Jij met je spartaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla opquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gast, eet jij ook wel eens iets van groente ofzo?
Aha.. jaquote:Op zondag 20 mei 2012 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, vrijdag had ik bijna een hele kom sla op
Dat hoofd, die arrogantie. Kom nou.quote:
quote:
Prima.quote:
Waarom weet jij dat dan?quote:
Ai 6 uur is dan wel heel vroeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Baas.
Ik was toen zelf niet op Museumplein, maar hier gewoon in de stad op groot scherm wezen kijken en na afloop de kroeg in en flink gezopen, ondanks dat ik de volgende ochtend om 06:00 op m'n werk moest verschijnen
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]30 juni is de eerste training van Sparta weer, tot die tijd kijk ik geen voetbal meer.
Blik je voor gezicht houdend.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik wil eigenlijk gewoon niet meer bij dit land horen.
Niks, maar ik heb gewoon niks met het Nederlands Elftal maar je komt er niet onderuit. Het interesseert me echt geen ene kut of ze winnen of verliezenquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blik je voor gezicht houdend.
"Wilhelmus vahan Nahassouwe, ben ik van.." etc. etc.
Nouja ik studeer sowieso al voeding en dietetiek en in het eerste jaar krijg je dna van die filmpjes te zien enzo..quote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Prima.
[..]
Waarom weet jij dat dan?
[..]
Ai 6 uur is dan wel heel vroeg.
Dat is wel een sneu verhaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tijdens die finale was ik op mijn werk trouwens. Er was niks te doen, want er was helemaal niemand
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Crack_ het volgende:
En die documentaires van amerikanen die te dik zijn en dan krijgen ze liposuctie, dat gele gore spul is vet.
Iedereen finale kijken en jij kan het draaiende houden daar.quote:
Met dat prachtige doelpunt van Van Bronckhorstquote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat boeide me ff niet, Nederland zat toen in de finale
Gatverdamme.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik studeer sowieso al voeding en dietetiek en in het eerste jaar krijg je dna van die filmpjes te zien enzo...
En voorlopig geen puddingbroodjes voor mij.quote:
Nou ja ik zat gewoon met mijn collega's te kijken. Maar goed, het boeide me verder niksquote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen finale kijken en jij kan het draaiende houden daar.
Oooh, het kwam anders over.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou ja ik zat gewoon met mijn collega's te kijken. Maar goed, het boeide me verder niksVoetbal is wel leuk om te kijken maar Nederland - Spanje vind ik even interessant als Japan - Iran ofzo
Vertel.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef wietparkiet het volgende:
Domste bezorger ooit award mogen uitrijken
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was hij de factuur vergeten, of ik dat even kon gaan opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |