abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 17:25:42 #1
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111837652

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .

Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoins
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL e.a.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.

[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 21-05-2012 18:41:11 ]
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 21 mei 2012 @ 17:26:10 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111837674
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Krijg je sws toch? Owh zo, dat je dan iets koopt van 20 euro (idk wat t echt is) en dan krijg je zegmaar 20 points, en dan bij de kassa hoef je maar 15 te betalen en dan krijg je alsnog 20 points?
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 21 mei 2012 @ 17:49:50 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111838800
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:19 schreef Zolderkamer het volgende:
Whahellup! de recommender bij bic werkt nu helemaal niet meer.. (dat ze tegenwoordig enkel apart werkten wist ik al..)
en dat terwijl ik net 20 laserpennen nodig heb... |:( -O-
Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 17:57:13 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_111839088
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat kun je ook niet zien als je ingelogd bent...
[ afbeelding ]
Ik was niet ingelogd op dat moment... -O-
  maandag 21 mei 2012 @ 18:09:44 #5
356637 Miniem
pi_111839594
Wat gokken jullie?
Als ik nu iets bij Priceangels bestel zou dat dan voor 16 juni hier zijn?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 mei 2012 @ 18:33:55 #6
291738 Moos.
Hap.
pi_111840716
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:34:46 #7
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_111840749
quote:
5s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
Als ik voor PostNL een factuur moet opsturen, moet ik dan gewoon de factuur opsturen die de webshop via email naar mij heeft toegestuurd?
Ja, of de paypal factuur ;) (Screenshot van je paypal afschrift is prima)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 21 mei 2012 @ 18:38:25 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111840906
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:09 schreef Miniem het volgende:
Wat gokken jullie?
Als ik nu iets bij Priceangels bestel zou dat dan voor 16 juni hier zijn?
Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat geluk :) (snel verzonden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 mei 2012 @ 18:40:07 #9
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111840977
quote:
5s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:33 schreef Moos. het volgende:
beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
nooit gedaan hoor, maar kan wel. toch? :D
  maandag 21 mei 2012 @ 18:41:32 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111841050
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

beetje met paint heel voorzichtig de cijfers veranderen, dat scheelt je weer geld hahaha
Nee want dan word BrandX boos :*
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse BergenFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 21 mei 2012 @ 18:46:03 #11
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111841264
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?

SPOILER
  maandag 21 mei 2012 @ 18:47:08 #12
233567 Xu
eh eh
pi_111841325
Wat gaat deze reeks tegenwoordig snel zeg, kan het nauwelijks meer bijhouden :')
Ja.
  maandag 21 mei 2012 @ 18:48:57 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111841416
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:57 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik was niet ingelogd op dat moment... -O-
Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb zin om wat te kopen, maar wat?

SPOILER
Niks. Gewoon niks. Of iets in de categorie:
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja... we hebben oordopjes, koptelefoons, headsets, microfoontjes, (mobiele) speakers, fm-transmitters, (auto)radio's, autoladers, usb-laders, converters, adapters, kabeltjes, lampen, (spaar)lampen, LED-peertjes, LED-strips, zaklampen, lasers, accu's, laders, gereedschap, messen (dan al niet keramisch of vermeend illegaal), keukengerei, (projectie)klokken, horloges, wekkers, afstandsbediening, fotocamera's, videocamera's, beveiligingscamera's, spycams, camera-accessoires, flash geheugen, kaartlezers, chiplezers, HDD behuizing, netbooks, tablets, muizen, usb-hubs, usb gadgets, sleutelhangers, speeldgoed, afstandsbestuurbaar tuig, onderdeeltjes, kleding, schoenen, zonnebrillen, sieraden, hobbyspul en aanstekers onder andere ook nog hè. :P
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef Xu het volgende:
Wat gaat deze reeks tegenwoordig snel zeg, kan het nauwelijks meer bijhouden :')
bobbernaut is een beetje overenthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 mei 2012 @ 18:52:02 #14
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111841560
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bij betaling wel dan? Je kent de huub-hub-huub-barbatruc met de gmail-adressen, hè?

[..]

Met de drawsomething app even wat in elkaar flansen ja. Goed idee, van BCC. MAAR NIET HEUS.
Dat is fraude, je bent eenmaal de sjaak als je de sjaak bent, maar maak sjaak niet tot een zware jongen.

[..]

Niks. Gewoon niks.

[..]

bobbernaut is een beetje erg enthousiast aan het posten, dames kunnen er ook wat van. :P
Vind je me enthousiast posten? :o Terwijl ik (ik dacht vorige week dinsdag) een ban had van 2 dagen!! :o Kijk voor de grap in [Minecraft SC #12] It’s hot in here. Must be Summer! daar post ik pas veel! :D

En ja dat is idd fraude, maar daar komen ze toch niet snel achter? :P
En niks kopen is wss het beste ja :D
  maandag 21 mei 2012 @ 18:56:42 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111841788
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying. _O-

Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:01:58 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111842033
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Some people want to win at life.
For all other things: win at internet or die trying. _O-

Niks kopen is inderdaad een optie die velen niet meer heugen kunnen, ik wijs ze er graag op.
Je kunt ook rondhangen bij de 'New arrivals' van alle shops uiteraard.
Gewoon aandelen Facebook kopen _O-
  maandag 21 mei 2012 @ 19:06:05 #17
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_111842207
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gewoon aandelen Facebook kopen _O-
Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Street

Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen :P
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 21 mei 2012 @ 19:13:25 #18
356637 Miniem
pi_111842595
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 18:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn glazen bol zegt dat dat wel lukt met wat geluk :) (snel verzonden).
We zullen het zien, besteld. :)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 mei 2012 @ 19:15:55 #19
358119 Xetran
pi_111842728
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:20:33 #20
375947 xBoR
I dOnt Give A Fuck!
pi_111842980
Goede avond ik hadt een vraagje is de website
Lightinthebox te vertrouwen ? en miniinthebox ?
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the freeDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  maandag 21 mei 2012 @ 19:24:34 #21
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_111843212
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Weet iemand toevallig een leuke site om relatief goedkoop een tablet sleeve te vinden? ben er niet heel erg into, maar bic en dx hebben er maar weinig, vind ik.
Chinaprices.us en dan tablet sleeve? :D
  maandag 21 mei 2012 @ 19:28:52 #22
254897 SjaakBauer
pi_111843508
Ik ben opzoek naar een goedkope wifi adapter voor een Xbox 360. Weet iemand of die te koop is op een van de sites uit de OP?
  maandag 21 mei 2012 @ 19:30:32 #23
368145 relativity
pi_111843588
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zitten
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 21 mei 2012 @ 19:31:57 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_111843676
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:06 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ja, slim! Facebook duikelt op hoger Wall Street

Ik heb nu dit keramische mes op DX besteld, 16e verzonden. Ben benieuwd of ik nu een week moet wachten of een maand, dat wil nog wel eens behoorlijk verschillen :P
Die (of iets vergelijkbaars) is hier ook onderweg (ook de 16e), op de tracking doet hij nog niks, zal volgende week wel een keer zichtbaar worden :P
quote:
7s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:15 schreef Xetran het volgende:
Ebay :)?
quote:
10s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

of dat :P tablet case, case 7'', case 10'', tablet (en dan op prijs)
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:20 schreef xBoR het volgende:
Goede avond ik hadt een vraagje is de website
Lightinthebox te vertrouwen ? en miniinthebox ?
Jup :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:30 schreef relativity het volgende:

[..]

Handige site ja, alleen jammer dat dx.com e.d. er niet bij zitten
Die zit er wel tussen :)

quote:
ahappydeal.com
airsoftpark.com
aliexpress.com
allpmp.com
autoyet.com
banggood.com
bestofferbuy.com
budgetgadgets.com
buyincoins.com
buysku.com
chinavasion.com
cosme-de.com
dealextreme.com
dinodirect.com
ecutool.com
eforchina.com
**********.com
exduct.com
focalprice.com
gamesalor.com
hobbyking.com
ithrough.com
kaidomain.com
lightake.com
lightinthebox.com
manafont.com
maniacool.com
milanoo.com
miniinthebox.com
mostbuying.com
mydalle.com
ownta.com
pandawill.com
pinkcoon.com
priceangels.com
sammydress.com
soobest.com
sourcingmap.com
strawberrynet.com
sungmart.com
sunsky-online.com
suntekstore.com
tinydeal.com
tmart.com
tomtop.com
uxcell.com
volumerate.com
wholesale-dress.net
willgoo.com
  maandag 21 mei 2012 @ 19:33:47 #25
368145 relativity
pi_111843774
Ow wat gek, vind helemaal niks van dealextreme ;(
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')