proost! ik neem nog een shandyquote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog maar eens een biertje genomen op deze zwoele lente avond
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?quote:
ja! Shandy is nl stoer en hip and happening!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?
Jij bent de enige die ik ken die het drinkt. Of er in ieder geval zo open over isquote:Op zondag 20 mei 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! Shandy is nl stoer en hip and happening!
dat laatste. iedereen drinkt het, maar zit nog in de kast.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ik ken die het drinkt. Of er in ieder geval zo open over is
Ik drink limo hoor!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik dat een kinderdrankje blijf vinden?
Sorry, ik blijf toch bij mn eerdere mening: kinderdrankjequote:Op zondag 20 mei 2012 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat laatste. iedereen drinkt het, maar zit nog in de kast.
Ja, limo (ranja) drink ik ook nog wel eensquote:
maakt niet uit. ik vind hondenavatars voor kinderenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry, ik blijf toch bij mn eerdere mening: kinderdrankje
Yup. Doe ik niet meer aan, grijp te vaak mis... Daarnaast mag ik morgen weer werken, dus een nacht doorhalen gaat hem niet wordenquote:
ik ga gewoon pitten hoor.quote:
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdagquote:
bedenk gewoon dat het allemaal zooi is die je niet nodig hebt. klaarquote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdag
Krijg jij het voor elkaar om iets te bestellen dan? Volgens mij heb ik ooit mijn Wii via een hunt gekocht, weet ik niet meer zeker...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:12 schreef Civilian het volgende:
[..]
Pitten wel, maar die hunts lopen lang door. En ik ben vaak minder productief op een iboodhuntdag
Bij de voorlaatste hunt heb ik een goede versterker + boxen gehaald. Uiteindelijk toch zo'n 250 euro goedkoper dan in de winkelquote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg jij het voor elkaar om iets te bestellen dan? Volgens mij heb ik ooit mijn Wii via een hunt gekocht, weet ik niet meer zeker...
En ik ben de founder van het iBoottopic
Gaat bij mij altijd mis met bestellen, daarom ben ik er maar mee gekapt... Teveel frustratiequote:Op zondag 20 mei 2012 22:14 schreef Civilian het volgende:
[..]
Bij de voorlaatste hunt heb ik een goede versterker + boxen gehaald. Uiteindelijk toch zo'n 250 euro goedkoper dan in de winkel
Inloggen voordat je gaat kijkenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat bij mij altijd mis met bestellen, daarom ben ik er maar mee gekapt... Teveel frustratie
Ik ben er maar helemaal mee gekapt, scheelt ook qua financienquote:Op zondag 20 mei 2012 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Inloggen voordat je gaat kijkenEn als je iets ziet dat je wil hebben, gelijk bestellen. Je de bestelling altijd nog annuleren/terugsturen mocht het toch niet goedkoper zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |