Alles is apart, USA server begin je echt met niks.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef jankaas020 het volgende:
Weet iemand of de stash ook over de verschillende servers gedeeld wordt? Dus dat je stash in Amerika hetzelfde is als in EU?
yea right als je wat probeert te casten en je word gewarped.. nee dat speelt leuk en lekkerquote:
same, mijn 1e death was ergens in act 3 bij een gigantische laggspike, wil ik me niet laten overkomen met een hardcore charquote:Op zondag 20 mei 2012 17:41 schreef cherrycoke het volgende:
hardcore ga ik echt niet doen met 300+ MS
waar doe ik dit? ik zit al in de logitech gaming softwarequote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Logitech profiler, eerst macro recorden, dan delays manueel toevoegen in de profiler en gaan!
Ok, dan kan ik dus al m'n rares gewoon verkopen in de USA server.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:43 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Alles is apart, USA server begin je echt met niks.
Razor deathadder bevalt goedquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Waar ik trouwens extreem blij mee ben zijn mijn Shure's
Superkoptelefoon ook om mee te gamen
Iemand nog een tip voor een goede gamemuis voor dit soort games? Want ik speel nu met een hp-stock, die bij de laptop van het werk zat.. Mac-support is meegenomen, als er aparte software nodig is om dat ding te laten werken.
Ik moetz eggen dat ik nog geen gigantische lag heb meegemaakt. Al was het vandaag ietsie trager dan normaal, maar ik speel op hell ietsie voorzichtigerquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
yea right als je wat probeert te casten en je word gewarped.. nee dat speelt leuk en lekker
*kliktquote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Baszh het volgende:
[..]
Razor deathadder bevalt goed
Is ook een diablo 3 muis trouwens
http://steelseries.com/pr(...)ies-diablo-iii-mouse
Creative Sound Blaster Tactic 3D Sigma, super geluid komt eruitquote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede gamemuis voor dit soort games? Want ik speel nu met een hp-stock, die bij de laptop van het werk zat.. Mac-support is meegenomen, als er aparte software nodig is om dat ding te laten werken.
Toets-profiler van Logitech G-series? staat in je taak balk...zijn 2 buttons voor je toestenbord 1 is globale instellingen e.d. andere is puur je toetsen en macro's waar je ook je kleur van toetsen verandert.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
waar doe ik dit? ik zit al in de logitech gaming software
49 euro bij mediamarkt, zeer goede euro-DPI verhouding!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:46 schreef Baszh het volgende:
[..]
Razor deathadder bevalt goed
Is ook een diablo 3 muis trouwens
http://steelseries.com/pr(...)ies-diablo-iii-mouse
Echte muizen piepen het best!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Creative Sound Blaster Tactic 3D Sigma, super geluid komt eruit
verkeerde quotequote:
Oke, ik ben bv ook geinteresseerd in Guild Wars 2, dus met dat in het achterhoofd loer ik ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef kort het volgende:
[..]
49 euro bij mediamarkt, zeer goede euro-DPI verhouding!
Heb je meer geld, dan neem je een Cyborg RAT 7.
Razers zijn waste of money voor D3.
MX Revolution, kost even wat lullen als brugman bij mijn vrouw, maar dan heb je ook een top-muis...quote:Op zondag 20 mei 2012 17:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
verkeerde quote
logitech g300, vind hem heerlijk in mijn hand liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, maar voor degene die ook nog wel eens een shooter spelen dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:47 schreef kort het volgende:
[..]
49 euro bij mediamarkt, zeer goede euro-DPI verhouding!
Heb je meer geld, dan neem je een Cyborg RAT 7.
Razers zijn waste of money voor D3.
Shooters zijn aan mij niet besteed, dan huilt mijn laptopjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:52 schreef Baszh het volgende:
[..]
True, maar voor degene die ook nog wel eens een shooter spelen dan.
Sorry ik heb nog geen BBQquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Muhahaha je zou de BBQ maar ophebben gestart nu...komt met bakken uit de lucht...
Hier begint het wat te betrekken en hoor wat gerommel in de verte. Dus nu mogen de servers weer aan, dan ga ik naar binnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Muhahaha je zou de BBQ maar ophebben gestart nu...komt met bakken uit de lucht...
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Same!quote:
prt scre knopje > ctrl+v in paint > www.photobucket.com etc etcquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
Hoe kan ik een foto maken van mijn karakter en die hier posten? Zodra de servers het wer doen uiteraard.
Screenshot met prtscr, paint, uploaden!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
Hoe kan ik een foto maken van mijn karakter en die hier posten? Zodra de servers het wer doen uiteraard.
Ze worden gesaved in je documents folder..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Storm is net geweest hier, welke wizard was dat!
thnxquote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
prt scre knopje > ctrl+v in paint > www.photobucket.com etc etc
en ook thnxquote:
*Hides*quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Storm is net geweest hier, welke wizard was dat!
Doe het met een Logitech G3 op een Razer Goliathus muismat. Werkt prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
In Delft nog volop zon en behoorlijk benauwd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Kan enkel zeggen dat mijn Logitech MX-518 na jaren nog steeds prima werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Error 3003 krijg ik vervolgensquote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef cherrycoke het volgende:
hij blijft nu hangen met connecting to server....
trouwens dat lukt niet bij mijquote:
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk dingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doe het met een Logitech G3 op een Razer Goliathus muismat. Werkt prima.
paint opstarten. minimaliseren en dan ALT+PrintScreen knopquote:
Ik doe altijd m'n broek omlaag en ga los op m'n Tab.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik speel op mijn Galaxy tab.... met pen....
Inderdaad. Ben er toen pas achter gekomen hoeveel verschil een muismat kan maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk ding
was rond 2 uur begonnen met lagquote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef Zosk het volgende:
We zijn al 2 uur verder ofzo? Meer misschien wel
Ik zal wel moeten, de achtertafel is van glasquote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er toen pas achter gekomen hoeveel verschil een muismat kan maken.
Ik ook, en een Qpad (ooit gewonnen met een cs toernooitje)quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk ding
Met de nieuwe Darkfield techniek van Logitech kan je wel op glas...super.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, de achtertafel is van glas
Fu.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat ze een zooi glitches en exploits gaan fixen
jammer, daar kon je goed aan verdienen
huihuilquote:
Zoals?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
Voor mensen die cheaten: reallife arcane bolt door hun schermquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
een die ze gister gefixed hadden was een huisje in act 2, daar gingen 2 chest open en was nog geen 30sec lopen vanaf de WP.quote:
Als ze niks zeggen is 't waarschijnlijk slecht nieuwsquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje belachelijk natuurlijk dat ze zeggen 'we don't know when the servers will be back up'.
Natuurlijk weten die technische mannetjes wel of het nog 1 uur of 5 uur kan duren.
wat is er cheaten aan om een run te doen voor items? liever 20min spelen dan 2dagen voor 500k goldquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mensen die cheaten: reallife arcane bolt door hun scherm
Als ze wat zeggen gaat 90% van de spelers dat opvatten als een harde tijd, kun je beter je smoel houdenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje belachelijk natuurlijk dat ze zeggen 'we don't know when the servers will be back up'.
Natuurlijk weten die technische mannetjes wel of het nog 1 uur of 5 uur kan duren.
Een run doen is geen glitch of exploit zoals jij het noemt, daar draait de game namelijk om.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is er cheaten aan om een run te doen voor items? liever 20min spelen dan 2dagen voor 500k gold
Die kan je toch maar eenmalig openmakenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een die ze gister gefixed hadden was een huisje in act 2, daar gingen 2 chest open en was nog geen 30sec lopen vanaf de WP.
Hier moest je 5mobs doodmaken en had je 2 kisten die gegarandeerd 2 gems en wat blues dropten. ook regelmatig yellows.
in inferno had je soms 3gems 2 yellows en een tome in 1 kist in nog geen 2 min werk.
misschien nu, degene die in act 2 stond kon je heel veel doen.quote:
Was het een quest? In act 1 was er ook eentje.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
misschien nu, degene die in act 2 stond kon je heel veel doen.
ik vind het best een exploit dat je snel heel veel geld kan verdienen door weinig werk te hoeven doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Een run doen is geen glitch of exploit zoals jij het noemt, daar draait de game namelijk om.
welk gebied was dat in a2?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het best een exploit dat je snel heel veel geld kan verdienen door weinig werk te hoeven doen.
nope, geen Q. gewoon zn random gouden chest. ongeveer te vinden op die spot in 50% van de games die je opende.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef kort het volgende:
[..]
Was het een quest? In act 1 was er ook eentje.
en als er dan weer iets anders mis gaat en ze zeggen 1 uur maar het word 5 uur moet je mensen dan weer horenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Bij dat moeras, oasis oid., je liep de WP uit, klein stukje naar boven en daar was een boerderij waar van je de kelder in ging. Vervolgens stonden dr bij de deur 5 guards en die deed je doodmaken. Vervolgens gaat de deur open en bedankt iemand je en kan je zn chest openen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
welk gebied was dat in a2?zijn die huisjes niet vaak random op de map? (dus elk gebied wisseling tussen stuk of 4/5 huisjes?)
quote:
Nee. Treinen rijden niet als de zon schijnt. NS hequote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter blijven de treinen gewoon rijden.
Met storm ontwikkelen treinen heel vaak vierkante wielen, naar het schijnt.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee. Treinen rijden niet als de zon schijnt. NS he
Dat betekent meestal dat ze niet goed weten wat er aan de hand is en dat is per definitie slecht nieuws idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ze niks zeggen is 't waarschijnlijk slecht nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |