Oh dat ja. Heerlijk is dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zonnebrand, barbeque kolen, vers gemaaid gras, warm asfalt
regen op warm asfalt is nicequote:Op zondag 20 mei 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zonnebrand, barbeque kolen, vers gemaaid gras, warm asfalt
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je daar ook verkooptraining krijgt voordat je aan de slag gaat?
Ik heb het nooit gehad. Maar een collega van mij die sinds kort bij ons is komen werken, heeft het in 3 dagen gedaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat en leer je daar veel van?
In hilversumquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen gaat deze boi hier uit eten: http://www.restaurantmezza.nl/
Eens even kijken op de kaart wat ik ga nemen.
Okequote:Op zondag 20 mei 2012 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehad. Maar een collega van mij die sinds kort bij ons is komen werken, heeft het in 3 dagen gedaan.
Biefstuk in rode wijn saus natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen gaat deze boi hier uit eten: http://www.restaurantmezza.nl/
Eens even kijken op de kaart wat ik ga nemen.
Ik twijfel tussen die en de Spaanse gehaktballetjesquote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke
[..]
Biefstuk in rode wijn saus natuurlijk
dat is nooit zo lekker, koud en vol met tomaten saus, tenminste zo kreeg ik het in spanjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die en de Spaanse gehaktballetjes
Dan lijkt mij die biefstuk in rode wijnsaus lekkerder idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is nooit zo lekker, koud en vol met tomaten saus, tenminste zo kreeg ik het in spanje
rare lip heeft die eerstequote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef heloef het volgende:
Dat eerste shirt, dat moeten alle vrouwen aan tijdens het EK.
Hoezo dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke
[..]
Biefstuk in rode wijn saus natuurlijk
Dat is het mooie aan dat shirt, als ze die omhoog doet heb je meteen geen last meer van dat hoofd.quote:
waar ruikt het naar danquote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan de cafetaria 100meter verderop hier in m'n kamer ruiken.
Heloef wat vind jij er van dat iedereen nu steeds meer op een neger begint te lijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan dat shirt, als ze die omhoog doet heb je meteen geen last meer van dat hoofd.
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heloef wat vind jij er van dat iedereen nu steeds meer op een neger begint te lijken?
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Het EK
Nederlands Elftal
Voetbal
Tokkies
Oranje
Mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever dik en gelukkig en veel vrienden. Dan mager, ongelukkig en geen vrienden. Denk ik.
Je weet wel wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever dik en gelukkig en veel vrienden. Dan mager, ongelukkig en geen vrienden. Denk ik.
Flip is niet dikquote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel.
[..]. Wat is dit nou weer voor iets
.
Dat kun je wel bij alles zeggen "Je stinkt" "Nou liever stinken en gelukkig met veel vrienden dan andersom"
Ja okay.. leuk
Maar flipsel ik had het over die poes.
oh ik voelde mij aangesproken, potverdorie. Dan ben ik toch wel dik.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel.
[..]. Wat is dit nou weer voor iets
.
Dat kun je wel bij alles zeggen "Je stinkt" "Nou liever stinken en gelukkig met veel vrienden dan andersom"
Ja okay.. leuk
Maar flipsel ik had het over die poes.
Die heeft gewoon een vreemd hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
nee heloef, deze bedoel ik
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:
Oh..quote:
Ahwquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ik voelde mij aangesproken, potverdorie. Dan ben ik toch wel dik.
Maar stinken is vies.
NOOOO FLIPS WAT DOE JEquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIMAAAA, VIVA HOLLANDIAAAA
En dan jankend naar huisquote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wedstrijden van Nederland zien op groot scherm in de stad met maten en bier
quote:
4, ik kan het er niet op.quote:
Jezus manquote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
4, ik kan het er niet op.
En dan karakter is al helemaal verschrikkelijk.
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wedstrijden van Nederland zien op groot scherm in de stad met maten en bier
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh..
[..]
Ahw.
Dik zijn is ook vies, weet jij hoe vet er uit ziet? Gadsie
Tokkiequote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
[..]
Nee dat weet ik niet.Wil ik ook niet weten denk ik.
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Het EK
Nederlands Elftal
Voetbal
Tokkies
Oranje
zo nasty echtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
[..]
Nee dat weet ik niet.Wil ik ook niet weten denk ik.
hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.
Baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
Gast, eet jij ook wel eens iets van groente ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
ik kreeg gister bij mijn patat een EK poster
Jij met je spartaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla opquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, eet jij ook wel eens iets van groente ofzo?
Aha.. jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla op
Dat hoofd, die arrogantie. Kom nou.quote:
quote:
Prima.quote:
Waarom weet jij dat dan?quote:
Ai 6 uur is dan wel heel vroeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Baas.
Ik was toen zelf niet op Museumplein, maar hier gewoon in de stad op groot scherm wezen kijken en na afloop de kroeg in en flink gezopen, ondanks dat ik de volgende ochtend om 06:00 op m'n werk moest verschijnen
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Blik je voor gezicht houdend.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk gewoon niet meer bij dit land horen.
Niks, maar ik heb gewoon niks met het Nederlands Elftal maar je komt er niet onderuit. Het interesseert me echt geen ene kut of ze winnen of verliezenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blik je voor gezicht houdend.
"Wilhelmus vahan Nahassouwe, ben ik van.." etc. etc.
Nouja ik studeer sowieso al voeding en dietetiek en in het eerste jaar krijg je dna van die filmpjes te zien enzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Prima.
[..]
Waarom weet jij dat dan?
[..]
Ai 6 uur is dan wel heel vroeg.
Dat is wel een sneu verhaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tijdens die finale was ik op mijn werk trouwens. Er was niks te doen, want er was helemaal niemand
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En die documentaires van amerikanen die te dik zijn en dan krijgen ze liposuctie, dat gele gore spul is vet.
Iedereen finale kijken en jij kan het draaiende houden daar.quote:
Met dat prachtige doelpunt van Van Bronckhorstquote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat boeide me ff niet, Nederland zat toen in de finale
Gatverdamme.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik studeer sowieso al voeding en dietetiek en in het eerste jaar krijg je dna van die filmpjes te zien enzo...
En voorlopig geen puddingbroodjes voor mij.quote:
Nou ja ik zat gewoon met mijn collega's te kijken. Maar goed, het boeide me verder niksquote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen finale kijken en jij kan het draaiende houden daar.
Oooh, het kwam anders over.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja ik zat gewoon met mijn collega's te kijken. Maar goed, het boeide me verder niksVoetbal is wel leuk om te kijken maar Nederland - Spanje vind ik even interessant als Japan - Iran ofzo
Vertel.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Domste bezorger ooit award mogen uitrijken
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was hij de factuur vergeten, of ik dat even kon gaan opzoeken
Even Photoshop erbij pakken en het bedrag ¤0,01 maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was hij de factuur vergeten, of ik dat even kon gaan opzoeken
Iemand die naar de verkeerde Geesteren gaat of zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
ik had hem ook een factuur van een een paar euro minder kunnen laten zienquote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even Photoshop erbij pakken en het bedrag ¤0,01 maken.
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelmquote:
En in de zon kun je er meteen ook even een frikandel ingooien.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze smeren gaten in de snelweg er ook mee dicht bij een spoedreparatie. Droogt lekker snel.
Zogenaamde "waterbedden" zijn ook helemaal niet met water gevuld..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En in de zon kun je er meteen ook even een frikandel ingooien.
Dat is wat iedereen die weleens een ongeluk heeft gehad met die dingen je zal vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zogenaamde "waterbedden" zijn ook helemaal niet met water gevuld..
Twee keer daar wat besteld. Beide keren was het eigenlijk niet te eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelm!!!
Is best goedkoop.. en niet helemaal super maar wel goed voor die prijsquote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelm!!!
Ik haal gewoon pizza bij de witwaspraktijk voor de deur. Alle pizza's 6 euro van dinsdag tot zondag. Maandag zijn ze dichtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is best goedkoop.. en niet helemaal super maar wel goed voor die prijs
Die helm.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maarquote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga leren anders volgend jaar weer middelbare school
Uitreikenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Altijd interessante teksten over de zuid-Siberische kangaroeplant ofzo inderdaad.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks. Maar bij engels moet je veel teksten lezen en daarbij vragen beantwoorden
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
Tenzij ik a serbian film zeg, dan gaat dimens reageren
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.
Ik ben gezakt vorig jaar. Dát is pas schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een herkansing, bespaar jezelf die schaamte.
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen leren die je nooit meer gaat gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kopje geeft het beste de inhoud weer van deel 3 (alinea’s 3 en 4)?
A: Buitengewone moed
B: Criteria
C: Nederland soepeler
D: Vragenlijsten
Ik had C.
Bleek het B te zijn.? Ik heb die dingen altijd fout. Wat doe ik verkeerd
Ik snap de tekst, maar de antwoorden lijken teveel op elkaar.
Omdat er in heel alinea 3 niet wordt gesproken over Nederland. Als er alleen alinea 3 had gestaan in de vraag was je antwoord wel goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had C.
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werkquote:
Zowat heel FOK! zou een cursus begrijpend lezen wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dingen leren die je nooit meer gaat gebruiken.
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat er in heel alinea 3 niet wordt gesproken over Nederland. Als er alleen alinea 3 had gestaan in de vraag was je antwoord wel goed.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zowat heel FOK! zou een cursus begrijpend lezen wel kunnen gebruiken.
Ja, over de criteria in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Toen hebben ze me daar op laten hekansen.
Ja, maar ze hebben het over zowel alinea 3 als 4. Daar hebben ze het over criteria waaraan je moet voldoen om een "held" te zijn. Eerst hebben ze het over Amerikaanse fonds voor helden (alinea 3) en in alinea 4 hebben ze het over Nederland, beginnend met een vergelijking.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar in alinea 4 wordt wel gesproken over nederland.
Maar daar gaat alinea drie niet over, en de vraag was waarover gaan alinea drie en vier.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat blijkbaar soepeler is dan in dat andere land.
Je moet de vraag goed lezen. Er staat dat het gaat over alinea 3 EN 4.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had C.
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Ja, maar de vraag gaat over beide alinea's.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat blijkbaar soepeler is dan in dat andere land.
Seriouslyquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is volgens mij nog nooit iemand bijna gezakt om een dommere reden dan ik.quote:
De term student wordt te pas en te onpas rond gestrooid op dit forum.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.
Zij vonden het niet zo leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Altijd het antwoord pakken dat het beste is.
Geniaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Flauw welquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij vonden het niet zo leuk.
Ik had de sitemap ook rotzooi genoemd. Die mailto was de genadeklap.
Wat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De term student wordt te pas en te onpas rond gestrooid op dit forum.
Que?quote:
heeft ze een piemelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
He trollie ik heb een leuke meid voor je
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij mag eigenlijk geen student worden genoemd.
Dit zijn ook altijd leuke vragenquote:Wat is het verband tussen alinea 5 en alinea 6?
A: Alinea 6 is een uitwerking van een element uit alinea 5.
B: Alinea 6 zwakt het gestelde in alinea 5 af.
C: De alinea’s 5 en 6 vormen samen een opsomming.
D: De alinea’s 5 en 6 vormen samen een tegenstelling.
quote:
Snuf.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is er een aan het zeuren dat ik je student noem, terwijl je geen hbo of universiteit doet.
nee dat is onzinquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.
Hap niet zo vriendjes, ik gooide er even een aloude Fok! troll tussendoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is er een aan het zeuren dat ik je student noem, terwijl je geen hbo of universiteit doet.
Want?quote:
Een student is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit, het HBO (Nederland), een hogeschool (België) of een college (Verenigde Staten).quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was gewoon lekker makkelijk, één naam. En mbo is den geen student en de rest wel dus 1 tegen 2 dus we kiezen ervoor om het zo te noemen.quote:
watquote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
Hij vroeg of ik een gebakken ei wou, ik zei dat ik gekookt wou.
![]()
![]()
![]()
En toen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik ook boos worden hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Deelnemerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een student is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit, het HBO (Nederland), een hogeschool (België) of een college (Verenigde Staten).
bron
In het middelbaar beroepsonderwijs worden de leerlingen volgens de Wet educatie en beroepsonderwijs deelnemers genoemd.
bron
Ik vind jullie wel fijn hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
Noem ons dan maar meteen mongooltjes.
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Ik vind het best hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
oh..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.
Nee juist niet, anders waren we wel gewoon studenten genoemd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.
Goed letten op signaalwoorden en zinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit zijn ook altijd leuke vragen
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
Ook echt typisch Nederland ook, door er expres nog een verschil in aan te brengen tussen MBO en de rest want ons imago was al zo mooi.
Nu heb je iets om naar toe te werkenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders waren we wel gewoon studenten genoemd.
je bent een held.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Goed letten op signaalwoorden en zinnen.
Uitwerking --> Woorden als "wat wil zeggen"
Opsomming --> En, ook, ten tweede
Tegenstelling --> Maar, niet, toch
Afzwakking --> Relativerend, bijvoorbeeld woorden als "toch is dit niet... "
Goed letten op de signaal woorden en de context dus
Maar niet helemaal zo overnemen he, goed op de context letten, want signaalwoorden kunnen ook voor voor meerdere doelen gebruikt worden.quote:
Ga bikkelen en naar het hbo dan. Daarna als een echte baas chillen met de bazen op de universiteitquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Ik kan dus nooit zeggen dat ik gestudeerd heb, jammer wel.
Ik ga wel HBO doen, maar geen uni. Weet je hoe tyfus lang ik dan moet studeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga bikkelen en naar het hbo dan. Daarna als een echte baas chillen met de bazen op de universiteit
Op uni zitten ook veel boelers.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga wel HBO doen, maar geen uni. Weet je hoe tyfus lang ik dan moet studeren?
dus hij heeft een bommetje in zijn hoofdquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zijn hoofd ontploft van buitenaf als je goed kijkt
Toentertijd en niet toendertijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Dimens het volgende:
Is "Zometeen" eigenlijk wel een woord? Het wordt altijd rood onderstreept en eigenlijk is het maar een raar woord ook.
typ gewoon straks, dan heb je er geen last meer vanquote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Dimens het volgende:
Is "Zometeen" eigenlijk wel een woord? Het wordt altijd rood onderstreept en eigenlijk is het maar een raar woord ook.
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
typ gewoon straks, dan heb je er geen last meer van
Dit is gewoon geweldig.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
typ gewoon straks, dan heb je er geen last meer van
Dat het toentertijd is en niet toendertijd, ook weer zo'n les van de rode streep.quote:
Ga naar een zwerfnegert op het station. Voor een tientje een nieuwe fiets.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef coban het volgende:
pim verkoop je die fiets ook voor 50 euro aan mij
Dat heb ik niet verkeerd geschreven toch? Volgens mij schrijf ik altijd toentertijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat het toentertijd is en niet toendertijd, ook weer zo'n les van de rode streep.
Nee, had je ook niet. Maar ik herkende mezelf er in met mijn toentertijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verkeerd geschreven toch? Volgens mij schrijf ik altijd toentertijd.
Hij zegt dat het OOK een woord is die niet wordt herkend. Niet dat jij het ook zei.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verkeerd geschreven toch? Volgens mij schrijf ik altijd toentertijd.
Ja zal ik hem naar Turkije verzenden?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef coban het volgende:
pim verkoop je die fiets ook voor 50 euro aan mij
waarom een tientje betalen als ik er een gratis kan krijgen met een ijzerzaag?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga naar een zwerfnegert op het station. Voor een tientje een nieuwe fiets.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ertijd&noreplyfrom=0quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, had je ook niet. Maar ik herkende mezelf er in met mijn toentertijd.
zolang de verzendkosten door jou betaald worden okequote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zal ik hem naar Turkije verzenden?
Veel succes, zou ik zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef coban het volgende:
[..]
waarom een tientje betalen als ik er een gratis kan krijgen met een ijzerzaag?
Hij had het ook niet over jouuhouu. Hij zei het randomquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ertijd&noreplyfrom=0
Eigenlijk gebruik ik het dus nooit.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruik ik het dus nooit.
Ik werd gewoon onzeker.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij had het ook niet over jouuhouu. Hij zei het random
quote:
deze is lekker echttwitter:Viswijfje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33@heteboy21cm hallo wie ben jij dan!!!? reageer retweet
twitter:Stevenmac26 twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33Zometeen is geen woord dimens reageer retweet
sint lkkr dierquote:Op zondag 20 mei 2012 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kom weer eens in deze autistenhoek zitten
Red ik dat met 50 euro?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:17 schreef coban het volgende:
[..]
zolang de verzendkosten door jou betaald worden oke
Hi, I'm coban and welcome to Jackass.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef coban het volgende:
best wel leuk, ik ging eens skeeleren in turkije, toen flikkerde ik van een heuvel af en werd bijna geraakt door een auto
https://twitter.com/#!/heteboy21cm/status/204259565762646016quote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]deze is lekker echttwitter:Viswijfje twitterde op woensdag 16-05-2012 om 01:36:33@heteboy21cm hallo wie ben jij dan!!!? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |