Hij is de enige die je ziet, maar dat wil toch niet zeggen dat hij de zonnekoning is van de G500? Of dat iedereen idolaat is van Van Lienden en daarom zich aansluit bij de G500?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hij is de enige die wij zien en hij staat in de wandelgangen bekend als iemand die zelf overal het meeste van wilt profiteren en iemand die dat ook lukt. Dus ik zou als ik jou was je lessen trekken.
Wie beweert dat politiek kinderspel is? Ik merk enkel afgunst omdat het er op lijkt dat de G500 wél resultaat boekt en de jongerenorganisaties een rol in de marge spelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:40 schreef Mishu het volgende:
[..]Jij weet niks wat ik doe. Ik zit toevallig bij een politieke partij zelf en weet al jaren door loyaal activisme hoe er binnen een politieke partij gedacht wordt. Politiek is geen kinderspel.
Blijf lekker geloven in het grote complotquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie zitten er volgens jou dan achter deze beweging? Wie trekken er volgens jou aan de touwtjes van de pop Sywert?
Bol. com reclamequote:Op woensdag 20 juni 2012 21:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie zitten er volgens jou dan achter deze beweging? Wie trekken er volgens jou aan de touwtjes van de pop Sywert?
Jammerquote:VVD-leden hebben tegen een motie gestemd om de hypotheekrenteaftrek te versoberen.
Dat meldt de NOS. Op het partijcongres zaterdag stemde 41% van de aanwezige leden tegen het voorstel. Tijdens het debat dat voor de stemronde werd gevoerd, was het algemene gevoel bij aanwezigen wel dat de huidige hypotheekrenteaftrek niet langer houdbaar is.
G500
De motie was ingediend door jongerenbeweging G500. Deze jongeren zijn lid geworden van zowel de VVD, het CDA en de PvdA om zo de agenda tijdens partijcongressen te kunnen beïnvloeden. Tijdens het VVD-congres mochten zij nog niet stemmen, maar vanaf 1 juli mogen zij dat wel.
25 augustus krijgen we hem erin! Overigens is het nieuwsartikel niet accuraat: de motie had als doel om hypotheekrenteaftrek niet als heilig huisje te beschouwen bij het schrijven van het verkiezingsprogramma.quote:
Wat ben je aan het lullen man? Ik heb hier geen uitspraak gedaan over wat ik geloof, ik vraag aan een ander om zijn stelling te staven.quote:Blijf lekker geloven in het grote complot
Iemand moet hem uit zijn droom helpen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:02 schreef Mishu het volgende:
Hier zit Sywert alvast op zijn grote koningsstoel, klaar om te heersen: .
Maar steekt hij ook ECHT boven het maaiveld uit? Heeft hij de geestelijke vermogens die passen bij zijn ambities?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef Kaas- het volgende:
Goh, verrassend. Een Nederlander die boven het maaiveld uitsteekt en in no time moet dat door iedereen even flink onderuit gehaald worden met wat gekke waarde-oordelen.
Is het het echt waard om het politieke midden te slopen omdat jullie vinden dat D66 niet genoeg stemmen bijeen weet te sprokkelen? De kans zit er immers redelijk dik in dat de mensen die het daar niet mee eens zijn uiteindelijk naar partijen op de uiteinden van het politieke spectrum vluchten, wat de bestuurbaarheid van Nederland natuurlijk niet echt ten goede komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef AMDB het volgende:
De politieke partijen vinden ook dat we goede standpunten hebben. Daarbij kom ik toch vooral positieve reacties tegen in alle lagen van de bevolking. Als mensen dit niet willen dan stemmen ze uiteindelijk niet op de middenpartijen.
Het lijkt me voor een partij ook bepaald niet eenvoudig zoiets te organiseren zonder dat dat aan het licht komt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:27 schreef NatteKrant het volgende:
[..]
Nee jullie staren je blind op intenties die er niet zijn.
[..]
Nogmaals jullie staren je blind op Sywert van Lienden. In tegenstelling tot de mensen die zich bij G500 hebben aangesloten.
[..]
Verder dan dit kom je niet qua argumenten? Typisch.
Elke keer dezelfde kul argumenten die voortkomen uit onwetendheid of uit obsessie voor Sywert van Lienden. Kom nu eens met een argument op de inhoud? Of reageer op weerleggingen van jullie meningen en inzichten door AMDB en mij.
Nog even over het feit dat dit wel eens door de D66 geïnitieerd zou kunnen zijn. D66 heeft er meer baat bij dat al deze mensen zich inschrijven bij de D66 en zich actief voor D66 in gaan zetten. Dat is ook de kritiek die ik van een aantal D66'ers heb gehoord. Zij hebben liever 1000 man versterking voor hun partij om het D66 sterker te maken.
Bestaat Fok!tv nog? Anders zou ik Sunchaser er op afsturen!quote:Op zondag 24 juni 2012 15:51 schreef yvonne het volgende:
Nodig hem eens uit voor een online gesprek op FOK!
Gewoon Jeremy Paxman naar Sufferd van Lienden sturen.quote:Op zondag 24 juni 2012 18:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bestaat Fok!tv nog? Anders zou ik Sunchaser er op afsturen!
Ik vind het niet echt een sufferd, meer iemand die iets doet.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon Jeremy Paxman naar Sufferd van Lienden sturen.
Die Paxman pakt hem zo ongenadig hard aan, dat hij permanent diarree krijgt.
Kwaad doet.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een sufferd, meer iemand die iets doet.
Ik reageer op jouw stelling dat de D66 erachter zit. Ik concludeer dat D66 er meer baat bij zou hebben dat de mensen die zich aansluiten bij G500 zich aansluiten bij hen. Ik concludeer dat er mensen binnen D66 zijn die absoluut niet blij zijn met G500. En ik zie dat jij het over de 'pop Sywert' hebt en wie er aan de 'touwtjes' van die pop trekt.quote:Op zondag 24 juni 2012 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat ben je aan het lullen man? Ik heb hier geen uitspraak gedaan over wat ik geloof, ik vraag aan een ander om zijn stelling te staven.
quote:En ik zie dat jij het over de 'pop Sywert' hebt en wie er aan de 'touwtjes' van die pop trekt.
De persoon naar wie ik mijn woorden richtte stelde dat Sywert een marionet is, niet ik.quote:Wie zitten er volgens jou dan achter deze beweging? Wie trekken er volgens jou aan de touwtjes van de pop Sywert?
Ehm, hij laat andere mensen iets voor hem doen hoor.quote:Op maandag 25 juni 2012 00:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een sufferd, meer iemand die iets doet.
Excuus je hebt gelijk, maar met je formulering wekte je bij mij de indruk dat je dat wel vindt en dat je Sywert als een marionet ziet. Ik had namelijk de indruk dat je je vraag aan mij richtte.quote:Op maandag 25 juni 2012 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waar heb ik volgens jou gesteld dat D66 erachter zit?
Geef eens het citaat?
[..]
[..]
De persoon naar wie ik mijn woorden richtte stelde dat Sywert een marionet is, niet ik.
quote:
quote:Ook de aanwezigheid van de G500-jongeren op het CDA-congres interessant, zegt onze verslaggever Freek Staps.
. “Op de eerste dag van het CDA-congres hebben zij al een flinke bijdrage geleverd aan het behoud van de basisbeurs in de masterfase in het verkiezingsprogramma. Het bestuur heeft het recht om vandaag opnieuw over dit onderdeel te laten stemmen, omdat er meer leden aanwezig zijn. Maar het is duidelijk dat de G500 overwinningen aan het binnenhalen is.”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |