Er is nog tijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou mn kop kaalscheren vandaag, helemaal vergeten
Als je gewoon met goed weer op een normale manier motor rijdt is er niks aan de hand. Je moet echter niet als een idioot overal tussen gaan scheuren of met sneeuw/ regen gaan rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, ik zie altijd die bloemetjes langs de weg..
Glad vergeten. Hahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zou mn kop kaalscheren vandaag, helemaal vergeten
Ik doe nog regelmatig een blote billen boogie.quote:
Niet? Zonde.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet meer op televisie is.
NIET EENS BROMMERRIJBEWIJS HEBBEN DANquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Al die rijbewijzen halen. Baas.
Toen ik het vroeger keek, begreep ik de meeste grappen nog niet. Pas toen ik alle afleveringen weer ging kijken toen ik een jaar of 16 was, begreep ik het allemaal en heb ik er hartelijk om kunnen lachen.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet? Zonde.
Mijn vader: "Het is echt als kak getekend, maar het is wel leuk."
Verkeerspark?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb m'n autorijbewijs. Van TT assen.
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb m'n autorijbewijs. Van TT assen.
A is motorfiets.quote:
Verkeerspark.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijden
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je hebt toch ook zo'n park waar je in die trapautotjes kan rijden
Ja dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |