Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie moesten betalen voor FB, zo'n 10$ per maand, zouden jullie het dan blijven gebruiken?
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Als jullie moesten betalen voor FB, zo'n 10$ per maand, zouden jullie het dan blijven gebruiken?
neequote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 21:29 schreef monkyyy het volgende:
Ga coke dealenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit verliefd geweest, nogsteeds nooit een wanhopige DM ontvangen, nogsteeds geen ruig leven gehad.
Saai.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit verliefd geweest, nogsteeds nooit een wanhopige DM ontvangen, nogsteeds geen ruig leven gehad.
jmmrquote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef ChocolateJesus. het volgende:
van mijn dekbed?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Misschien als je pics post Chocolate
Ik heb Monopoly aangeraakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit met coke in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een prostituee ontvangen of op een andere manier met prostitutie in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een vuurwapen aangeraakt, zoveel dingen nog nooit gedaan, zo droevig.
Straatschoffie aanspreken op straat, hij kan het allemaal in 1 dag voor je regelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nogsteeds nooit met coke in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een prostituee ontvangen of op een andere manier met prostitutie in aanraking gekomen, nogsteeds nooit een vuurwapen aangeraakt, zoveel dingen nog nooit gedaan, zo droevig.
Hoe voelt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb Monopoly aangeraakt.
Dat betekend dat ik indirect met al deze dingen in aanraking ben geweest.
Heb je ook al gefapt in de buitenlucht?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
nee maar zou mezelf wel een keer buiten willen bevredigen. gewoon in voor de deur van de AH ofzo. Panty aan, koptelefoon op mijn hoofd waar walk on the wild side van lou reed uit komt, verder helemaal naakt, lekker spannend.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je ook al gefapt in de buitenlucht?
Telt skinnydippen in Turkije?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb je ook al gefapt in de buitenlucht?
Hoe ga je daar heen dan? Met dezelfde outfit? Of kleed je je voor die deur uit?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nee maar zou mezelf wel een keer buiten willen bevredigen. gewoon in voor de deur van de AH ofzo. Panty aan, koptelefoon op mijn hoofd waar walk on the wild side van lou reed uit komt, verder helemaal naakt, lekker spannend.
Mischien als je dit alvast deze week inplantquote:Op zondag 20 mei 2012 21:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nee maar zou mezelf wel een keer buiten willen bevredigen. gewoon in voor de deur van de AH ofzo. Panty aan, koptelefoon op mijn hoofd waar walk on the wild side van lou reed uit komt, verder helemaal naakt, lekker spannend.
lange regenjas denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe ga je daar heen dan? Met dezelfde outfit? Of kleed je je voor die deur uit?
Oh.quote:
Lasergame!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ideeën nodig. Welke zouden jullie kiezen en met wie?
Paardentoch in Breda natuurlijk, met mijquote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
husky safariquote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat telt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Paardentoch in Breda natuurlijk, met mij
Indoorkartenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:42 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doorgaanquote:
Omdat ik niet zomaar met een vreemdeling kan gaan paardrijden 250km verderop.quote:
Pijnlijk momentjequote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Omdat ik niet zomaar met een vreemdeling kan gaan paardrijden 250km verderop.
Weet ik maar Dimmie zoals DV het altijd doet is ook lief.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo sinds wanneer zeg jij Dimmie? Ik ben toch Diemens voor jou?
Succes met de beheersing enzoquote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef monkyyy het volgende:
In 4 dagen motor leren rijden, voor maar 999E, valt mee.
Waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef monkyyy het volgende:
In 4 dagen motor leren rijden, voor maar 999E, valt mee.
Je bent in mijn gedachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ook wel, alleen morgen weer maandag
Ja maar het is iets van DV. Zelfs in het echt noemt ze mij zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik maar Dimmie zoals DV het altijd doet is ook lief.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ok je hebt wel gelijk.
Op skype toen:
"dimmie, dimmie?"![]()
Jij moet niet haten met je lage stem.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
o ok je hebt wel gelijk.
Op skype toen:
"dimmie, dimmie?"![]()
Ja, beetje weinig wel inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Beach het volgende:
Overigens vind ik 8 uren voertuigbeheersing veel te weinig. Dus staar je niet blind op die prijs monks.
Zeker niet duur, maar als je zakt bij het CBR mag je dan gratis opnieuw proberen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.tilstra.nl/pageid=1573/Motorrijbewijs_4_dagen.html
En nog een vaarbewijs, die was ik vergeten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Aanhangrijbewijs, anti-slipcursus doen, motorrijbewijs, leren vliegen, ik wil het allemaal nog leren dit. Graag voordat alle olie op is nog.
Ik kan niet geloven dat ik jou recht in de ogen heb gekeken.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zij is een vrouw. zij weet wel of d'r slakken sporen ontstaan of niet.
Ik zak niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker niet duur, maar als je zakt bij het CBR mag je dan gratis opnieuw proberen?
Romantisch moment was dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik jou recht in de ogen heb gekeken.
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal elektrisch/waterstofgas/minikernreactor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Aanhangrijbewijs, anti-slipcursus doen, motorrijbewijs, leren vliegen, ik wil het allemaal nog leren dit. Graag voordat alle olie op is nog.
Def Rhymz.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak maar lekker door, door, door, zak maar door, door door.
Dat heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook nietJa, maar jij wordt gebatst door het CBR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Vervelend als ik boodschappen ga doen, ik zie dat kassameisje gewoon wegdrijven uit haar stoelquote:
En dan zeggen dat je mij niet in de ogen kunt aankijken.quote:
haha gewoon niet betalen en wegrennen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vervelend als ik boodschappen ga doen, ik zie dat kassameisje gewoon wegdrijven uit haar stoel
kquote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zij is een vrouw. zij weet wel of d'r slakken sporen ontstaan of niet.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha beeld in dat SV dat echt zegt.
Ditquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha beeld in dat SV dat echt zegt.
CBRquote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar jij wordt gebatst door het CBR.
waarom eigenlijk op de wcquote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Plastic_zak het volgende:
sv ging flesjes bier van dimens op de wc drinken tijdens de meet
3x al...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
CBR
Mijn nieuwe rij-instructeur zei dat ik prima reed en keek ervan op dat ik al 3 keer gezakt was
Dat deed mij goed
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Plastic_zak het volgende:
sv ging flesjes bier van dimens op de wc drinken tijdens de meet
Jij keek altijd Gamekings denk ik op the box.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
The Box was echt baas, ze draaiden echt alles, zelfs hardcore enzo
Op een gegeven moment werd het door MTV overgenomen en ging het al gauw achteruit helaas.
maar een paar, motor wil ik niet halen..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Dientje is trucker, die heeft volgens mij vet veel rijbewijzen gehaald
nee joh, op een gegeven moment vond john de mol het tijd dat nickelodeon de hele dag moest.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
The Box was echt baas, ze draaiden echt alles, zelfs hardcore enzo
Op een gegeven moment werd het door MTV overgenomen en ging het al gauw achteruit helaas.
Haat motor?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar een paar, motor wil ik niet halen..
Ik haat motors
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Chin chandoe de blote billen shake.
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = doodquote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haat motor?Omdat ze altijd sneaky langs je rijden in de file?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.
Oh, ja dat is wel minderquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = dood
Nooit echt gekeken eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij keek altijd Gamekings denk ik op the box.
Nee toen moest John de Mol met Talpa op komen proppenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh, op een gegeven moment vond john de mol het tijd dat nickelodeon de hele dag moest.
Jammer dat dit niet meer op televisie is.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.
Nah valt reuze mee tenzij je onder een auto komt of in de vangrail dan kan het wel eens slecht aflopenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = dood
Terechte klacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet meer op televisie is.
Er is nog tijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou mn kop kaalscheren vandaag, helemaal vergeten
Als je gewoon met goed weer op een normale manier motor rijdt is er niks aan de hand. Je moet echter niet als een idioot overal tussen gaan scheuren of met sneeuw/ regen gaan rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, ik zie altijd die bloemetjes langs de weg..
Glad vergeten. Hahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou mn kop kaalscheren vandaag, helemaal vergeten
Ik doe nog regelmatig een blote billen boogie.quote:
Niet? Zonde.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet meer op televisie is.
NIET EENS BROMMERRIJBEWIJS HEBBEN DANquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Al die rijbewijzen halen. Baas.
Toen ik het vroeger keek, begreep ik de meeste grappen nog niet. Pas toen ik alle afleveringen weer ging kijken toen ik een jaar of 16 was, begreep ik het allemaal en heb ik er hartelijk om kunnen lachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet? Zonde.
Mijn vader: "Het is echt als kak getekend, maar het is wel leuk."
Verkeerspark?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb m'n autorijbewijs. Van TT assen.
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb m'n autorijbewijs. Van TT assen.
A is motorfiets.quote:
Verkeerspark.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijden
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijden
Ja dat.quote:
Als ik een kind heb worden er ook alleen maar tekenfilms gekeken waar het larf niks van snapt maar ik wel kan waarderen. Dat maakt het dragelijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toen ik het vroeger keek, begreep ik de meeste grappen nog niet. Pas toen ik alle afleveringen weer ging kijken toen ik een jaar of 16 was, begreep ik het allemaal en heb ik er hartelijk om kunnen lachen.
Zo snel? Dat is vet simpel!quote:• 1 daagse opleiding: u kunt al in 1 dag uw BE-rijbewijs halen!
jup, mijn broer heeft het ook gedaan. wel gefaaldquote:
falenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, mijn broer heeft het ook gedaan. wel gefaald
Volgens mij voor je B Rijbewijs.quote:
Is gewoon om geld te vangen, is het duurder of goedkoper dan een normale les?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/auto/r(...)_Yj7ACFUSIDgodGixroA
Staat op de ANWB site
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is gewoon om geld te vangen, is het duurder of goedkoper dan een normale les?
quote:Een rijles ‘E achter B’ kost maximaal ¤ 71,-
Jij hebt de glow-in-the-dark-kut?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Lol
Fleshlight is een kut in een zaklamp
Flashlight is een zaklamp
Ik gebruikte altijd fleshlight voor beide
hoe die dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Lol
Fleshlight is een kut in een zaklamp
Flashlight is een zaklamp
Ik gebruikte altijd fleshlight voor beide
Herkenbaar gevoel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
ik heb net chips gehad, ik voel me opeens dik
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Haha, Pim gebruikt zijn fleshlight als de lampen zijn uitgevallen.
Wat staat erop? Hij ligt op zn kopquote:Op zondag 20 mei 2012 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is dit voor propaganda in mijn chipszak [ afbeelding ]
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken vrinden en vrindinnen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken vrinden en vrindinnen.
Ze hebben dat express gedaanquote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat staat erop? Hij ligt op zn kop
Waarom niet hier in het mooie Groningen, nu is de drempel zo hoog voor mij.quote:Je kunt op iedere werkdag tussen 9.30 uur en 16.00 uur een vaarbewijs examen maken op een van de vijf examenlocaties in Dordrecht, Hoofddorp, zoetermeer, Nieuwegein en Zwolle. Een keer per maand wordt op alle locaties op zaterdag het examen afgenomen.
Dat word dus zwolle voor jou?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom niet hier in het mooie Groningen, nu is de drempel zo hoog voor mij.
Dat wordt wachten tot ze het ook in Groningen gaan doen.quote:
Oh, veel sterkte met het wachtenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat wordt wachten tot ze het ook in Groningen gaan doen.
En toch nog zoveel mensen die anders beweren, wie houden ze voor de gek?quote:
Niet meer in ondergoed rondwandelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef Dientje12 het volgende:
morgen zijn me ouders weer thuis, geen feestje meer
Heb je ook broertjes/zusjes?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Doe ik ook als mijn ouders thuis zijn
Hetzelfde als ze op de wc zitten?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ken een jongen en die loopt gewoon de badkamer in als zijn zus aan het douchen is en andersom ook
Zelf wat zeggen tegen mensen een optie?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef Dientje12 het volgende:
ben ik al vanaf vanmiddag online op msn, ben al maanden niet echt online geweest
Niemand die tegen me begint te praten, mensen vinden me onbelangerijk..
Begin ik gesprek, valt het dood
[ afbeelding ]
Lees laatste lijntjequote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelf wat zeggen tegen mensen een optie?
Doen mijn broertje en zusje ook wel eens bij mij hoor. Soms moet je allemaal rond dezelfde tijd het huis uit en dan heeft iemand zn tandenborstel nodig als een ander staat te douchen. Boeiend.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ken een jongen en die loopt gewoon de badkamer in als zijn zus aan het douchen is en andersom ook
Naakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken een meisje en die gaat weleens met haar broertje in de sauna.
Heet ze op FOK! monkyyy?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef monkyyy het volgende:
oh met c. bale?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Op een paar na zijn ze dat allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, het zijn haters hypocriet alles, nepvrienden
Met een handdoek/badlakenquote:
Haar FOK! naam is privé.quote:
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doen mijn broertje en zusje ook wel eens bij mij hoor. Soms moet je allemaal rond dezelfde tijd het huis uit en dan heeft iemand zn tandenborstel nodig als een ander staat te douchen. Boeiend.
En toen je nog klein was, ging je weleens met je zusje samen in bad?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.
Ik denk dat het bij iedereen anders is. Ze kloppen welquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een handdoek/badlaken
[..]
Haar FOK! naam is privé.
quote:
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En toen je nog klein was, ging je weleens met je zusje samen in bad?
je moeder is je zusje nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
?quote:
Waarom ik terug ben? Omdat er hier leuke mensen zittenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom ik terug ben? Omdat er hier leuke mensen zitten
Ja waarom niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
Moet ik er trots op zijn dat ik word versierd door een meisje van 15?
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
Moet ik er trots op zijn dat ik word versierd door een meisje van 15?
Zou jij weleens in een bad zwemmen met geld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |