waarom staat dat daar dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Er bestaan geen forummongolen op FOK!.
Steven is een held.
Het begint met ambitie..quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod wordt op fok
weer??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je van HMF For mod ipv WEER een Ajacied?
Verder is steven een prima pik.
Bij mij staat er ForumHeld sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
KIJK HIJ POST HIER
KIJK DAN HET STAAT ER NAAST ZIJN NAAM
Bullquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
weer??
Jojoortje was voor iedereen
En ggmm is ook een kast-az supporter
En jullie hebben Morpheus2002quote:
Zoo dan, jou heb ik lang niet gezien op den foksquote:
Klopt maccie.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoo dan, jou heb ik lang niet gezien op den foks
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
Wat dacht je van HMF For mod ipv WEER een Ajacied?
Verder is steven een prima pik.
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een mod die om de drie tellen met emo-verhalen over zijn broertje komt aankloppen. Lijkt me niet slim.
watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
JA uh ik heb u gelogen...nee ik zat op mijn zolderkamer te leren en isoleren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit bevredigt (hihi) mijn nieuwsgierigheid niet. Vertel meer.
Stoere boi ben jequote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je net zo"n lange ban als Stevenzenl want ik ben één mailtje verwijderd van Yvonne. En geloof maar dat je m krijgt want ze kent de situatie waar je nu wéér in loopt te peuteren.
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.quote:
Correctie iedereen heeft een IQ hoe hoog die is dat is een vraag.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.
Een Feyenoorder die het over een IQloze heeft, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen pakken op afwijkingen in de familie, nee dan ben je een groot mens. Praat niet over zaken waar je geen verstand van hebt uit een ei ontpopte IQloze.
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die het over een IQloze heeft, het moet niet gekker worden.
ik post gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.
quote:
ik wordtquote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk dat feyenoord nog een grotere kans maakt om de cl te winnen volgend jaar dan dat ik ooit mod wordt op fok
Steven waarom ben je LANG LAAANG gebanned?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gewoon nog steeds niet begrijpen He. Vraag maar aan steven waarom hij LANG, LAAANG gebanned is. Misschien valt dan het kwartje.
Omdat jij het wel even geregeld hebt bij Yvonne zeker? Mooi man. Wees er trots op.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anderequote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Steven waarom ben je LANG LAAANG gebanned?
Omdat het kanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu pasSteven waarom is Zenl LANG, LAAANG gebanned?
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat jij het wel even geregeld hebt bij Yvonne zeker? Mooi man. Wees er trots op.
Man het is internetquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.
Het is watquote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat meneer de zwakbegaafde het nodig vond zijn zwakbegaafde medemens en zijn verzorgers uit te maken voor incestueus.
Als iedereen een ban moet krijgen die persoonlijk wordt of met kanker begint te schelden dan blijven er weinig users over.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Idd. Dan zien we HMF nooit meer terug hier.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als iedereen een ban moet krijgen die persoonlijk wordt of met kanker begint te schelden dan blijven er weinig users over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |