Ik zie een match!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...
haha, je hoeft er niet altijd een 24uurmarathon van te maken!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oehhh spannend! Al ia een half uurtje wel wat kort..
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.quote:
maar je hebt nog wel een dvd van me! check je dvdspeler maar eens...die heb je een jaar niet open gehadquote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.
quote:
Oh, echt? Zo vaak gebruik ik dat ding dus...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt nog wel een dvd van me! check je dvdspeler maar eens...die heb je een jaar niet open gehad
Zonder T-Shirt? Getsie.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Been there, done that en iets zonder T-shirt.
ja, maakt niet uit. hoef em ook niet terug hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Zo vaak gebruik ik dat ding dus...
Maar die zijn juist zo leukquote:Op zondag 20 mei 2012 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, je hoeft er niet altijd een 24uurmarathon van te maken!
met het papier naar voren! dus niet tegen de muur aan.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Dat gezever altijd over hoe de toiletrol moet hangen
Je moet op de rol kijken, niet in de rol.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef minthy het volgende:
Dat gezever altijd over hoe de toiletrol moet hangen
Ding zal haast vergaan zijn... Sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maakt niet uit. hoef em ook niet terug hoorals ik em wil zien koop ik en wel opnieuw
joe! ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 21:51 schreef CindieY het volgende:
Overigens geen 3FM hier, even Swijnenstal/Domien FM aangeslingerd
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met het papier naar voren! dus niet tegen de muur aan.
Jullie mogen hier dus niet naar de wcquote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet op de rol kijken, niet in de rol.
Sorry, ik was aan het hardlopenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joe! ik ookje hebt net It;s my life van Dr. Alban gemist. en Ms Montreal die Wonderfull Days akoestisch doet...
Ik draai em altijd om als ik andersom ziequote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen hier dus niet naar de wc
Ik heb op het werk een collega die dat doet, ik hang hem altijd weer andersom. Gewoon, om te stangenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai em altijd om als ik andersom zie
ik maak em dan helemaal op! mwoehahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik draai em altijd om als ik andersom zie
Enjoy!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:57 schreef Evertjan het volgende:
ik heb nog maar eens een biertje genomen op deze zwoele lente avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |