Dat is het mooie aan dat shirt, als ze die omhoog doet heb je meteen geen last meer van dat hoofd.quote:
waar ruikt het naar danquote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan de cafetaria 100meter verderop hier in m'n kamer ruiken.
Heloef wat vind jij er van dat iedereen nu steeds meer op een neger begint te lijken?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan dat shirt, als ze die omhoog doet heb je meteen geen last meer van dat hoofd.
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heloef wat vind jij er van dat iedereen nu steeds meer op een neger begint te lijken?
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Het EK
Nederlands Elftal
Voetbal
Tokkies
Oranje
Mee eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever dik en gelukkig en veel vrienden. Dan mager, ongelukkig en geen vrienden. Denk ik.
Je weet wel wat ik bedoel.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever dik en gelukkig en veel vrienden. Dan mager, ongelukkig en geen vrienden. Denk ik.
Flip is niet dikquote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel.
[..]. Wat is dit nou weer voor iets
.
Dat kun je wel bij alles zeggen "Je stinkt" "Nou liever stinken en gelukkig met veel vrienden dan andersom"
Ja okay.. leuk
Maar flipsel ik had het over die poes.
oh ik voelde mij aangesproken, potverdorie. Dan ben ik toch wel dik.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel.
[..]. Wat is dit nou weer voor iets
.
Dat kun je wel bij alles zeggen "Je stinkt" "Nou liever stinken en gelukkig met veel vrienden dan andersom"
Ja okay.. leuk
Maar flipsel ik had het over die poes.
Die heeft gewoon een vreemd hoofd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
nee heloef, deze bedoel ik
Ik heb geen flauw idee eigenlijk.quote:
Oh..quote:
Ahwquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh ik voelde mij aangesproken, potverdorie. Dan ben ik toch wel dik.
Maar stinken is vies.
NOOOO FLIPS WAT DOE JEquote:Op zondag 20 mei 2012 18:10 schreef Flippiee het volgende:
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIMAAAA, VIVA HOLLANDIAAAA
En dan jankend naar huisquote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wedstrijden van Nederland zien op groot scherm in de stad met maten en bier
quote:
4, ik kan het er niet op.quote:
Jezus manquote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
4, ik kan het er niet op.
En dan karakter is al helemaal verschrikkelijk.
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wedstrijden van Nederland zien op groot scherm in de stad met maten en bier
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh..
[..]
Ahw.
Dik zijn is ook vies, weet jij hoe vet er uit ziet? Gadsie
Tokkiequote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
[..]
Nee dat weet ik niet.Wil ik ook niet weten denk ik.
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:08 schreef Snuf. het volgende:
Het EK
Nederlands Elftal
Voetbal
Tokkies
Oranje
zo nasty echtquote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
[..]
Nee dat weet ik niet.Wil ik ook niet weten denk ik.
hahaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag laatst een blikje Schultenbrau, daar staat nu het volkslied op.
Baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halve finale met meer dan 10.000 man op museumplein, bier douches, schreeuwen, genieten, prachtig weer.Ja noem mij maar een tokkie, maar
Gast, eet jij ook wel eens iets van groente ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
ik kreeg gister bij mijn patat een EK poster
Jij met je spartaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla opquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, eet jij ook wel eens iets van groente ofzo?
Aha.. jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla op
Dat hoofd, die arrogantie. Kom nou.quote:
quote:
Prima.quote:
Waarom weet jij dat dan?quote:
Ai 6 uur is dan wel heel vroeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Baas.
Ik was toen zelf niet op Museumplein, maar hier gewoon in de stad op groot scherm wezen kijken en na afloop de kroeg in en flink gezopen, ondanks dat ik de volgende ochtend om 06:00 op m'n werk moest verschijnen
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Blik je voor gezicht houdend.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk gewoon niet meer bij dit land horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |