Hier begint het wat te betrekken en hoor wat gerommel in de verte. Dus nu mogen de servers weer aan, dan ga ik naar binnen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Muhahaha je zou de BBQ maar ophebben gestart nu...komt met bakken uit de lucht...
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Muhahaha je zou de BBQ maar ophebben gestart nu...komt met bakken uit de lucht...
Same!quote:
prt scre knopje > ctrl+v in paint > www.photobucket.com etc etcquote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
Hoe kan ik een foto maken van mijn karakter en die hier posten? Zodra de servers het wer doen uiteraard.
Screenshot met prtscr, paint, uploaden!quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
Hoe kan ik een foto maken van mijn karakter en die hier posten? Zodra de servers het wer doen uiteraard.
Ze worden gesaved in je documents folder..quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N00b-vraag:
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Storm is net geweest hier, welke wizard was dat!
thnxquote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
prt scre knopje > ctrl+v in paint > www.photobucket.com etc etc
en ook thnxquote:
*Hides*quote:Op zondag 20 mei 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Storm is net geweest hier, welke wizard was dat!
Doe het met een Logitech G3 op een Razer Goliathus muismat. Werkt prima.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede gamemuis voor dit soort games? Want ik speel nu met een hp-stock, die bij de laptop van het werk zat.. Mac-support is meegenomen, als er aparte software nodig is om dat ding te laten werken.
In Delft nog volop zon en behoorlijk benauwd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:53 schreef waxmask het volgende:
Kan enkel zeggen dat mijn Logitech MX-518 na jaren nog steeds prima werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:44 schreef Pheno het volgende:
Waar ik trouwens extreem blij mee ben zijn mijn Shure's
Superkoptelefoon ook om mee te gamen
Iemand nog een tip voor een goede gamemuis voor dit soort games? Want ik speel nu met een hp-stock, die bij de laptop van het werk zat.. Mac-support is meegenomen, als er aparte software nodig is om dat ding te laten werken.
Error 3003 krijg ik vervolgensquote:Op zondag 20 mei 2012 17:56 schreef cherrycoke het volgende:
hij blijft nu hangen met connecting to server....
trouwens dat lukt niet bij mijquote:
Muismat kost een beetje maar werkt heerlijk. Ik heb overigens een Razer Deathadder 3500dpi. Heerlijk dingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doe het met een Logitech G3 op een Razer Goliathus muismat. Werkt prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |