Op een paar na zijn ze dat allemaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, het zijn haters hypocriet alles, nepvrienden
Met een handdoek/badlakenquote:
Haar FOK! naam is privé.quote:
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doen mijn broertje en zusje ook wel eens bij mij hoor. Soms moet je allemaal rond dezelfde tijd het huis uit en dan heeft iemand zn tandenborstel nodig als een ander staat te douchen. Boeiend.
En toen je nog klein was, ging je weleens met je zusje samen in bad?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.
Ik denk dat het bij iedereen anders is. Ze kloppen welquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn moeder binnen zou lopen als ik aan het douchen ben, maargoed dat ben ik.
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een handdoek/badlaken
[..]
Haar FOK! naam is privé.
quote:
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En toen je nog klein was, ging je weleens met je zusje samen in bad?
je moeder is je zusje nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
?quote:
Waarom ik terug ben? Omdat er hier leuke mensen zittenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom ik terug ben? Omdat er hier leuke mensen zitten
Ja waarom niet?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
Moet ik er trots op zijn dat ik word versierd door een meisje van 15?
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef Dimens het volgende:
Moet ik er trots op zijn dat ik word versierd door een meisje van 15?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |