quote:
Snuf.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is er een aan het zeuren dat ik je student noem, terwijl je geen hbo of universiteit doet.
nee dat is onzinquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.
Hap niet zo vriendjes, ik gooide er even een aloude Fok! troll tussendoorquote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is er een aan het zeuren dat ik je student noem, terwijl je geen hbo of universiteit doet.
Want?quote:
Een student is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit, het HBO (Nederland), een hogeschool (België) of een college (Verenigde Staten).quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was gewoon lekker makkelijk, één naam. En mbo is den geen student en de rest wel dus 1 tegen 2 dus we kiezen ervoor om het zo te noemen.quote:
watquote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
Hij vroeg of ik een gebakken ei wou, ik zei dat ik gekookt wou.
![]()
![]()
![]()
En toen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Dan zou ik ook boos worden hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Deelnemerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een student is iemand die een studie volgt in het hoger onderwijs, dat wil zeggen aan een universiteit, het HBO (Nederland), een hogeschool (België) of een college (Verenigde Staten).
bron
In het middelbaar beroepsonderwijs worden de leerlingen volgens de Wet educatie en beroepsonderwijs deelnemers genoemd.
bron
Ik vind jullie wel fijn hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
Noem ons dan maar meteen mongooltjes.
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Papa is boos.
![]()
![]()
![]()
Ik vind het best hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Deelnemer
oh..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.
Nee juist niet, anders waren we wel gewoon studenten genoemd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
We willen jullie nog wel enige eigenwaarde laten behouden.
Goed letten op signaalwoorden en zinnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit zijn ook altijd leuke vragen
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
Ook echt typisch Nederland ook, door er expres nog een verschil in aan te brengen tussen MBO en de rest want ons imago was al zo mooi.
Nu heb je iets om naar toe te werkenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee juist niet, anders waren we wel gewoon studenten genoemd.
je bent een held.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Goed letten op signaalwoorden en zinnen.
Uitwerking --> Woorden als "wat wil zeggen"
Opsomming --> En, ook, ten tweede
Tegenstelling --> Maar, niet, toch
Afzwakking --> Relativerend, bijvoorbeeld woorden als "toch is dit niet... "
Goed letten op de signaal woorden en de context dus
Maar niet helemaal zo overnemen he, goed op de context letten, want signaalwoorden kunnen ook voor voor meerdere doelen gebruikt worden.quote:
Ga bikkelen en naar het hbo dan. Daarna als een echte baas chillen met de bazen op de universiteitquote:Op zondag 20 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Ik kan dus nooit zeggen dat ik gestudeerd heb, jammer wel.
Ik ga wel HBO doen, maar geen uni. Weet je hoe tyfus lang ik dan moet studeren?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ga bikkelen en naar het hbo dan. Daarna als een echte baas chillen met de bazen op de universiteit
Op uni zitten ook veel boelers.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga wel HBO doen, maar geen uni. Weet je hoe tyfus lang ik dan moet studeren?
dus hij heeft een bommetje in zijn hoofdquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zijn hoofd ontploft van buitenaf als je goed kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |