SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel lief zegquote:Op maandag 21 mei 2012 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ] Nog eens voor de lotterman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 4quote:
AW-WEE-SO-MEE!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
bits_beats gaat me waarschijnlijk helpen met 7dfps
bits_beats
(de sound designers van RFOLnauts: )
Sproeten zijnquote:
Ditquote:
Dezequote:
wat is deze?quote:
Het woord Kudde triggerde mequote:
Dat is snel!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
je zal maar Facebook-aandelen hebben
Die bubbel knalt snel iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
je zal maar Facebook-aandelen hebben
Meerdere ook gewoon!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
In jurkjes naar het werk kunnen vanwege mooi weer, yay
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Anders is het net te fris.quote:
Heb je die groene aan??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar nietquote:
Haha lang leve mijn mini boobsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar niet
Misschien gebruik ik hem wel bij het concert, moet nog ff kijken wat voor outfit ik dan doe
Ik weet niet zeker wat ik aan moet doen met het concert!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar niet
Misschien gebruik ik hem wel bij het concert, moet nog ff kijken wat voor outfit ik dan doe
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat ik aan moet doen met het concert!
Waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
I CAN'T TAKE IT ANYMORE!!!
To many boobs in this topic..
Brain needs blood..
Dikke bubblegoose ftw!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!
WANTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, als je Lotje naast Summerbreeze zet is dat best mini ja..quote:
mustquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, als je Lotje naast Summerbreeze zet is dat best mini ja..
Lol, ben jij er even als de kippen bijquote:
Al had je maatje 46!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx guys..
Helpt het dat ik er maat 36 bij heb?
quote:
Wees blij joh, met nieuwe collecties zijn er altijd 70B en 75C in volle overvloed te krijgen, ik moet altijd bestellen of wachten tot er wat binnen komt omdat ze er maar 1 of 2 van hebbenquote:
ohja ik zal zo ook weer ff tekenen! Nu eerst ff eten halenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
Ffs .... net 5 minuten bezig om yoda te tekenen met draw something voor shar , stuur ik hem door.
Start ik DS opnieuw op , zegt ie ineens dat ik weer wat voor je moet tekenen
Not gonna happenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!
Gaan jullie niet samen op de foto?quote:
Lot en ik zijn hartstikke lief samenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaan jullie niet samen op de foto?
Vind je Lotje soms niet aardig?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lot en ik zijn hartstikke lief samen![]()
Maar als je het wilt zien had je maar niet af moeten zeggen
... je had een keuze! ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Alsof ik voor m'n lol niet naar The D ga..![]()
![]()
![]()
Baal er al genoeg van..
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...quote:
Bro's before....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...
En een heel weekend met vrienden op stap wint het toch echt van 1 concert. Zelf met jullie.
lutser!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...
En een heel weekend met vrienden op stap wint het toch echt van 1 concert. Zelf met jullie.
Misschien wordt je ook wel multimiljonairquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
blegh, ik heb de huidaandoening die er volgens Michael Jackson voor zorgde dat hij wit werd.
Multimiljonair? Met mijn nieuwe werkgever? Dacht het niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien wordt je ook wel multimiljonair
STEP AWAY FROM THE CHILDREN!
quote:
ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Poit het volgende:
Klagen dat de airco het niet goed doet![]()
Hier is heel geen airco!
Maar waarschijnlijk wel de mogelijkheid tot raam open, ventilator aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Poit het volgende:
Klagen dat de airco het niet goed doet![]()
Hier is heel geen airco!
Ik vind het echt leuk om te lezen hoe je zo tof bent vermoederd (hoe negatief het woord vermoederd ook klinkt, ik bedoel het positief)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Zojuist gehoord op het nieuws dat het morgen weer zo mooi wordt. Dus dat wordt morgen nadat ik sc-tje weer heb opgehaald van de wenuurtjes op het kinderdagverblijf lekker met een badje in de tuin
Ah, daar was dus het mysterieuze pakketje van met een disc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef wc-eend het volgende:
Feli Soli
![]()
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj mijn vloer begint nu ook bol te staan![]()
!!!!
Kun je dat simon zegt bol of hol doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
!!!!
Kun je niet op gaan liggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
!!!!
Dat lijkt mij ook geen oplossingquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik de hele dag voor de wc gaan liggen
Nergens last van in de zomer, meestal krijg ik die kut muggen die nog over blijvenquote:
Ben je toch te licht voor om die bolling tegen te gaanquote:Op dinsdag 22 mei 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan moet ik de hele dag voor de wc gaan liggen
QUAKE!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef Altron het volgende:
Moguh ,
Ik ga a.s weekend met wat maten een ouderwetse lan-party houden.
Nu hebben we al een aantal games op het lijstje staan :
- flatout 2
- unreal
- Warcraft 3
- c&c
- Cod
- Starcraft
- Age of Empires
Nu zoek ik nog wat andere games voor op de lan , nog suggesties ? , genre maakt niet uit.
Bombermanquote:
You're welcome.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:15 schreef Altron het volgende:
[..]
Bomberman![]()
Spelen we nog regelmatig op de snes met 4 man
Wacky wheels , hehe die was ook altijd te meesterlijk.
En Quake heb ik ook nog liggen.
Thanks
Counter Strike hebben we ook nog liggen.quote:
Wij proberen altijd met een groep van 8~ man elk jaar minimaal 1x een lanparty te organiseren.quote:
Mijn laatste was denk ik toen ik een jaar of 10 ofzo was. Mijn broer en vader zijn huge nerds en hadden vroeger een computerkamer. Alleen mijn moeder vond het niet zo tof dat ik ook tot diep in de nacht mee speelde met spellen als doom. Ik vond het altijd wel tof omdat het mij beter af ging dan mijn 2,5 jaar oudere broerquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Een echte Lanparty, damn de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 15 denk ik
same herequote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Een echte Lanparty, damn de laatste keer dat ik dat heb gedaan was ik 15 denk ik
Laatste was hier ook al tig jaar terug.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Lanparty's zijn echt geweldig , dit doen we echt al zo lang met dezelfde vrienden groep.quote:Op woensdag 23 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
Bitches zijn gewoon vrouwen die jaloers zijn op vrouwen die mooier zijn dan zijquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trouwens Shar, waarom werken er alleen maar bitches bij de douglas? Bleeh
Douglasbitchesquote:Op woensdag 23 mei 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trouwens Shar, waarom werken er alleen maar bitches bij de douglas? Bleeh
Ideaal moment om wraak te nemenquote:Op woensdag 23 mei 2012 11:24 schreef Sharana_LV het volgende:
de katten liggen trouwens echt zwaar uitgeteld op de grond te puffen hier
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
...
so
freaking
true
!!!!
*pakt waterspuit*
Left for Dead 2quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:58 schreef Altron het volgende:
Moguh ,
Ik ga a.s weekend met wat maten een ouderwetse lan-party houden.
Nu hebben we al een aantal games op het lijstje staan :
- flatout 2
- unreal
- Warcraft 3
- c&c
- Cod
- Starcraft
- Age of Empires
Nu zoek ik nog wat andere games voor op de lan , nog suggesties ? , genre maakt niet uit.
Owja BF is ook wel tof op de lan , goed idee!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, sc-tje en ik hebben haar eerste ochtend op het kinderdagverblijf overleefd. Ze heeft lekker de hele ochtend buiten in de schaduw gelegen. Nu ligt ze ff op bed, maar ze weigert te slapen. Haar knuffel proberen op te eten is veel leuker
quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, sc-tje en ik hebben haar eerste ochtend op het kinderdagverblijf overleefd. Ze heeft lekker de hele ochtend buiten in de schaduw gelegen. Nu ligt ze ff op bed, maar ze weigert te slapen. Haar knuffel proberen op te eten is veel leuker
wtf is datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Multitasking als een baas hiero. Lunch, telefoon, skype, project X, project Y, Eclipse, Photoshop, Flash, facebook, twitter, FOK!, alles door elkaar liek a bauws.
GAS EROP AIRCO AAN LEKKER WEER KORTE BROEK GO GO GO
IK VIND HET AWESOME!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Multitasking als een baas hiero. Lunch, telefoon, skype, project X, project Y, Eclipse, Photoshop, Flash, facebook, twitter, FOK!, alles door elkaar liek a bauws.
GAS EROP AIRCO AAN LEKKER WEER KORTE BROEK GO GO GO
hoax, veel te weinig armor voor een beetje fatsoenlijke stats.quote:
Warrior zeker.. Chick zeker niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoax, veel te weinig armor voor een beetje fatsoenlijke stats.
zo zien warrior-chicks er echt uit:
[ afbeelding ]
Ze zien er meestal zo uit hoor... :quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hoax, veel te weinig armor voor een beetje fatsoenlijke stats.
zo zien warrior-chicks er echt uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Ze zien er meestal zo uit hoor... :
[ afbeelding ]
Storm !quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Warrior zeker.. Chick zeker niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AQtje.. Dat iets tieten heeft maakt het niet gelijk een chick..quote:
lolquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:11 schreef Poit het volgende:
[..]
AQtje.. Dat iets tieten heeft maakt het niet gelijk een chick..
Lol als ik dat doe met google krijg ik deze naar voren :quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zocht op fat warrior chick en toen kreeg ik die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Lol als ik dat doe met google krijg ik deze naar voren :Die van mij was in elk geval nog min of meer een warriorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
true true :pquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die van mij was in elk geval nog min of meer een warrior
Wat niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
dafuq P, die shit kun je niet posten gek
ik denk dat je nogal te krap denkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is nogal een dubieuze foto. Of denk ik nu weer te krap?
Het is gewoon een kinderfoto waarbij het jongetje rechts en te grappige pose aanneemt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is nogal een dubieuze foto. Of denk ik nu weer te krap?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
OKAY DAN LIGT HET ZEKER WEER AAN MIJ GODVERDOMME
Ik vind het stiekem wel een beetje verontrustend dat jij zulke gedachten bij zo'n foto krijgt eigenlijk..quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
OKAY DAN LIGT HET ZEKER WEER AAN MIJ GODVERDOMME
JEE!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:21 schreef Poit het volgende:
Oh Trouwens, SD-tje.
Ik heb nu ook Spotify![]()
Gratiesch bij XS4All..
Moar well spootiefai toch?quote:
Ja I know maar heb voor 65 euro aan bonnen van de douglas gekregen voor mijn verjaardag. Ik kom daar nooit maar weet niet wat ik anders met die bonnen moet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DouglasbitchesJe kunt nog beter naar de ICI Paris gaan, daar is het net ff wat beter allemaal, alhoewel dat nog steeds
is
![]()
![]()
![]()
Ik vermijd die winkels sowieso
het is echt freaking mooi weer zegff zomerkleren aantrekken
Arme snuit zuuuquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik hoop dat onze bliksemafleiders het doen
Nieuwe luchtjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja I know maar heb voor 65 euro aan bonnen van de douglas gekregen voor mijn verjaardag. Ik kom daar nooit maar weet niet wat ik anders met die bonnen moet.
Ik wil er misschien dat 3 stappenplan van clinique kopen maar dan moet ze wel normaal tegen me doen.
Haar what on what now?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwe luchtjes![]()
Ja die clinique zooi is wel handig om er van te halen want dat kost aardig wat iddWeet je al welke je nodig hebt?
Ik heb je angels on bare skin even ingevroren btw
Ah thnx babe!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nieuwe luchtjes![]()
Ja die clinique zooi is wel handig om er van te halen want dat kost aardig wat iddWeet je al welke je nodig hebt?
Ik heb je angels on bare skin even ingevroren btw
meuh wat?quote:
Wel Windows Server kennenr, weet was CSVDE is, maar gebruik t nooitquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hier windows Server kenners met verstand van CSVDE? *is bang van niet*
Ik gebruikte ook altijd combo iddquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah thnx babe!
Maar ik draag maar 2 luchtjes de rest vind ik niet lekker bij mezelf. Ik twijfel een beetje tussen lijn 1 en 2 van clinique, denkt dat het een combinatie gaat worden van die 2.
Dude. Gisteren weer een potje Awesomenauts gedaan. Die game blijft zo heerlijkquote:
Welke stap gebruik je van welke lijn? Ik zit nu te denken aan stap 1 van lijn 1. Stap 2 van lijn 2 (maar die moet ik nog even uitproberen of die niet prikt) en dan de gel ipv de lotion. Hoewel de douglasbitch me aankeek alsof ik zei dat ik poep om mijn gezicht ging smeren toen ik het zo uitlegde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik gebruikte ook altijd combo idd
Ik gebruik SVN voor code, niet voor accountsquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hier windows Server kenners met verstand van CSVDE? *is bang van niet*
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit wilt niet eens koffie met mij delen
Vraag even een sample van de lotion en de gel. De lotion maakt de huid wat zachter, maar ik vind de laag die hij achter laat te vettig en dat hij niet lekker intrekt, dus ik vind de gel beter dan de lotion.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke stap gebruik je van welke lijn? Ik zit nu te denken aan stap 1 van lijn 1. Stap 2 van lijn 2 (maar die moet ik nog even uitproberen of die niet prikt) en dan de gel ipv de lotion. Hoewel de douglasbitch me aankeek alsof ik zei dat ik poep om mijn gezicht ging smeren toen ik het zo uitlegde.
Is dit examen scheikunde VWO?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vraag even een sample van de lotion en de gel. De lotion maakt de huid wat zachter, maar ik vind de laag die hij achter laat te vettig en dat hij niet lekker intrekt, dus ik vind de gel beter dan de lotion.
Probeer stap 2 van lijn 2 even bij mij dan, ik heb daar nog genoeg van staanen als die te prikt dan gebruik je stap 1 van die lijn. Hou er wel rekening mee dat stap 2 de exfoliate fase is dat het wel tintelt, het mag alleen geen pijn doen, maar je voelt het dus wel beetje raar doen op je huid.
Lijn 1 kun je de stap 1 gebruiken en als je die niet fijn vind de extra milde variant daarvan
Ik ben maar een MBO nubquote:
Oh ja dat is goed, probeer ik 2 bij jou! Want stap 2 van lijn 1 doet in ieder geval geen pijn. Maar jij hebt ook een redelijk droge huid toch? Droogt de gel van stap 3 meer uit of maakt dat geen klap uit want daar viel die douglasminks over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vraag even een sample van de lotion en de gel. De lotion maakt de huid wat zachter, maar ik vind de laag die hij achter laat te vettig en dat hij niet lekker intrekt, dus ik vind de gel beter dan de lotion.
Probeer stap 2 van lijn 2 even bij mij dan, ik heb daar nog genoeg van staanen als die te prikt dan gebruik je stap 1 van die lijn. Hou er wel rekening mee dat stap 2 de exfoliate fase is dat het wel tintelt, het mag alleen geen pijn doen, maar je voelt het dus wel beetje raar doen op je huid.
Lijn 1 kun je de stap 1 gebruiken en als je die niet fijn vind de extra milde variant daarvan
Ik heb scheikunde eigenlijk meteen laten vallen, net zoals natuurlunde, biologie en wiskunde Bquote:
Ik juist scheikunde en natuurkunde want:quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb scheikunde eigenlijk meteen laten vallen, net zoals natuurlunde, biologie en wiskunde BBeta n00b reporting :")
Hmm, dus je zou me niet kunnen helpen met errors van CSVDE?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wel Windows Server kennenr, weet was CSVDE is, maar gebruik t nooit
Nee ik vind de gel van stap 3 niet meer uitdrogen, maar hij laag geen laag achter op je huid waardoor het er vettiger uit ziet. Daarentegen reageert elke huid anders dus ik zou ze toch allebei even proberen, maar het is vaker voorkomend dat de lotion toch minder lekker intrekt bij meeste mensen, dus ik gok dat je de gel lekkerder zult vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja dat is goed, probeer ik 2 bij jou! Want stap 2 van lijn 1 doet in ieder geval geen pijn. Maar jij hebt ook een redelijk droge huid toch? Droogt de gel van stap 3 meer uit of maakt dat geen klap uit want daar viel die douglasminks over.
Ik haat getalletjes op papier.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik juist scheikunde en natuurkunde want:
1) geen enkel meisje in de klas
2) nerdstuff
* Poit slurpt z'n bakkie leeg terwijl hij over z'n mok tuurt..quote:
Ik had ook natuur en scheikunde als enige meisje in de klas haha. Maar vond natuurlijk niet zo tof. Scheikunde daarin tegen wel, lekker dingen in de hens zettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik juist scheikunde en natuurkunde want:
1) geen enkel meisje in de klas
2) nerdstuff
Ik vermoed dat zelf ook want ik vind die lotion ook helemaal niet lekker smeren! En ik wil geen vette huid hebben want ik draag geen make-up en heb echt geen zin in een glimkop!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik vind de gel van stap 3 niet meer uitdrogen, maar hij laag geen laag achter op je huid waardoor het er vettiger uit ziet. Daarentegen reageert elke huid anders dus ik zou ze toch allebei even proberen, maar het is vaker voorkomend dat de lotion toch minder lekker intrekt bij meeste mensen, dus ik gok dat je de gel lekkerder zult vinden
Ik geef je wel ff wat stap 2 mee dat je t ff tijdje kunt proberen, dan weet je ook dat je er na paar dagen niet alsnog last van krijgt enzeu
glimkopquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zelf ook want ik vind die lotion ook helemaal niet lekker smeren! En ik wil geen vette huid hebben want ik draag geen make-up en heb echt geen zin in een glimkop!
Lekker dan zo'n verloofdequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:29 schreef Poit het volgende:
[..]
* Poit slurpt z'n bakkie leeg terwijl hij over z'n mok tuurt..
[ afbeelding ]
Jij hebt je eigen bakjes cappuccino!quote:
Ik heb me laten vertellen dat het vanmorgen ook nog 6:00 is geweest!quote:
Jij krijgt gewoon koffie van mij als je langskomt, je mocht zelfs smaakjes uitzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen bakjes cappuccino!![]()
Die zal ik niet aanraken
Shar, ik heb hier hele lekkere groene thee! Die wil ik altijd met je delen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon koffie van mij als je langskomt, je mocht zelfs smaakjes uitzoeken
ik heb hier heul geen cappucchino ik zit @ work
ik voel de liefdequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Shar, ik heb hier hele lekkere groene thee! Die wil ik altijd met je delen!
Samen met crispy m&m's
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het vanmorgen ook nog 6:00 is geweest!
quote:
ALLES!quote:
Dat is waar.. Nou vooruit. Omdat we binnenkort gaan trouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon koffie van mij als je langskomt, je mocht zelfs smaakjes uitzoeken
ik heb hier heul geen cappucchino ik zit @ work
Je was t gewoon alweer vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is waar.. Nou vooruit. Omdat we binnenkort gaan trouwen
Hoe kan ik dat nou vergeten!! Ik denk aan niets anders!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als een vrouw chocolade deelt dan weet je dat het goed zit![]()
dafuq?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Hier vanochtend al in de autoquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dafuq?
waarom vanavond pas?Omdat ze in de ochtend niet optreden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
stelletje MIETJES!quote:
[..]
dafuq?
waarom vanavond pas?http://www.rodahal.nl/agenda/05-2012/judas-priestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:
[..]
dafuq?
waarom vanavond pas?Meh...talSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Schaamteloos uit een ander topic gejat, voor Poit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Schaamteloos uit een ander topic gejat, voor Poit
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd AQ!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
Contract met jaar verlengd![]()
![]()
Gelukkif ook anders moest ik nu gaan solliciteren en dat is nu helemaal kut
Das zuur zeg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Verhuisdozen inpakken omdat ik mijn huis uit moet omdat mijn vloer gedaan wordt binnenkort, fijnnnn
Spank you Shar!quote:
Wat is er volgende week zondag, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:30 schreef Kn0x het volgende:
SHAR!
Volgende week zondag gaat het loos! Wat is den planning precisely?
Hoe laat moet men verzamelen bij jou en zulcks?
Ik zal even kijken okay? Ik krijg morgen te horen wat precies de planning is voor mijn vloer! Als ik namelijk nog geen meubels heb is het prima om hier te meeten maar dan kunnen we misschien ergens wat met een groepje gaan eten. Ik zal ook even kijken hoe laat we bij de HMH zijn voor de mensen die liever rechtstreeks daarheen gaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:30 schreef Kn0x het volgende:
SHAR!
Volgende week zondag gaat het loos! Wat is den planning precisely?
Hoe laat moet men verzamelen bij jou en zulcks?
Tenacious D concertquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat is er volgende week zondag, heb ik wat gemist?
quote:
Gefeliciteerd koei!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:28 schreef koei het volgende:
Zo, vandaag maar eens twee vuilniszakken met oude kleding naar de container gebracht! Gisteren afgesproken dat we op korte termijn willen gaan samenwonen, dus tijd om te inventariseren wat mee mag, en wat weg mag!
Whut?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
Gefelicteerd Shar en ook Morgen- gefeliciteerd!
Feliciteer dag!quote:
Een beetje jammer wel dat je daarvoor een dag kiest die al bijna om is...quote:
Niet zo negatief, we hadden ook helemaal geen felicitatie kunnen krijgen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef koei het volgende:
[..]
Een beetje jammer wel dat je daarvoor een dag kiest die al bijna om is...
Ja, is ook zo natuurlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet zo negatief, we hadden ook helemaal geen felicitatie kunnen krijgen!
Glas halfvol etc ..
Dus eigenlijk een dubbele felicitatie voor jou!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, is ook zo natuurlijk!
Gefeliciteerd Shar, Aquila en alle andere mensen!
Hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Scumbag nintendo 3ds
'trust me bro you can play games in the tram you wont miss your stop ... Trust me!'
Grats!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
trilstand?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:38 schreef wc-eend het volgende:
Vrouwen... zit hier een dame met een mega hutkoffer op schoot en nog moet haar telefoon in haar BH gestopt worden... echt...
Ik nog steeds niets gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
quote:
quote:
Ik moest meteen aan dit denken :quote:
buuuuuuh succes fruitje! ik moest wel lachen om je tekeningquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Oh my the Priest was episch. Ik ben wel _helemaal_ naar de tering. Heb maar twee uur geslapen, om 5 uur een deadline, vanavond plannen, morgenavond plannen muuuuuuuuh
Straks kom ik je er nog tegenquote:
Waar ga je heen? met je kamelenteenquote:
Naar R'damn. Waar nog geen idee, welk terras er ruimte heeft.quote:
Ah, ik verwacht dat ik hier blijf hangen op de borrel, daarna eten snaaien bij Hung Kee en dan bouncen in 't Perronquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Naar R'damn. Waar nog geen idee, welk terras er ruimte heeft.
Eten laat ik van iemand anders af hangen, welk terras dat zien we dan wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, ik verwacht dat ik hier blijf hangen op de borrel, daarna eten snaaien bij Hung Kee en dan bouncen in 't Perron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |