waarom staat dat daar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Er bestaan geen forummongolen op FOK!.
Steven is een held.
Het begint met ambitie..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod wordt op fok
weer??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je van HMF For mod ipv WEER een Ajacied?
Verder is steven een prima pik.
Bij mij staat er ForumHeld sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
KIJK HIJ POST HIER
KIJK DAN HET STAAT ER NAAST ZIJN NAAM
Bullquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
weer??
Jojoortje was voor iedereen
En ggmm is ook een kast-az supporter
En jullie hebben Morpheus2002quote:
Zoo dan, jou heb ik lang niet gezien op den foksquote:
Klopt maccie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoo dan, jou heb ik lang niet gezien op den foks
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je van HMF For mod ipv WEER een Ajacied?
Verder is steven een prima pik.
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.
watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
JA uh ik heb u gelogen...nee ik zat op mijn zolderkamer te leren en isoleren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit bevredigt (hihi) mijn nieuwsgierigheid niet. Vertel meer.
Stoere boi ben jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.quote:
Correctie iedereen heeft een IQ hoe hoog die is dat is een vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.
Een Feyenoorder die het over een IQloze heeft, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die het over een IQloze heeft, het moet niet gekker worden.
ik post gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.
quote:
ik wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod wordt op fok
Steven waarom ben je LANG LAAANG gebanned?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.
Omdat jij het wel even geregeld hebt bij Yvonne zeker? Mooi man. Wees er trots op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anderequote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Steven waarom ben je LANG LAAANG gebanned?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pasSteven waarom is Zenl LANG, LAAANG gebanned?
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jij het wel even geregeld hebt bij Yvonne zeker? Mooi man. Wees er trots op.
Man het is internetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.
Het is watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.
Als iedereen een ban moet krijgen die persoonlijk wordt of met kanker begint te schelden dan blijven er weinig users over.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Dan zien we HMF nooit meer terug hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als iedereen een ban moet krijgen die persoonlijk wordt of met kanker begint te schelden dan blijven er weinig users over.
O daar is geen probleem mee hoor. Maar na 300.000 keer was t grapje er wel af vond Yvonne. En vond ze het tijd voor een "daahaaag kut PSV"er"...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als iedereen een ban moet krijgen die persoonlijk wordt of met kanker begint te schelden dan blijven er weinig users over.
Zou ze ook een keer bij jou moeten doen nadat je voor de zoveelste keer weer komt trollen in het PSV-topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O daar is geen probleem mee hoor. Maar na 300.000 keer was t grapje er wel af vond Yvonne. En vond ze het tijd voor een "daahaaag kut PSV"er"...
Nah, das ook niet netjesquote:
post deze zin even opnieuw, maar dan met punten, oke?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven komt teveel hier en in onz maak je die vbl mod zitten die klb en onz autisten opeens allemaal bij ons te posten
Daarom dus..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:26 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
post deze zin even opnieuw, maar dan met punten, oke?
Doen ze Niet. Ik ben de alpha en de omega.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou ze ook een keer bij jou moeten doen nadat je voor de zoveelste keer weer komt trollen in het PSV-topic.
Ook echt stoer ermee doen dat je bij Yvonne bent gaan huilen en ze iemand voor je van FOK! af heeft geschoptquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O daar is geen probleem mee hoor. Maar na 300.000 keer was t grapje er wel af vond Yvonne. En vond ze het tijd voor een "daahaaag kut PSV"er"...
Hier heb je wel een punt zo ben ik ook genakt door iemand.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook echt stoer ermee doen dat je bij Yvonne bent gaan huilen en ze iemand voor je van FOK! af heeft geschopt
Hij denkt dat hij als enige contact kan krijgen met Yvonne ofzoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ook echt stoer ermee doen dat je bij Yvonne bent gaan huilen en ze iemand voor je van FOK! af heeft geschopt
Pardon? Aannames, aannames. Yvonne zat ZELF in dat topic. Yvonne zei via DM dat ze walgde van dergelijke ongein.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben een beest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij als enige contact kan krijgen met Yvonne ofzo![]()
HMF is nogal vol van zichzelf, sneu hoor.
Ga lekker een docu over Van Geel maken joh. Daar zit toch niemand op te wachtenquote:
Let maar opquote:
Praat dan niet zo stoer, alsof het jouw verdienste isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pardon? Aannames, aannames. Yvonne zat ZELF in dat topic. Yvonne zei via DM dat ze walgde van dergelijke ongein.
Lul dus niet uit je nek.
Dan maar massaal een ander forum zoeken.quote:
Deze smilie is echt gemaakt voor jou:quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga lekker een docu over Van Geel maken joh. Daar zit toch niemand op te wachten![]()
En vergeet niet ondertussen nog een mailtje te sturen naar Yvonne he.
Jij gaat nu serieus lopen dreigen met yvonne? Neem aan dat het niet de bedoeling kan zijn dat jij als user een lijstje doorgeeft van mensen die je niet mag en dat die dan een ban krijgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Praat dan niet zo stoer, alsof het jouw verdienste isHuilie
Yvje?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit?
Ik zeg alleen dat ik niet schroom
Yvje in te schakelen.
Absoluut.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Even tussendoor...Mijn moeder is nu fruit aan het schillen voor mij..liev he.
Hmm?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk hoor. Laat je toch niet zo kennen en steek die tijd lekker in die docu joh.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze smilie is echt gemaakt voor jou:. Dit gezicht trek ik gewoon elke keer als ik Tommie *GIECHEL IK HEB EEN FUURWERKIE AFGESTOKEN JESS JESS" psv18 weer zie posten.
Succestopicquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik zoveel te weeg breng bij jullie
Kloptquote:
hmf ís stoerquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij namedropped je omdat hij stoer wil zijn
Meen je dat Yvje?quote:
Als je straks wel mod mocht worden.. hou dan please die klb en onz mongolen weg uit de slowchat.,quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben wel blij dat ik zoveel te weeg breng bij jullie
Komt goedquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je straks wel mod mocht worden.. hou dan please die klb en onz mongolen weg uit de slowchat.,
Davy bezorgd me al genoeg kopzorgen
Geweldig, kan het nu naar VBL.quote:
Nee, het is een klachtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:45 schreef yvonne het volgende:
Morgen is Steven blauw,
trusten
Yvje gaat naar bed
Wat loopt jij nou weeerquote:
Doequote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:45 schreef yvonne het volgende:
Morgen is Steven blauw,
trusten
Yvje gaat naar bed
jij, steven, Kromme, trio-modquote:
Ik heb zelf een mail gestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mail gestuurd., verder gun ik het je wel .
Wederomquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou ik ben Blue Moon rising aan het kijken
goede tip van hmf
Grappen maken over mijquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:52 schreef TwenteFC het volgende:
Yvonne je maakt een grapje toch over stevenmac?
Ja, Maar mijn kandidatuur neemt ze seer serieus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:52 schreef TwenteFC het volgende:
Yvonne je maakt een grapje toch over stevenmac?
Ik zit er klaar voor, maak Steven maar meteen FA, hij is toch overal aanwezig.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:45 schreef yvonne het volgende:
Morgen is Steven blauw,
trusten
Yvje gaat naar bed
paar uurtjes maar manquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:59 schreef ThaTim het volgende:
Steven zat toch ook eens weekendje in cel omdat hij spuugde op politieagenten?
Ja maar willen we zo iemand wel als mod? ? ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
paar uurtjes maar man
En ik spuugde naar een ME busje
Tuurlijk, beetje actie in de tent buiten al die saaie gasten omquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja maar willen we zo iemand wel als mod? ? ?
Serieus man ze moeten jou en mij mod maken. Ik ga forum@fok.nl mailen. Gaat gekkenhuis worden, eindelijk een levendig VBLquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje actie in de tent buiten al die saaie gasten om
ok is goed, maar ik kom in vbl eigenlijk alleen in VI en feyenoordtopic dus merk er niet zoveel vanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk, beetje actie in de tent buiten al die saaie gasten om
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Whehehehe, wat is dezequote:
nee hoor, ik sluit zelfs alle meuk van tong80, wees maar niet bangquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:37 schreef valek het volgende:
AUB niet TS. Alles wat positief over Ajax is, al is het onzin (wat meestal zo is natuurlijk) blijft open. Al het negatieve over Ajax wordt gesloten. En als ik dan weer eens een kwaliteitstopic open over PSV wordt dat toch meteen gesloten.
Dus TS, shut the fuck up.
Haten op Stevenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:37 schreef valek het volgende:
AUB niet TS. Alles wat positief over Ajax is, al is het onzin (wat meestal zo is natuurlijk) blijft open. Al het negatieve over Ajax wordt gesloten. En als ik dan weer eens een kwaliteitstopic open over PSV wordt dat toch meteen gesloten.
Tong80 is toch een Ajaxsupporter he?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee hoor, ik sluit zelfs alle meuk van tong80, wees maar niet bang
helaas wel jaquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:54 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja maar willen we zo iemand wel als mod? ? ?
Kwaliteit en psv in 1 zin ?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:37 schreef valek het volgende:
De afgelopen 10 jaar meer kampioen geworden dan de rest van Nederland bij elkaar.quote:
Zie je, zo erg ben ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben net van gedachten veranderd, stevenmac als nieuwe mod.
watquote:
Feyenoord kampioenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod word op fok
mod bashquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Durf deze post eens te modden stevenfag26 met je hoofd
Je doet het erom dus ik laat het lekker zoquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Denken dat mods dat niet durvenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Nee, dat is Voor Linde Blullen.quote:
Voor Bierdrinkende Lelijkerdsquote:
Veel Leuke Beesten, het dierenforumpje van FOK!.quote:
je drinkt alleen mixjes, homoquote:
Oké dan ben ik bij deze m'n interesse verloren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 17:49 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Veel Leuke Beesten, het dierenforumpje van FOK!.
Maakt niet uit, ik kan nu je hyves zien sinds ik mod benquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan ben ik bij deze m'n interesse verloren.
Sorry stevenmac26.
vblquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:55 schreef unwrittenlaw het volgende:
huh waarvan ben je nu mod dan steven?
klopt en jojoortje wel nog terwijl die stopt, anders kijk je in MEDquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:58 schreef unwrittenlaw het volgende:
[..]
oh, dat dacht ik ook al, maar je staat nog niet tussen het lijstje van mods van vbl
gesproken als een echte modquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
klopt en jojoortje wel nog terwijl die stopt, anders kijk je in MED
Zelfs m'n pikante foto's die daarop staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kan nu je hyves zien sinds ik mod ben
jaquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs m'n pikante foto's die daarop staan?.
Mooi fapmateriaal, niets om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zelfs m'n pikante foto's die daarop staan?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |