SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is wel lief zegquote:Op maandag 21 mei 2012 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[ afbeelding ] Nog eens voor de lotterman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog 4quote:
AW-WEE-SO-MEE!quote:Op maandag 21 mei 2012 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
bits_beats gaat me waarschijnlijk helpen met 7dfps
bits_beats
(de sound designers van RFOLnauts: )
Sproeten zijnquote:
Ditquote:
Dezequote:
wat is deze?quote:
Het woord Kudde triggerde mequote:
Dat is snel!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
je zal maar Facebook-aandelen hebben
Die bubbel knalt snel iddquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef SocialDisorder het volgende:
je zal maar Facebook-aandelen hebben
Meerdere ook gewoon!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
In jurkjes naar het werk kunnen vanwege mooi weer, yay
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Anders is het net te fris.quote:
Heb je die groene aan??quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar nietquote:
Haha lang leve mijn mini boobsquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar niet
Misschien gebruik ik hem wel bij het concert, moet nog ff kijken wat voor outfit ik dan doe
Ik weet niet zeker wat ik aan moet doen met het concert!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ik zit op het werk, en in die groene passen mijn boobs echt _net_aan_ in dus dat doe ik maar niet
Misschien gebruik ik hem wel bij het concert, moet nog ff kijken wat voor outfit ik dan doe
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat ik aan moet doen met het concert!
Waar?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:16 schreef Poit het volgende:
I CAN'T TAKE IT ANYMORE!!!
To many boobs in this topic..
Brain needs blood..
Dikke bubblegoose ftw!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!
WANTquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach, als je Lotje naast Summerbreeze zet is dat best mini ja..quote:
mustquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, als je Lotje naast Summerbreeze zet is dat best mini ja..
Lol, ben jij er even als de kippen bijquote:
Al had je maatje 46!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Thnx guys..
Helpt het dat ik er maat 36 bij heb?
quote:
Wees blij joh, met nieuwe collecties zijn er altijd 70B en 75C in volle overvloed te krijgen, ik moet altijd bestellen of wachten tot er wat binnen komt omdat ze er maar 1 of 2 van hebbenquote:
ohja ik zal zo ook weer ff tekenen! Nu eerst ff eten halenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef Altron het volgende:
Ffs .... net 5 minuten bezig om yoda te tekenen met draw something voor shar , stuur ik hem door.
Start ik DS opnieuw op , zegt ie ineens dat ik weer wat voor je moet tekenen
Not gonna happenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
I don't care wat jullie aantrekken zolang ik maar een foto van jullie saampjes krijg!
Gaan jullie niet samen op de foto?quote:
Lot en ik zijn hartstikke lief samenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Gaan jullie niet samen op de foto?
Vind je Lotje soms niet aardig?
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lot en ik zijn hartstikke lief samen![]()
Maar als je het wilt zien had je maar niet af moeten zeggen
... je had een keuze! ...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
Alsof ik voor m'n lol niet naar The D ga..![]()
![]()
![]()
Baal er al genoeg van..
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...quote:
Bro's before....quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...
En een heel weekend met vrienden op stap wint het toch echt van 1 concert. Zelf met jullie.
lutser!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik een keuze, maar ik kan niet op 2 plekken tegelijk zijn...
En een heel weekend met vrienden op stap wint het toch echt van 1 concert. Zelf met jullie.
Misschien wordt je ook wel multimiljonairquote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:38 schreef SummerBreeze het volgende:
blegh, ik heb de huidaandoening die er volgens Michael Jackson voor zorgde dat hij wit werd.
Multimiljonair? Met mijn nieuwe werkgever? Dacht het niet...quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Misschien wordt je ook wel multimiljonair
STEP AWAY FROM THE CHILDREN!
quote:
ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Poit het volgende:
Klagen dat de airco het niet goed doet![]()
Hier is heel geen airco!
Maar waarschijnlijk wel de mogelijkheid tot raam open, ventilator aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:13 schreef Poit het volgende:
Klagen dat de airco het niet goed doet![]()
Hier is heel geen airco!
Ik vind het echt leuk om te lezen hoe je zo tof bent vermoederd (hoe negatief het woord vermoederd ook klinkt, ik bedoel het positief)quote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Zojuist gehoord op het nieuws dat het morgen weer zo mooi wordt. Dus dat wordt morgen nadat ik sc-tje weer heb opgehaald van de wenuurtjes op het kinderdagverblijf lekker met een badje in de tuin
Ah, daar was dus het mysterieuze pakketje van met een disc.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef wc-eend het volgende:
Feli Soli
![]()
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html
wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeuj mijn vloer begint nu ook bol te staan![]()
!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |