Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...quote:Op zondag 20 mei 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik zag de bliksem in het zolderraam van Swijnenstal!
als het hier nog komt zal dat pas diep in de nacht zijn...voor mij hoeft het ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...![]()
Hier is t al geweest denk ik. In Kaatsheuvel begon het om 6u te rommelen en 10 minuutjes later zagen we een stortbui in Tilburg geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoor net van een collega dat het in Zwolle begint te flitsen. Beter dat ze het daar houden, ik moet het niet...![]()
Onweerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is het de laatste paar keer ook overgewaaid (of ik ben er doorheen geslapenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
DatAlhoewel hier in 't noorden wel niks zal komen
je hebt toch 2 stoere kattebeesten?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
Joh, ik blaas het wel naar jullie toe! Ik vind de buien erg mooi om te zien, maar niet om boven me te hebben, zeker niet als ik alleen ben
Ja, die snurken er gewoon doorheen, heb ik niks aanquote:
maar niet alle pussy's zijn katten....quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die snurken er gewoon doorheen, heb ik niks aan
Net zoals, Elke wasbeer heb een staart. Maarrrr... Niet elke staart heb een wasbeer!quote:Op zondag 20 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar niet alle pussy's zijn katten....
[..]![]()
Wil je op kamers in Leeuwarden? Schrijf je in bij Woonfriesland, woningcorporatie die kamers aanbiedt.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
3rdrock, heb jij niet nog een bezemkast in Lwd. die ik kan huren?
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
3rdrock, heb jij niet nog een bezemkast in Lwd. die ik kan huren?
Nee, niet een keerquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalen![]()
maar mocht je een keer een slaapplaats nodig hebben....
Ik zeg; mooi slaafje voor het huishoudenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt bij me in bed! en dan mag je in natura betalen![]()
maar mocht je een keer een slaapplaats nodig hebben....
als je geld genoeg hebt moet je ff op de site van rotsvast kijken. kun je bij wijze van spreke morgen al een kamer hebben....maar dat kost doekoe.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, niet een keerIk zoekt een kamert.
nou, mooi......quote:Op zondag 20 mei 2012 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg; mooi slaafje voor het huishouden
quote:
Ja, op Facebook..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |