twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zondag 20-05-2012 om 12:48:16Hoeveel van die huisgenoten zouden dat hele geflirt verzinnen, het geld pakken en daarvan een avondje goed zuipen? #3FM reageer retweet
Ramon speelt Tofik Dibiquote:
nou, je mist blof...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:51 schreef minthy het volgende:
Goedemiddag!![]()
Wederom geen 3fm hier, maar een irritante piraat
held keft!quote:
Zo ging dat hier ook altijd, hond moest altijd het onderspit delvenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Minthy:
[ afbeelding ]
katten zijn altijd de baas
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef 3rdRock het volgende:
voor Minthy:
[ afbeelding ]
katten zijn altijd de baas
Hier ook, al begint het nu te betrekken... Ik haat onweer...quote:
Wij wonen in zo'n oude wijkquote:Op zondag 20 mei 2012 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan is het nu wachten op iemand met glasvezel om op te scheppen met z'n snelheid.
Bart is radio epiek ten top jongehquote:Op zondag 20 mei 2012 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij wonen in zo'n oude wijkIk weet nog wel dat we 2Mb/s hadden ofzo...
Is er nog wat aan op 3FM? Zo saai altijd die zondag middag
Zit je nog steeds op Texel? Ga eens genieten dan, zuig op, die lammetjes!quote:
Heel goed! Mooie omgeving en lekker rustigquote:Op zondag 20 mei 2012 14:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
held keft!
dat is het enige Deens dat ik ken en betekent "houd je bek".....maar dat hoeft niet hoorhoest in DK?
Hier brandt 'ie niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen. In de brandende zon in de tuin, dat wel
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "quote:
Ik vind dat je gelijk hebt, ik had het bericht verder ook niet gelezen. Op basis van alleen de kop moest ik eerlijk gezegd lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "" niet zo. Er is iemand met brandwonden afgevoerd en het had stukken slechter af kunnen lopen (hete olie, gasflessen, waarschijnlijk aardig wat volk in de buurt). Lachen, man.
Ja, Wordfeud! Je hebt nog 2 uren, anders heb ik gewonnen en dat gun je me nietquote:
Pien! Zie je die joekelbuien hangen ten oosten?quote:
Ohja, wowquote:Op zondag 20 mei 2012 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien! Zie je die joekelbuien hangen ten oosten?
Knetterbiele erbij pakkenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zit bij mij een dikke bomenrij voor helaas.
Moet voor school aan de slag zo... Ander keertje?quote:
Smoesjes!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet voor school aan de slag zo... Ander keertje?
Ja want ik heb uberhaupt nog een kans dit potje zekerquote:Op zondag 20 mei 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, Wordfeud! Je hebt nog 2 uren, anders heb ik gewonnen en dat gun je me niet
Nee, echt! Periode is bijna afgelopen en ik heb nog haast geen zak gedaanquote:
Tof!! Ik ben al bijna overal voor uitgemaakt, maar nog niet voor sadist. Lief van je!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja want ik heb uberhaupt nog een kans dit potje zeker
Sadist
Nope, ik ga voor de EO. Ik ben een echte 3FM-bikkelquote:Op zondag 20 mei 2012 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
nog mensen die nu of straks swijnenstal/domienfm gaan luisteren? ik na Peking Express...
Ja. Het is wel lief bedoeld!! Ofzo!!quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Ik ben al bijna overal voor uitgemaakt, maar nog niet voor sadist. Lief van je!!
Weet ik mop, ken je langer dan vandaagquote:
Nou gewoon, toen ik die kop las dacht ik echt wel:quote:Op zondag 20 mei 2012 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap de "" niet zo. Er is iemand met brandwonden afgevoerd en het had stukken slechter af kunnen lopen (hete olie, gasflessen, waarschijnlijk aardig wat volk in de buurt). Lachen, man.
Tof! Moest 'ie werken?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Kimberliedje het volgende:
Leuk dagje gehad vandaag
Impulsief naar de Efteling gegaan
maar helaas wel zonder Mook..
Dalijk maar eens doezen met een muziekje
lui zwijn is hetquote:
gewoon in dezelfde ploeg gaan werken!quote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Haha klopt en klopt!
Soms best vervelend. En al helemaal als we ooit gaan samenwonen..
Mocht ik ooit nog een "gek" treffen die het met mij aandurft, dan ga ik dat probleem ook wel krijgen ja, ben haast geen avond meer thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 21:41 schreef Kimberliedje het volgende:
Haha klopt en klopt!
Soms best vervelend. En al helemaal als we ooit gaan samenwonen..
lekker rustig. fijn een filmpje kijken ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog een "gek" treffen die het met mij aandurft, dan ga ik dat probleem ook wel krijgen ja, ben haast geen avond meer thuis
pauzeseksquote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Yeah! Tussen al die lompe mannen. Dan zie ik m denk ik alsnog amper. Ja in de pauze :p
ik hoor dr alban.....Swijnenstalquote:
Das voor mij toch niet leuk?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker rustig. fijn een filmpje kijken ofzo
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...quote:
Nee. Leuk over nagedacht, maar toch nee...quote:Op zondag 20 mei 2012 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, jij kunt overdag lekker boodschappen doen voor bij de film! ik zie het probleem niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |