Ja, maar de vraag gaat over beide alinea's.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat blijkbaar soepeler is dan in dat andere land.
Seriouslyquote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Toen hebben ze me daar op laten hekansen.
Er is volgens mij nog nooit iemand bijna gezakt om een dommere reden dan ik.quote:
De term student wordt te pas en te onpas rond gestrooid op dit forum.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.
Zij vonden het niet zo leuk.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou keihard lachen als een student dat zou inleveren.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Altijd het antwoord pakken dat het beste is.
Geniaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest een site bouwen als eindexamen opdracht. Toen had ik plaatjes, maillinks en dergelijke allemaal achterlijke namen meegegeven (moederneuker.jpg, mailto:reethaar@anaaldigitaal dat soort werk)
Toen hebben ze me daar op laten hekansen.
Flauw welquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij vonden het niet zo leuk.
Ik had de sitemap ook rotzooi genoemd. Die mailto was de genadeklap.
Wat dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De term student wordt te pas en te onpas rond gestrooid op dit forum.
Que?quote:
heeft ze een piemelquote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
He trollie ik heb een leuke meid voor je
Alles na de middelbare school is, student. Anders kreeg ik ook geen studenten OV en studiefinanciering.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij mag eigenlijk geen student worden genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |