en speler elkaar een mooie dienst bewezen.
Heeft zichzelf prima weer op de kaart gezet en kan nu nog even cashen.
Of in Liverpool...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:13 schreef satecl het volgende:
Bakkal bedankt voor alles! Ik ben totaal geen fan van jou geweest. Maar je hebt belangrijke goals gemaakt, je hebt niet lopen zeiken of klagen en je bent altijd eerlijk geweest naar het Legioen toe. Dat kunnen die NSB'ers die nu in Eindhoven en Duitsland zitten niet zeggen. Nogmaals bedankt!
Hij viel nooit echt op, maar scoorde belangrijke goals. Ik hoop dat er een goede vervanger komt, ik vrees namelijk dat Bakkal stiekem gewoon heel belangrijk was voor de balans op het middenveld.quote:
Dat vrees ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij viel nooit echt op, maar scoorde belangrijke goals. Ik hoop dat er een goede vervanger komt, ik vrees namelijk dat Bakkal stiekem gewoon heel belangrijk was voor de balans op het middenveld.
quote:Surprise package: Feyenoord
After a disastrous 10th-place finish last season, the traditional Dutch giants restored the natural order in the Netherlands by coming second, ensuring the traditional 'big three' of Ajax, Feyenoord and PSV formed the top three for the first time since 2004. Virtually bankrupt, Feyenoord were not allowed to buy players, meaning coach Ronald Koeman had to create a team consisting mainly of youth players. The 20 goals by Manchester City FC loanee John Guidetti added the extra push.
toen ik de tt las dacht ik dat we een cadeautje kregen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:13 schreef DonRaja het volgende:
Stukje van uefa.com over de Eredivisie:
[..]
Oh ja, het was één alineaatje in heel artikel. Maar ik denk niet dat hier iemand geïnteresseerd is in het kampioenschap van Ajax of de bekerwinst van PSV...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
toen ik de tt las dacht ik dat we een cadeautje kregen.
Feyenoord kampioenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod word op fok
quote:
Ach we zijn al de laatste NL club met een Europese prijs maar ik heb altijd al geweten dat je een rasechte Feijenoordert bentquote:
quote:
quote:Castaignos hoeft zich niet te melden voor oefentrip Internazionale in Azië
De toekomst van Luc Castaignos lijkt niet bij Internazionale te liggen. Zelfs nu een aantal Europese sterren van de club zich met hun land voorbereiden op het EK in Polen en Oekraïne, mag de negentienjarige spits niet mee met een oefentoernooi.
Internazionale maakt een tour door Indonesië en de ex-Feyenoorder hoeft zich niet te melden op het vliegveld van Milaan. De aanvallers die wel mee mogen van trainer Andrea Stramaccioni zijn Giampaolo Pazzini, Diego Milito, Samuele Longe en Giovanni Terrani. Ook de Zuid-Amerikaanse sterren van Internazionale, zoals Júlio César en Javier Zanetti, gaan wel mee richting Jakarta.
Voor Castaignos is het weer een tegenslag in zijn tijd bij i Nerazzurri. De jongeling krijgt zelden speeltijd in de hoofdmacht. Hij lijkt daarmee in hetzelfde parket te zitten als zijn landgenoot Eljero Elia, die bij Juventus niet kan rekenen op minuten. De buitenaanvaller behoorde niet tot de selectie voor de eindstrijd van de Coppa Italia.
terughalen, en niet alleen terughalen maar ook terugkopen. 1 a 2 mln euro, laten opbloeien en over 2 jaar verpatsen voor 7. Makkelijk zat.quote:
Ja, weer aan Interquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
terughalen, en niet alleen terughalen maar ook terugkopen. 1 a 2 mln euro, laten opbloeien en over 2 jaar verpatsen voor 7. Makkelijk zat.
Is toch zo. Kans wordt zo alleen maar groter dat 'ie zich over een maandje op de eerste training meldt.quote:
Of dat de eerste optie bij Inter ligt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Paul-89 het volgende:
Castaignos zie ik echt wel rondkomen.![]()
Héél misschien zelfs wel met een clausule dat er op termijn een definitieve overname inzit.
Ja maar moest erom lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch zo. Kans wordt zo alleen maar groter dat 'ie zich over een maandje op de eerste training meldt.
Zonnesteek?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 15:58 schreef elCholo het volgende:
Geld voor Immers kan beter gebruikt worden voor Drenthe/Kalou.
Hoeveel denk je dat Immer zou moeten kosten?quote:
wtf. Waarom kluivert en kalou vergelijken? Niet meer doen graag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Is ook pas 27. Zelfs Kluivert ging niet zo vroeg terug naar NL
Bakkal heeft het prima gedaan hoor! Alleen denk ik dat je met Tony iemand in huis hebt die Bakkal volledig zal doen vergeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1e alinea is al net zo debiel inderdaad
Gelijk heeft ie maar die eppo die hie. boven post moet dan ook niet doen alsof het een optie is!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Is ook pas 27. Zelfs Kluivert ging niet zo vroeg terug naar NL
Die gast is toch pas 17? Laat hem eerst eens wat meer wedstrijdjes op een hoog niveau spelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:20 schreef elCholo het volgende:
[..]
Bakkal heeft het prima gedaan hoor! Alleen denk ik dat je met Tony iemand in huis hebt die Bakkal volledig zal doen vergeten.
Tony heeft op die positie meer diepgang in zijn pasing, en een veel betere steekpass. Daarnaast verdedigt hij veel meer mee.
Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld, zal ook wel een reden hebben gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:20 schreef elCholo het volgende:
[..]
Bakkal heeft het prima gedaan hoor! Alleen denk ik dat je met Tony iemand in huis hebt die Bakkal volledig zal doen vergeten.
Tony heeft op die positie meer diepgang in zijn pasing, en een veel betere steekpass. Daarnaast verdedigt hij veel meer mee.
Wat voor Immers betaalt moet worden aan een transfersom plus loon, kan beter besteed worden aan het salaris van Drenthe in mijn opzicht.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat Immer zou moeten kosten?
En hoeveel denk je dat Kalou en Drenthe bij elkaar moeten kosten?
Nou daarom dus.
Als Fer was gebleven was de kans groot geweest dat Clasie ook maar een klein aantal wedstrijden had gespeeld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld, zal ook wel een reden hebben gehad.
Met 2 eigen spelers is dat een compleet andere situatie. Als Tonny echt al beter was dan Bakkal had Koeman hem zeker laten spelen de 2e seizoenshelft. Bakkal gaat toch weg aan het einde van het seizoen, boeiend als hij wat ontevreden is. Bovendien heeft Koeman aangetoond dat hij zulke dingen wel aandurft, bijvoorbeeld toen de Vrij niet gelijk zn basisplek terug kreeg omdat BMI zo goed speelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:25 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als Fer was gebleven was de kans groot geweest dat Clasie ook maar een klein aantal wedstrijden had gespeeld.
Ik vind Drenthe anders ook een groot risico.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:24 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat voor Immers betaalt moet worden aan een transfersom plus loon, kan beter besteed worden aan het salaris van Drenthe in mijn opzicht.
Gaat niet helemaal op denk ik, ze hoopten nog steeds dat Bakkal zou bijtekenen toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 2 eigen spelers is dat een compleet andere situatie. Als Tonny echt al beter was dan Bakkal had Koeman hem zeker laten spelen de 2e seizoenshelft. Bakkal gaat toch weg aan het einde van het seizoen, boeiend als hij wat ontevreden is. Bovendien heeft Koeman aangetoond dat hij zulke dingen wel aandurft, bijvoorbeeld toen de Vrij niet gelijk zn basisplek terug kreeg omdat BMI zo goed speelde.
Ik zeg ook niet dat Tony al vorig seizoen had moeten spelen ipv Bakkal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met 2 eigen spelers is dat een compleet andere situatie. Als Tonny echt al beter was dan Bakkal had Koeman hem zeker laten spelen de 2e seizoenshelft. Bakkal gaat toch weg aan het einde van het seizoen, boeiend als hij wat ontevreden is. Bovendien heeft Koeman aangetoond dat hij zulke dingen wel aandurft, bijvoorbeeld toen de Vrij niet gelijk zn basisplek terug kreeg omdat BMI zo goed speelde.
Je zegt letterlijk dat Tonny nu al beter is dan Bakkalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Tony al vorig seizoen had moeten spelen ipv Bakkal.
Wat ik zeg is dat hij gezien de stappen die hij maakt, plus zijn kwaliteiten en wedstrijdinstelling volgend seizoen in het elftal gaat groeien en niemand het na een tijdje meer over Bakkal zal hebben!
Vind ik ook, maar dan meer buiten het veld.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind Drenthe anders ook een groot risico.
Is pas een verhaal van echt de laatste competitiewedstrijden, dat El-Ahmadi en Bakkal misschien toch konden blijven..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal op denk ik, ze hoopten nog steeds dat Bakkal zou bijtekenen toch?
Klopt! Voetballend gezien denk ik dat hij nu al beter is dan Bakkal.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat Tony nu al beter is dan Bakkal
Oh ok, ik dacht dat ze daar al langere tijd mee bezig waren. Daarnaast zou het ook niet logisch zijn om een gehuurde speler te banken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is pas een verhaal van echt de laatste competitiewedstrijden, dat El-Ahmadi en Bakkal misschien toch konden blijven..
quote:Bakkal weg Feyenoord, transfer Immers snel rond
PSV-huurling Otman Bakkal gaat Feyenoord na één seizoen alweer verlaten. Dat meldt Voetbal International verslaggever en Feyenoord-watchter Martijn Krabbendam op twitter. De middenvelder prefereert een buitenlands avontuur boven een langer verblijf in De Kuip. Krabbendam meldt tevens dat Lex Immers zal worden vastgelegd als zijn vervanger. De verwachting is dat het snel rond komt tussen Feyenoord en de speler van ADO Den Haag.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef Oldie57 het volgende:
Zijn er hier nog sukkels die iets tegen held Gudde hebben?
quote:Voordat je reageert
Denk goed na voor je een TR plaatst, regel het éérst onderling.
Ja dat wil ik nu ook wel eens weten..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:57 schreef Oldie57 het volgende:
Zijn er hier nog sukkels die iets tegen held Gudde hebben?
Toch jammer dat we geld uitgeven aan Immers.,quote:
Bakkal gaat weg, dus een HELE goede aankoop. Niets mis meequote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch jammer dat we geld uitgeven aan Immers.,
Immers, zal jullie allemaal gaan verassen. Let op m'n woorden. Die wordt gigantisch onderschat door iedereen hier. Hele verstandige aankoop.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toch jammer dat we geld uitgeven aan Immers.,
Godver Kap dat zei ik al eerder vandaag lulquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Immers, zal jullie allemaal gaan verassen. Let op m'n woorden. Die wordt gigantisch onderschat door iedereen hier. Hele verstandige aankoop.
Ik zeg 't al maanden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godver Kap dat zei ik al eerder vandaag lul.
Nee denk het niet. Speelt sowieso niet op de positie van Immers toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:22 schreef Guidetti het volgende:
Zou Overtoom niet goedkoper dan Immers zijn?
Is het al definitief? Dacht dat het nog een gerucht was.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bakkal gaat weg, dus een HELE goede aankoop. Niets mis mee
Het vertrek van Bakkal wel, de aankoop niet. Maar dat komt goed, Geel zit aan het roer remember?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Is het al definitief? Dacht dat het nog een gerucht was.
Allebei op nr 10 toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Speelt sowieso niet op de positie van Immers toch?
Maar Immers wel. Dus dan zou Immers ook geen vervanger voor Bakkal zijn.quote:
Haha dat is waar, maar zou het toch jammer vinden. Ik bedoel het kan een prachtig seizoen worden, waarom zo'n haast om naar het buitenland te gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het vertrek van Bakkal wel, de aankoop niet. Maar dat komt goed, Geel zit aan het roer remember?
Vind Immers ook niet echt een 10 hoor. Meer zoals Bakkal een aanvallende middenvelder met de neus richting de goal ipv de spelverdeler/kaatsende partijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Maar Immers wel. Dus dan zou Immers ook geen vervanger voor Bakkal zijn.
Achabar lijkt me een hele goede nr 10 in wording, ben benieuwd of hij gebracht gaat worden komend seizoen.quote:
Dat vind ik ook. Achabar gaat het met zijn lengte als spits niet redden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Achabar lijkt me een hele goede nr 10 in wording, ben benieuwd of hij gebracht gaat worden komend seizoen.
Ik vrees dat hij te licht is qua postuur. Zal echt ff wat bonkiger moeten worden in mijn ogen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Achabar lijkt me een hele goede nr 10 in wording, ben benieuwd of hij gebracht gaat worden komend seizoen.
Tussen de linies in moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij te licht is qua postuur. Zal echt ff wat bonkiger moeten worden in mijn ogen.
Als je bij voorbaat al je duels verliest omdat je zo slap bent, moet je daar gewoon aan werken. Kijk bijvoorbeeld ook naar zo'n Cabral, die heeft dat ook.quote:
Maar toch, met wat krachttraining is niks mis. Je moet ook af en toe duels kunnen winnen of de bal afschermen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:32 schreef NumberSeven het volgende:
Beetje wel ja, maar dat valt te compenseren. Zijn techniek is buitengewoon goed voor zover ik heb gezien. Kan zn mannetje heel slim wegspelen. Beetje messi-style hehe.
Ik denk dat ervaring voor hem veel belangrijker is dan krachttraining.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar toch, met wat krachttraining is niks mis. Je moet ook af en toe duels kunnen winnen of de bal afschermen.
Haha, jouw ot. geniaalquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Achabar gaat het met zijn lengte als spits niet redden.
Dit. Die jongen is over 2 jaar gewoon net zo handig als Clasie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ervaring voor hem veel belangrijker is dan krachttraining.
Dan leert hij tenminste hoe hij moet spelen en herkent hij de momenten om naar de bal toe te komen etc. Ik ben van mening dat krachttraining bij zulke spelers niet heel veel effect heeft.
Ik ben van mening dat krachttraining bij zulke spelers juist wel veel effect heeft. Kijk naar alle spelers die naar het buitenland gaan. Die worden allemaal veel gespierder, omdat daar het belang van krachttraining meer wordt gezien. Zo'n Verbeek legt er ook meer nadruk op dan de meeste coaches.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat ervaring voor hem veel belangrijker is dan krachttraining.
Dan leert hij tenminste hoe hij moet spelen en herkent hij de momenten om naar de bal toe te komen etc. Ik ben van mening dat krachttraining bij zulke spelers niet heel veel effect heeft.
Ja, dit snappen we ook wel hoor. Gaat er gewoon om dat veldvoetbal een bepaalde mate van fysieke kracht verlangt. Als je die van nature nauwelijks hebt moet je daar als profspeler gewoon op trainen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je moet ook wel oppassen met teveel krachttraining. Sommige spelers waren erg wendbaar en na een hoop krachttraining hebben ze opeens de draaicirkel van een mammoettanker. En dat is toch zonde, zeker voor spelers die het juist van wendbaarheid moeten hebben. Kijk, als je al een houten klaas bent, dan kun je er best een gespierde houten klaas van maken, maar je moet Messi niet opeens tien kilo extra spieren willen geven.
Ja, maar bij Achahbar heb ik dat idee niet echt. Als je die veel krachttraining laat doen, wordt hij echt niet sterker dan De Vrij en die is al aan de dunne kant. Achahbar kan dat soort duels juist op wendbaarheid winnen, niet op kracht, ook al traint hij elke dag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dit snappen we ook wel hoor. Gaat er gewoon om dat veldvoetbal een bepaalde mate van fysieke kracht verlangt. Als je die van nature nauwelijks hebt moet je daar als profspeler gewoon op trainen.
Dat gaat niet voor iedere speler op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat krachttraining bij zulke spelers juist wel veel effect heeft. Kijk naar alle spelers die naar het buitenland gaan. Die worden allemaal veel gespierder, omdat daar het belang van krachttraining meer wordt gezien. Zo'n Verbeek legt er ook meer nadruk op dan de meeste coaches.
Dat fysieke geneuzel vind ik ook vaak overdreven. Kijk naar Messi en Sneijder. En in Nederland naar Eriksen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je bij voorbaat al je duels verliest omdat je zo slap bent, moet je daar gewoon aan werken. Kijk bijvoorbeeld ook naar zo'n Cabral, die heeft dat ook.
Hij doet het gewoon zo;quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat fysieke geneuzel vind ik ook vaak overdreven. Kijk naar Messi en Sneijder. En in Nederland naar Eriksen.
twitter:EredivisieUK twitterde op dinsdag 22-05-2012 om 15:20:14Bakkal leaving Feyenoord opens the way for anti-semitic Lex Immers to move from Ado Den Haag #feyenoord #jews #adodenhaah reageer retweet
Ik krijg het met regelmaat te horen als ik over Feyenoord praat met Engelsen :-/quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef Dekatria het volgende:
Net toen ik me afvroeg wie er nog zo dom was te geloven dat het anti-joods zijn in de Nederlandse voetbalwereld gelijkstaat aan antisemitisme...
Dit was al langer bekend tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
Guidetti moet nog een maand herstellen. EK zal er voor hem dus ook niet in zitten.
Dus jij haat alle joden, of alleen de joden van Ajax?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:16 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik krijg het met regelmaat te horen als ik over Feyenoord praat met Engelsen :-/
Ik haat helemaal geen joden. Alleen mensen die zich volledig ten onrechte met het jodendom identificeren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij haat alle joden, of alleen de joden van Ajax?
Ja oke, maar dat is dus geen antisemitisme tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat helemaal geen joden. Alleen mensen die zich volledig ten onrechte met het jodendom identificeren.
Klopt. Wij Feyenoorders nemen het gewoon op voor de ekte ekte joden. Mogen ze ons dankbaar voor zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is dus geen antisemitisme toch
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wij Feyenoorders nemen het gewoon op voor de ekte ekte joden. Mogen ze ons dankbaar voor zijn.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:00 schreef Dekatria het volgende:
Net toen ik me afvroeg wie er nog zo dom was te geloven dat het anti-joods zijn in de Nederlandse voetbalwereld gelijkstaat aan antisemitisme...
Ben ik met je eens, maar ik ben dan verbaast dat een Nederlander hier het apart vindtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
nee tuurlijk is dat niet zo. Maargoed, aan een buitenlander is het nogal moeilijk uit te leggen dat een groep voetbalsupporters een religie als geuzennaam aanneemt. Dat is namelijk nogal euhh.... debiel. Understatement van het jaar.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:16 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik krijg het met regelmaat te horen als ik over Feyenoord praat met Engelsen :-/
Huh. Die Engelsen vinden het toch juist apart in die context.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik ben dan verbaast dat een Nederlander hier het apart vindt
[..]
Laat maarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh. Die Engelsen vinden het toch juist apart in die context.
Meen me nog een intens trieste aflevering van Puberruil XL te herinneren; een kind uit een Feyenoord-gezin moest ruilen met de dochter uit een Joods (dus eckt-eckt Joods) gezin. Welke mongool dat bedacht had, ik kan er nog altijd niet bijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat maar
Het slaat in ieder geval nergens op om het daar op te gooien
Klopt, en 1 van die zonen is toch dat joch van de befaamde foto van dat kind met zijn middelvinger tijdens Feyenoord-Ajaxquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Meen me nog een intens trieste aflevering van Puberruil XL te herinneren; een kind uit een Feyenoord-gezin moest ruilen met de dochter uit een Joods (dus eckt-eckt Joods) gezin. Welke mongool dat bedacht had, ik kan er nog altijd niet bij
Precies ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Klopt, en 1 van die zonen is toch dat joch van de befaamde foto van dat kind met zijn middelvinger tijdens Feyenoord-Ajax
Jep dat kind heet Mikie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, en 1 van die zonen is toch dat joch van de befaamde foto van dat kind met zijn middelvinger tijdens Feyenoord-Ajax
Dat wijf was wel grappig, toen ze wegliep zingen: Joden lopen altijd weg
Viel mij ook op bij mezelf. Meestal verdedig ik Kuijt nog wel, of vind hem wel een baas.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Gek is dat, bij het zien van Kuijt in het NL-elftal heb ik heel erg eengevoel
.
Vind Vlaar wel bazig spelen trouwens. Kan dus gewoon het niveau Bundesliga-waarin-Bayern-een-offday-heeft aan.
Vlaar was niet slechtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb zelf niet gekeken, maar ik hoorde van anderen dat Vlaar en ook Bouma dramatisch waren in het centrum.
I dont blame the guy.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar speelde goed hoor beste man achterin zowel niet de beste aan oranje zijde.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het objectief kunnen bekijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 06:14 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vond Vlaar gisteren matig spelen, stond vaak op de verkeerde positie, en bij 1 van de tegengoals had hij zich er wel wat sneller voor mogen gooien.
En hij had Olic helemaal niet in zijn zak zitten hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:42 schreef Devv het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook nog mensen die het objectief kunnen bekijken. Vlaar was inderdaad matig. Willems was daarentegen helemaal niet zo slecht.
Vlaar was als enige verdediger NIET verantwoordelijk voor het inluiden van de tegengoal.quote:Op woensdag 23 mei 2012 06:14 schreef Sjapoela het volgende:
Ik vond Vlaar gisteren matig spelen, stond vaak op de verkeerde positie, en bij 1 van de tegengoals had hij zich er wel wat sneller voor mogen gooien.
En hij had Olic helemaal niet in zijn zak zitten hoor
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 06:58:08#Bakkal in vi: ,,Barcelona en Real Madrid komen niet, maar de subtop in grote voetballanden is beter dan de top in Nederland." reageer retweet
Over Immers:twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 06:58:56#Bakkal: ,,Het onbekende geeft voor mij de doorslag. Het buitenland is ook goed voor mijn ontwikkeling als mens." #moetnogweleenclubkomen reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 07:02:54ADO laat via ad weten, dat er een speler van #Feyenoord betrokken wordt in de transfer van Lex #Immers naar #Feyenoord. #wiedenkenjullie? reageer retweet
Over contractverleningen:twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 07:03:52ADO verwacht dat de transfer van #Immers naar #Feyenoord deze week afgerond gaat worden. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 07:49:37Voor zaterdag hoopt Van #Geel een reactie te hebben op het voorstel voor contractverlenging aan Kelvin #Leerdam. Vrijdag is de deadline. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 07:50:47Van #Geel praat ook over contractverlenging met (de begeleiders van) #Kongolo en #Achahbar. reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-05-2012 om 07:52:09#Cabral had niet het 'goede gevoel' om de aanbieding voor contractverlenging te accepteren. reageer retweet
Hopen dan dat ze misschien nog een leuk vleugelspelertje huren. Ryo wil toch ook wel eens Champions League spelen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik denk dat als Immers en Castaignos binnekort binnen zijn dat we dan al klaar zijn op de transfermarkt.
Manu jongequote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopen dan dat ze misschien nog een leuk vleugelspelertje huren. Ryo wil toch ook wel eens Champions League spelen?
Dat zou een goede ruil zijn.quote:
Ryoquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopen dan dat ze misschien nog een leuk vleugelspelertje huren. Ryo wil toch ook wel eens Champions League spelen?
van haaren?quote:
Is transfervrij toch (over een maand) ? Dus lijkt me niet dan.quote:
Mokotjo lijkt mij ook de meest logische keus.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:09 schreef Typisch het volgende:
Ik hoop dat ze in de deal Mokotjo hebben betrokken, jaartje daar stallen zou ideaal zijn.
Of Kongoloquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mokotjo lijkt mij ook de meest logische keus.
Ja, Mokotjo en Manu/Cabral verhuren zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mokotjo kan nog best een baas worden. Hopelijk alleen verhuur.
Als ze die twee spelers gaan ruilen mag ik hopen dat wij niet moeten bijbetalen. Mokotjo is meer waard dan Lexie immers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mokotjo kan nog best een baas worden. Hopelijk alleen verhuur.
Idd! Mokotjo ruilen voor Immers zou geen goeie zet zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze die twee spelers gaan ruilen mag ik hopen dat wij niet moeten bijbetalen. Mokotjo is meer waard dan Lexie immers.
HUH? Beide staan niet bij ons onder contractquote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
Krabbendam weet weer eens niks nieuws te melden op VI radio.
Hij dacht aan Jansen of Alberg die naar ADO gingen.
Die Jansen wel. Alberg vond ik ook wel een apartequote:Op woensdag 23 mei 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HUH? Beide staan niet bij ons onder contractDa fuq?
Zijn potentie is echt vele malen hoger..quote:
Potentie wel, maar ik denk dat we komend seizoen ook zeker spelers moeten hebben die er direct kunnen staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Cara het volgende:
U
[..]
Zijn potentie is echt vele malen hoger..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
Krabbendam weet weer eens niks nieuws te melden op VI radio.
Hij dacht aan Jansen of Alberg die naar ADO gingen.
Sowieso staat Alberg onder contract bij Excelsior.quote:Op woensdag 23 mei 2012 12:57 schreef TN-FR het volgende:
Feijenoord koopt Alberg voor een schijntje over van az (?) en gebruikt hem zonder presentatie meteen om Immers te contracteren
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef Caland het volgende:
21 juli Dordrecht - Feyenoord
25 juli openingswedstrijd in de Kuip, tegenstander onbekend.
Afgelopen jaar was Mallorca toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]. Wordt weer een toptegenstander. Gewoon Beerschot ofzo
Malaga.quote:
Oh ja, iets met een -m en Spaansquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:35 schreef Koen_W1 het volgende:
[..]
Malaga, jaar ervoor mallorca dacht ik
22 juli is dat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
Is er dit jaar nog een open dag? Iemand al iets gehoord?
Wil me neefje meenemen namelijk
Ja, eerste training op een woensdag..quote:
quote:''We hopen allemaal dat het rondkomt. We praten constructief met elkaar en het gat tussen de clubs is niet meer zo groot'', aldus Beyersbergen, die laat weten dat het transferbedrag in elk geval hoger is dan één miljoen euro.
Tot medio 2014.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Guidetti het volgende:
Hoeveel jaar heeft Immers nog een contract bij Ado?
Okequote:
quote:Feyenoord en Kongolo akkoord over nieuw contract.
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met Terence Kongolo over een nieuw contract voor drie seizoenen. De huidige verbintenis met de 18-jarige centrale verdediger liep komende zomer af, maar wordt verlengd tot medio 2015.
Kongolo speelt al sinds de F-jeugd voor Feyenoord. In april van dit jaar maakte hij zijn debuut in het eerste elftal, in de thuiswedstrijd tegen Excelsior. Kongolo sluit tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen aan bij de eerste selectie van trainer Ronald Koeman. De jeugdinternational zal op korte termijn zijn handtekening zetten onder het nieuwe, gedetailleerde spelerscontract.
Technisch directeur Martin van Geel laat weten dat Feyenoord veel vertrouwen heeft in de toekomst van Kongolo. ‘Hij is een talentvolle centrale verdediger, die vanaf jongs af aan is opgeleid bij Feyenoord. Vanaf komend seizoen sluit hij aan bij de eerste selectie en we hebben er veel vertrouwen in dat hij zich daar nog verder gaat ontwikkelen. Daar gaan we hem ontzettend bij helpen.’
Kongolo noemt de verlenging van zijn contract een prachtig einde van een mooi seizoen. ‘Ik ben hier heel trots op’, zegt de verdediger. ‘Ik speel al mijn hele leven voor Feyenoord en woon dicht bij de club. Het afgelopen seizoen heb ik me stap voor stap steeds verder ontwikkeld. In de winterstop mocht ik met het eerste mee op trainingskamp naar Spanje en tegen Excelsior heb ik mijn debuut gemaakt. Ik vind het heel mooi dat ik vanaf komend seizoen aan kan sluiten bij de selectie. Ik zal ontzettend mijn best gaan doen.’
Ik vind het goed dat de contracten niet te lang zijn, zeker gezien de financiele malaise waar we uit komen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
2015 is wel kort man. Dan moet je iemand volgend jaar alweer verkopen anders vang je er de hoofdprijs ook niet meer voor.
Maar als hij zich niet doorontwikkelt zit je er wel aan vast. 3 jaar is prima. Als hij volgend seizoen wat minuten begint te maken en blijkt dat hij het aankan kunnen ze 'm wel verlengen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
2015 is wel kort man. Dan moet je iemand volgend jaar alweer verkopen anders vang je er de hoofdprijs ook niet meer voor.
Weet ik, maar toch voelt een eenzijdige optie van verlening met een of twee jaar altijd wel veilig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als hij zich niet doorontwikkelt zit je er wel aan vast. 3 jaar is prima. Als hij volgend seizoen wat minuten begint te maken en blijkt dat hij het aankan kunnen ze 'm wel verlengen.
Tsja. Een speler heeft natuurlijk ook wat te eisen. Als hij maar 3 jaar wil tekenen moet je daar blij mee zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:54 schreef Typisch het volgende:
Juist. Hij heeft nu waarschijnlijk een contract met een niet al te hoog salaris getekend. Als hij dadelijk gaat presteren krijgt hij een financieel zwaar opgewaardeerd contract van 4 jaar aangeboden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar als hij zich niet doorontwikkelt zit je er wel aan vast. 3 jaar is prima. Als hij volgend seizoen wat minuten begint te maken en blijkt dat hij het aankan kunnen ze 'm wel verlengen.
Waar denken jongens als Cabral en Leerdam heen te kunnen vraag ik mezelf dan afquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Cabral wil niet bijtekenen? en Leerdam zie ik zelf somber in en dat zou echt jammer zijn.
Zo'n Leerdam kan wel ergens heen maar niet naar een betere club dan Feyenoord.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waar denken jongens als Cabral en Leerdam heen te kunnen vraag ik mezelf dan af
Misschien ziet Leerdam zelf ook wel in dat hij met de komst van Janmaat, Schenkeveld en Vormer weinig aan de bak komt. Ik kan dat wel begrijpen. Die jongen zal nooit de echte top halen, maar wil gewoon minuten maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Leerdam kan wel ergens heen maar niet naar een betere club dan Feyenoord.
Juist. En al helemaal niet naar een club die vCL speelt. Zou hij bang zijn voor de concurentie met Janmaat? Met concurentie hebben veel van die jonge jongens door onze financiele malaise in het verleden nooit last gehad. Nu gaat het sportief en financieel beter en dan krijgen ze daar opeens wel mee te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Leerdam kan wel ergens heen maar niet naar een betere club dan Feyenoord.
En dát is jeugdopleiden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat geweldig ook, vanaf de F-jes al bij Feyenoord en dan ook gewoon het eerste halen, mooi!
Dat deed Fer ook toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker verhuren aan een ADO, NEC of RKC.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef Caland het volgende:
Leerdam is zonde, maar zo gaat het nou eenmaal als je weer wat meer mogelijkheden hebt.
Die moet gewoon een paar jaar naar een club waar hij lekker elke wedstrijd op het middenveld kan, want dat gaat het bij Feyenoord dit seizoen iig al niet lukken.
Zal mij echt een worst wezen hoe lang ze in de jeugd spelen als ze allemaal het talent van Leonardo en Kalou hadden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dát is jeugdopleiden.Niet een paar Denen, Belgen of Braziliaantjes halen. Iets wat Feyenoord vroegâh ook veel meer deed heb ik het idee. Leonardo, Kalou (wel een goede natuurlijk) enzo.
Klopt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal mij echt een worst wezen hoe lang ze in de jeugd spelen als ze allemaal het talent van Leonardo en Kalou hadden.
Huh? Wat voor een beleid voer je dan? Hij heeft dit seizoen eigenlijk alles gespeeld. Waarom zou je hem dan nu opeens gaan verhuren aan Ado, Nec of RKC? Dat kun je zo'n jongen ook niet uitleggen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker verhuren aan een ADO, NEC of RKC.
Omdat het een middenvelder is, hij wil daar ook spelen. Daar is echter geen plaats.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Huh? Wat voor een beleid voer je dan? Hij heeft dit seizoen eigenlijk alles gespeeld. Waarom zou je hem dan nu opeens gaan verhuren aan Ado, Nec of RKC? Dat kun je zo'n jongen ook niet uitleggen.
Je kunt zeggen wat je wilt maar dat ventje was en is verdomd getalenteerd. Dat het er niet uitkomt op een of andere vreemde manier (ook te maken met z'n karakter) is een tweede.quote:
En waarom dan verhuren aan een club van het niveau NEC? Dan kun je hem net zo goed verkopen. Als je hem na een seizoen waarin hij alles gespeeld heeft hem nu opeens wilt verhuren dan weet je gewoon niet wat je met hem wil. Of je gaat met hem door en geeft hem vertrouwen of je bent eerlijk tegen die jongen en je verkoopt hem. Huren past totaal niet in dit plaatje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het een middenvelder is, hij wil daar ook spelen. Daar is echter geen plaats.
Kunnen we hem beter op de bank achter Karim, Clasie, Vormer, Tony en Immers zetten inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:06 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Huh? Wat voor een beleid voer je dan? Hij heeft dit seizoen eigenlijk alles gespeeld. Waarom zou je hem dan nu opeens gaan verhuren aan Ado, Nec of RKC? Dat kun je zo'n jongen ook niet uitleggen.
Dat kun je toch niet ontkennen, talent had hij zeker. Qua karakter was het een kwal.quote:
Dit. Doet het volgens mij wel goed bij Salzburg, als ik het me goed herinner heb ik hem met aanvoedersband zien spelen een tijdje terug daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet ontkennen, talent had hij zeker. Qua karakter was het een kwal.
Verkoop hem dan gewoon. Je weet toch dat als je hem verhuurd hij ook volgend jaar geen kans maakt op een basisplaats. Dat is ook een stuk eerlijker ten opzichte van die jongen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kunnen we hem beter op de bank achter Karim, Clasie, Vormer, Tony en Immers zetten inderdaad.
Ja, want je weet zeker dat El Ahmadi en Clasie er volgend jaar nog zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Verkoop hem dan gewoon. Je weet toch dat als je hem verhuurd hij ook volgend jaar geen kans maakt op een basisplaats. Dat is ook een stuk eerlijker ten opzichte van die jongen.
Wel.quote:Het verhuren van Leerdam kan gewoon niet.
Het was ook gewoon een gigantisch talent. Kun je nu lacherig over doen omdat hij 't niet heeft waargemaakt, maar iedereen had er gigantische verwachtingen van.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:10 schreef Helpmefok het volgende:
Op Wikipedia staat nog steeds dat Leonardo beschouwd werd als een van de grootste talenten die de wereld ooit rijk was!
Edit: o dat is al aangepast een beetje. Er staat nu gewoon "werd beschouwd als een van de grootste talenten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |