jeetje, dan ga ik ook maar een US server proberen straks. Ik wilde Monk nog proberen, doe ik dat maar.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgenvroeg, 8: 00 als heel Europa weer werkt.
Dan zouden Amerika en Azie ook plat zijn, als het issues betreft. Misschien is Vodafone hun provider en ligt er weer een datahuisje weer platquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Zou er een hardware failure zijn of zijn ze een of ander issue aan het patchen?
Laatste post in een topic door hen..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
link naar deze pagina? houd ik zelf in de gaten
Servers van USA/Asia/EU zijn toch verschillend? Als de servers van EU failen heeft de rest daar geen last van.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zouden Amerika en Azie ook plat zijn, als het issues betreft. Misschien is Vodafone hun provider en ligt er weer een datahuisje weer plat
Je moet toch watquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Baszh het volgende:
Niemand kan inloggen en komt hier eens kijken
http://eu.battle.net/d3/en/statusquote:Op zondag 20 mei 2012 17:21 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
link naar deze pagina? houd ik zelf in de gaten
En nog steeds niet verslaafd? Je moet meer spelen ^^quote:Op zondag 20 mei 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen vanmorgen even gespeeld en wilde na het eten nog even, maar ja.
Dat klopt, zeg ik iets anders dan? Een issue patchen in het spel zou voor alle parken wel moetenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Servers van USA/Asia/EU zijn toch verschillend? Als de servers van EU failen heeft de rest daar geen last van.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Morgenvroeg, 8: 00 als heel Europa weer werkt.
http://eu.battle.net/d3/en/statusquote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Servers van USA/Asia/EU zijn toch verschillend? Als de servers van EU failen heeft de rest daar geen last van.
Tuurlijk, ik ben morgen vrijquote:Op zondag 20 mei 2012 17:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gaan we een keertje samen hack&slashen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |