Iemand die naar de verkeerde Geesteren gaat of zo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Domste bezorger ooit award mogen uitrijken
ik had hem ook een factuur van een een paar euro minder kunnen laten zienquote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even Photoshop erbij pakken en het bedrag ¤0,01 maken.
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelmquote:
En in de zon kun je er meteen ook even een frikandel ingooien.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ze smeren gaten in de snelweg er ook mee dicht bij een spoedreparatie. Droogt lekker snel.
Zogenaamde "waterbedden" zijn ook helemaal niet met water gevuld..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En in de zon kun je er meteen ook even een frikandel ingooien.
Dat is wat iedereen die weleens een ongeluk heeft gehad met die dingen je zal vertellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zogenaamde "waterbedden" zijn ook helemaal niet met water gevuld..
Twee keer daar wat besteld. Beide keren was het eigenlijk niet te eten.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelm!!!
Is best goedkoop.. en niet helemaal super maar wel goed voor die prijsquote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets van daar gegeten. Ik zie wel soms die bezorgers rondrijden met hun berenhelm!!!
Ik haal gewoon pizza bij de witwaspraktijk voor de deur. Alle pizza's 6 euro van dinsdag tot zondag. Maandag zijn ze dichtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is best goedkoop.. en niet helemaal super maar wel goed voor die prijs
Die helm.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maarquote:Op zondag 20 mei 2012 18:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga leren anders volgend jaar weer middelbare school
Uitreikenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Domste bezorger ooit award mogen uitrijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |