Ik doe altijd m'n broek omlaag en ga los op m'n Tab.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik speel op mijn Galaxy tab.... met pen....
Inderdaad. Ben er toen pas achter gekomen hoeveel verschil een muismat kan maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk ding
was rond 2 uur begonnen met lagquote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef Zosk het volgende:
We zijn al 2 uur verder ofzo? Meer misschien wel
Ik zal wel moeten, de achtertafel is van glasquote:Op zondag 20 mei 2012 18:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben er toen pas achter gekomen hoeveel verschil een muismat kan maken.
Ik ook, en een Qpad (ooit gewonnen met een cs toernooitje)quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk ding
Met de nieuwe Darkfield techniek van Logitech kan je wel op glas...super.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, de achtertafel is van glas
Fu.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat ze een zooi glitches en exploits gaan fixen
jammer, daar kon je goed aan verdienen
huihuilquote:
Zoals?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
Voor mensen die cheaten: reallife arcane bolt door hun schermquote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef Jimbo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |