twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zondag 20-05-2012 om 12:48:16Hoeveel van die huisgenoten zouden dat hele geflirt verzinnen, het geld pakken en daarvan een avondje goed zuipen? #3FM reageer retweet
Ramon speelt Tofik Dibiquote:
nou, je mist blof...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:51 schreef minthy het volgende:
Goedemiddag!![]()
Wederom geen 3fm hier, maar een irritante piraat
held keft!quote:
Zo ging dat hier ook altijd, hond moest altijd het onderspit delvenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Minthy:
[ afbeelding ]
katten zijn altijd de baas
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Minthy:
[ afbeelding ]
katten zijn altijd de baas
Hier ook, al begint het nu te betrekken... Ik haat onweer...quote:
Wij wonen in zo'n oude wijkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan is het nu wachten op iemand met glasvezel om op te scheppen met z'n snelheid.
Bart is radio epiek ten top jongehquote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij wonen in zo'n oude wijkIk weet nog wel dat we 2Mb/s hadden ofzo...
Is er nog wat aan op 3FM? Zo saai altijd die zondag middag
Zit je nog steeds op Texel? Ga eens genieten dan, zuig op, die lammetjes!quote:
Heel goed! Mooie omgeving en lekker rustigquote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
held keft!
dat is het enige Deens dat ik ken en betekent "houd je bek".....maar dat hoeft niet hoorhoest in DK?
Hier brandt 'ie niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen. In de brandende zon in de tuin, dat wel
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "quote:
Ik vind dat je gelijk hebt, ik had het bericht verder ook niet gelezen. Op basis van alleen de kop moest ik eerlijk gezegd lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "" niet zo. Er is iemand met brandwonden afgevoerd en het had stukken slechter af kunnen lopen (hete olie, gasflessen, waarschijnlijk aardig wat volk in de buurt). Lachen, man.
Ja, Wordfeud! Je hebt nog 2 uren, anders heb ik gewonnen en dat gun je me nietquote:
Pien! Zie je die joekelbuien hangen ten oosten?quote:
Ohja, wowquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien! Zie je die joekelbuien hangen ten oosten?
Knetterbiele erbij pakkenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit bij mij een dikke bomenrij voor helaas.
Moet voor school aan de slag zo... Ander keertje?quote:
Smoesjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet voor school aan de slag zo... Ander keertje?
Ja want ik heb uberhaupt nog een kans dit potje zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, Wordfeud! Je hebt nog 2 uren, anders heb ik gewonnen en dat gun je me niet
Nee, echt! Periode is bijna afgelopen en ik heb nog haast geen zak gedaanquote:
Tof!! Ik ben al bijna overal voor uitgemaakt, maar nog niet voor sadist. Lief van je!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ik heb uberhaupt nog een kans dit potje zeker
Sadist
Nope, ik ga voor de EO. Ik ben een echte 3FM-bikkelquote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
nog mensen die nu of straks swijnenstal/domienfm gaan luisteren? ik na Peking Express...
Ja. Het is wel lief bedoeld!! Ofzo!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben al bijna overal voor uitgemaakt, maar nog niet voor sadist. Lief van je!!
Weet ik mop, ken je langer dan vandaagquote:
Nou gewoon, toen ik die kop las dacht ik echt wel:quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "" niet zo. Er is iemand met brandwonden afgevoerd en het had stukken slechter af kunnen lopen (hete olie, gasflessen, waarschijnlijk aardig wat volk in de buurt). Lachen, man.
Tof! Moest 'ie werken?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Leuk dagje gehad vandaag
Impulsief naar de Efteling gegaan
maar helaas wel zonder Mook..
Dalijk maar eens doezen met een muziekje
lui zwijn is hetquote:
gewoon in dezelfde ploeg gaan werken!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Haha klopt en klopt!
Soms best vervelend. En al helemaal als we ooit gaan samenwonen..
Mocht ik ooit nog een "gek" treffen die het met mij aandurft, dan ga ik dat probleem ook wel krijgen ja, ben haast geen avond meer thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Haha klopt en klopt!
Soms best vervelend. En al helemaal als we ooit gaan samenwonen..
lekker rustig. fijn een filmpje kijken ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog een "gek" treffen die het met mij aandurft, dan ga ik dat probleem ook wel krijgen ja, ben haast geen avond meer thuis
pauzeseksquote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Yeah! Tussen al die lompe mannen. Dan zie ik m denk ik alsnog amper. Ja in de pauze :p
ik hoor dr alban.....Swijnenstalquote:
Das voor mij toch niet leuk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker rustig. fijn een filmpje kijken ofzo
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...quote:
Nee. Leuk over nagedacht, maar toch nee...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...
Ik zie een match!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...
haha, je hoeft er niet altijd een 24uurmarathon van te maken!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oehhh spannend! Al ia een half uurtje wel wat kort..
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.quote:
maar je hebt nog wel een dvd van me! check je dvdspeler maar eens...die heb je een jaar niet open gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.
quote:
Oh, echt? Zo vaak gebruik ik dat ding dus...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt nog wel een dvd van me! check je dvdspeler maar eens...die heb je een jaar niet open gehad
Zonder T-Shirt? Getsie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.
ja, maakt niet uit. hoef em ook niet terug hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Zo vaak gebruik ik dat ding dus...
Maar die zijn juist zo leukquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, je hoeft er niet altijd een 24uurmarathon van te maken!
met het papier naar voren! dus niet tegen de muur aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Dat gezever altijd over hoe de toiletrol moet hangen
Je moet op de rol kijken, niet in de rol.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Dat gezever altijd over hoe de toiletrol moet hangen
Ding zal haast vergaan zijn... Sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maakt niet uit. hoef em ook niet terug hoorals ik em wil zien koop ik en wel opnieuw
joe! ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
Overigens geen 3FM hier, even Swijnenstal/Domien FM aangeslingerd
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met het papier naar voren! dus niet tegen de muur aan.
Jullie mogen hier dus niet naar de wcquote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet op de rol kijken, niet in de rol.
Sorry, ik was aan het hardlopenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe! ik ookje hebt net It;s my life van Dr. Alban gemist. en Ms Montreal die Wonderfull Days akoestisch doet...
Ik draai em altijd om als ik andersom ziequote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen hier dus niet naar de wc
Ik heb op het werk een collega die dat doet, ik hang hem altijd weer andersom. Gewoon, om te stangenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai em altijd om als ik andersom zie
ik maak em dan helemaal op! mwoehahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai em altijd om als ik andersom zie
Enjoy!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog maar eens een biertje genomen op deze zwoele lente avond
proost! ik neem nog een shandyquote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog maar eens een biertje genomen op deze zwoele lente avond
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?quote:
ja! Shandy is nl stoer en hip and happening!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?
Jij bent de enige die ik ken die het drinkt. Of er in ieder geval zo open over isquote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! Shandy is nl stoer en hip and happening!
dat laatste. iedereen drinkt het, maar zit nog in de kast.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik ken die het drinkt. Of er in ieder geval zo open over is
Ik drink limo hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?
Sorry, ik blijf toch bij mn eerdere mening: kinderdrankjequote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste. iedereen drinkt het, maar zit nog in de kast.
Ja, limo (ranja) drink ik ook nog wel eensquote:
maakt niet uit. ik vind hondenavatars voor kinderenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf toch bij mn eerdere mening: kinderdrankje
Yup. Doe ik niet meer aan, grijp te vaak mis... Daarnaast mag ik morgen weer werken, dus een nacht doorhalen gaat hem niet wordenquote:
ik ga gewoon pitten hoor.quote:
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdagquote:
bedenk gewoon dat het allemaal zooi is die je niet nodig hebt. klaarquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdag
Krijg jij het voor elkaar om iets te bestellen dan? Volgens mij heb ik ooit mijn Wii via een hunt gekocht, weet ik niet meer zeker...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdag
Bij de voorlaatste hunt heb ik een goede versterker + boxen gehaald. Uiteindelijk toch zo'n 250 euro goedkoper dan in de winkelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg jij het voor elkaar om iets te bestellen dan? Volgens mij heb ik ooit mijn Wii via een hunt gekocht, weet ik niet meer zeker...
En ik ben de founder van het iBoottopic
Gaat bij mij altijd mis met bestellen, daarom ben ik er maar mee gekapt... Teveel frustratiequote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij de voorlaatste hunt heb ik een goede versterker + boxen gehaald. Uiteindelijk toch zo'n 250 euro goedkoper dan in de winkel
Inloggen voordat je gaat kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat bij mij altijd mis met bestellen, daarom ben ik er maar mee gekapt... Teveel frustratie
Ik ben er maar helemaal mee gekapt, scheelt ook qua financienquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inloggen voordat je gaat kijkenEn als je iets ziet dat je wil hebben, gelijk bestellen. Je de bestelling altijd nog annuleren/terugsturen mocht het toch niet goedkoper zijn.
Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag de bliksem in het zolderraam van Swijnenstal!
als het hier nog komt zal dat pas diep in de nacht zijn...voor mij hoeft het ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...![]()
Hier is t al geweest denk ik. In Kaatsheuvel begon het om 6u te rommelen en 10 minuutjes later zagen we een stortbui in Tilburg geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...![]()
Onweerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het de laatste paar keer ook overgewaaid (of ik ben er doorheen geslapenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
DatAlhoewel hier in 't noorden wel niks zal komen
je hebt toch 2 stoere kattebeesten?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
Joh, ik blaas het wel naar jullie toe! Ik vind de buien erg mooi om te zien, maar niet om boven me te hebben, zeker niet als ik alleen ben
Ja, die snurken er gewoon doorheen, heb ik niks aanquote:
maar niet alle pussy's zijn katten....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die snurken er gewoon doorheen, heb ik niks aan
Net zoals, Elke wasbeer heb een staart. Maarrrr... Niet elke staart heb een wasbeer!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar niet alle pussy's zijn katten....
[..]![]()
Wil je op kamers in Leeuwarden? Schrijf je in bij Woonfriesland, woningcorporatie die kamers aanbiedt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
3rdrock, heb jij niet nog een bezemkast in Lwd. die ik kan huren?
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
3rdrock, heb jij niet nog een bezemkast in Lwd. die ik kan huren?
Nee, niet een keerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalen![]()
maar mocht je een keer een slaapplaats nodig hebben....
Ik zeg; mooi slaafje voor het huishoudenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalen![]()
maar mocht je een keer een slaapplaats nodig hebben....
als je geld genoeg hebt moet je ff op de site van rotsvast kijken. kun je bij wijze van spreke morgen al een kamer hebben....maar dat kost doekoe.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet een keerIk zoekt een kamert.
nou, mooi......quote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg; mooi slaafje voor het huishouden
quote:
Ja, op Facebook..quote:
volgens mij in dat watmoetdagometdiebosstroopzijnhoofddoentopic....quote:
als t nou de plastisch chirurg zou zijn....quote:
Als ze nou even op facebook kijkt heeft ze er meteen 100quote:Op zondag 20 mei 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij in dat watmoetdagometdiebosstroopzijnhoofddoentopic....
Je hoeft alleen nog maar op accepteren te klikken hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik heb jou natuurlijk niet op Facebook
Ik zie het, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar op accepteren te klikken hoor
Ik wel, en sinds die tijd is de zon weer gaan schijnen!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik heb jou natuurlijk niet op Facebook
fapmateriaal te over!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze nou even op facebook kijkt heeft ze er meteen 100
Wel die dame waarmee ik op de foto staquote:
Ze zijn je nu allemaal aan het zoeken op Facebook, let maar op!!quote:
Helemaal gefascineerdquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zijn je nu allemaal aan het zoeken op Facebook, let maar op!!
ik niet, ik ben msn messenger aan t updatenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze zijn je nu allemaal aan het zoeken op Facebook, let maar op!!
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, ik ben msn messenger aan t updaten
en ik heb een jas besteld!
MSN messenger?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet, ik ben msn messenger aan t updaten
en ik heb een jas besteld!
Ja, ik was helemaal verliefd, maar ik mocht van die vent op het vliegveld in Toulouse niet boarden op het vliegtuig naar Rome, terwijl er toch echt gate 30 op mn ticket stond, maar dat was voor anderhalf uur laterquote:
Zet het op je iPod, werkt primaquote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
MSN messenger?Ik kan dat niet meer installeren op mn pc
een of andere foutmelding die niet op te lossen is..
Agossie...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik was helemaal verliefd, maar ik mocht van die vent op het vliegveld in Toulouse niet boarden op het vliegtuig naar Rome, terwijl er toch echt gate 30 op mn ticket stond, maar dat was voor anderhalf uur later
trusten! en succes met zoeken!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik ga slapen, de wekkert gaat weer om 5.45, daarom wil ik ook een kamer kan ik 2 uur en 15 minuten langer blijven liggen...
Nee, chat tegenwoordig via Facebook!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zet het op je iPod, werkt prima
[..]
Agossie...
Idd, heb al 286 ''vrienden'' om uit te kiezen! Maar ik gaatquote:
Ik heb er een hele meute afgegooidquote:Op zondag 20 mei 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, heb al 286 ''vrienden'' om uit te kiezen! Maar ik gaat
Mijn grootste favoriet op 3FM, Next to meeeheeeequote:
SantaKlaas!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
Ik hoor nu pas dat Joey en Wijnand in de studio zitten... Waar the hell is Klaas?!
die is afwezig.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
Ik hoor nu pas dat Joey en Wijnand in de studio zitten... Waar the hell is Klaas?!
quote:
Ik heb helemaal geen zondagavondgevoel zo...quote:
Binnenkort? 14 mei!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:17 schreef Evertjan het volgende:
ik lees op twitter dat we binnenkort een boerenbruiloft hebben
Is nog niets bepaald, hè?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:17 schreef Evertjan het volgende:
ik lees op twitter dat we binnenkort een boerenbruiloft hebben
tijd genoeg om een alfabetje voor te bereiden dusquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd genoeg om een alfabetje voor te bereiden dus
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd genoeg om een alfabetje voor te bereiden dus
Je hebt nog een jaarquote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
En nu duik ik weer even in mijn huiswerk, schiet voor geen mieter op zo... Zo studeer ik volgend jaar niet af!
succes!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
En nu duik ik weer even in mijn huiswerk, schiet voor geen mieter op zo... Zo studeer ik volgend jaar niet af!
domien: het begint met een accordeon..quote:
Ik wil alles voor dit jaar afronden voor de zomervakantie, is mij vorig jaar ook goed bevallenquote:
Tot nu toe alleen nog maar troepquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:25 schreef Civilian het volgende:
Ik hoop dat er deze keer weer een Dorahanddoek met speakers langskomt
quote:
Veel plezier heren, ik sla hem dit keer over!quote:Op maandag 21 mei 2012 00:13 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen nog maar troep
[..]
Ik ook en mn loon is toch nog niet binnenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier heren, ik sla hem dit keer over!
Snap niet dat ze niet wachten tot na het vakantiegeldquote:Op maandag 21 mei 2012 00:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik ook en mn loon is toch nog niet binnen
Nope, dat doet ie inderdaad niet meerquote:Op maandag 21 mei 2012 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ha ha ha ha staying not so very much alive
Pure tijdsverspilling!quote:Op maandag 21 mei 2012 01:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee
Maar fuck ik ga slapen [ afbeelding ]
Wat een waste of time is die iBoodhunt
iBoodhuntquote:Op maandag 21 mei 2012 01:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee
Maar fuck ik ga slapen [ afbeelding ]
Wat een waste of time is die iBoodhunt
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:38 schreef themauster het volgende:
Mijn ouders waren beide fan van de Bee Gees al ver voor hun discoperiode, ik ben zelfs vernoemd naar een van de Bee Gees dus ik vraag me af hoe mijn ouders zich nu voelen.
quote:Op maandag 21 mei 2012 09:38 schreef themauster het volgende:
ik ben zelfs vernoemd naar een van de Bee Gees dus ik vraag me af hoe mijn ouders zich nu voelen.
Dag poepj0nquote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef minthy het volgende:
Lekker rustig hier, iedereen aan het werken geslagen?
Studie.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef minthy het volgende:
Jaquote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef minthy het volgende:
Hoi vanuit T0quote:Op maandag 21 mei 2012 11:09 schreef minthy het volgende:
Je overleeft het welquote:
Ja. Week erop nog 2.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Een van de laatsten van dit schooljaar?
quote:
Roel is op vakantie. Gaat niet lukken.quote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Noes lekker drankorgeltje van mij, op iBOOD staan heule mooie wijnglazen.
Koop ze eens. Allemaal.
Dank.
Mop, ik drink niet!! Ik hoop dat je ze zelf hebt opgekochtquote:Op maandag 21 mei 2012 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Noes lekker drankorgeltje van mij, op iBOOD staan heule mooie wijnglazen.
Koop ze eens. Allemaal.
Dank.
Weet ik schatquote:Op maandag 21 mei 2012 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Mop, ik zuip zoveel dat het een aard heeft!
'dat het een aars heeft' zoals Ekdom zich een keer versprakquote:
De Baas der Bazenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |