quote:Op zondag 20 mei 2012 22:06 schreef Plastic_zak het volgende:
sv ging flesjes bier van dimens op de wc drinken tijdens de meet
Jij keek altijd Gamekings denk ik op the box.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
The Box was echt baas, ze draaiden echt alles, zelfs hardcore enzo
Op een gegeven moment werd het door MTV overgenomen en ging het al gauw achteruit helaas.
maar een paar, motor wil ik niet halen..quote:Op zondag 20 mei 2012 22:07 schreef monkyyy het volgende:
Dientje is trucker, die heeft volgens mij vet veel rijbewijzen gehaald
nee joh, op een gegeven moment vond john de mol het tijd dat nickelodeon de hele dag moest.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
The Box was echt baas, ze draaiden echt alles, zelfs hardcore enzo
Op een gegeven moment werd het door MTV overgenomen en ging het al gauw achteruit helaas.
Haat motor?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
maar een paar, motor wil ik niet halen..
Ik haat motors
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Chin chandoe de blote billen shake.
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = doodquote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haat motor?Omdat ze altijd sneaky langs je rijden in de file?
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.
Oh, ja dat is wel minderquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = dood
Nooit echt gekeken eigenlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij keek altijd Gamekings denk ik op the box.
Nee toen moest John de Mol met Talpa op komen proppenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee joh, op een gegeven moment vond john de mol het tijd dat nickelodeon de hele dag moest.
Jammer dat dit niet meer op televisie is.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Problemen maken daar houdt hij van, hey hey. HEY! Overtreedt de regels wanneer het maar kan, af en toe dom, nu en dan stom. Maar daar geeft hij echt niet om.
Nah valt reuze mee tenzij je onder een auto komt of in de vangrail dan kan het wel eens slecht aflopenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ook, maar 1 keer ongeluk met motor = dood
Terechte klacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet meer op televisie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |