En nog een vaarbewijs, die was ik vergeten.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Aanhangrijbewijs, anti-slipcursus doen, motorrijbewijs, leren vliegen, ik wil het allemaal nog leren dit. Graag voordat alle olie op is nog.
Ik kan niet geloven dat ik jou recht in de ogen heb gekeken.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zij is een vrouw. zij weet wel of d'r slakken sporen ontstaan of niet.
Ik zak niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zeker niet duur, maar als je zakt bij het CBR mag je dan gratis opnieuw proberen?
Romantisch moment was dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat ik jou recht in de ogen heb gekeken.
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal elektrisch/waterstofgas/minikernreactor.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:59 schreef monkyyy het volgende:
Aanhangrijbewijs, anti-slipcursus doen, motorrijbewijs, leren vliegen, ik wil het allemaal nog leren dit. Graag voordat alle olie op is nog.
Def Rhymz.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zak, zak, zak, zak, zak, zak, zak maar lekker door, door, door, zak maar door, door door.
Dat heeft hij toch mooi voor elkaar gekregen.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook nietJa, maar jij wordt gebatst door het CBR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Vervelend als ik boodschappen ga doen, ik zie dat kassameisje gewoon wegdrijven uit haar stoelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |