wie?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar pien hoe staat het ervoor met mr unknown?
Ik was er al bang voor...quote:
Dat ik daar getuige van mag zijn!quote:
Ik ken geen mister Xquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mr X die je tegengekomen was op het internet.
sweet naughty dreams...bye byequote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Mister1977 het volgende:
Mensjes. Het is goed te weten dat een nieuw topic succesvol is gestart. Jullie hebben mijn nou niet meer nodig.
Ik ga erotisch dromen.![]()
Welterusten!
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet ik het heb nooit een naam gevraagd.
Zelfs ik weet dat nu, als lurker van vanavondquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar hoe zit het nu, Sekhmet? Ga je nog daten met S. of heeft Mister1977 al een onuitwisbare indruk op je achtergelaten? De lurkers branden van nieuwsgierigheid.
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeksquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeks.
Ik weet al meer sinds de laatste twee topics...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hey, kan niet alles bijhouden... dat van pien is me alleen bijgebleven omdat ik die tegenkwam op paiq bij het raten van foto's.
Nothing comes for free...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen. Ik ben dol op ze. En er was een tijd dat ze ook amper in deze reeks te vinden waren. Dat is veranderd, en eh, gelukkig maar.
Het valt me alleen op dat ik sindsdien wel ENORM veel moet bijlezen hier.
Tuurlijk joh. Stuur maar een dm. :pquote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.Mits hij nog wil na al dat gelul hier...
DAMNquote:
Pffff je vind mij wel erg interessant hèquote:
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha jemig, zelfs ik moest nogal wat bijlezen na gisteren. Interessant weerIk geloof dat de de S-en wat door elkaar lopen
Oh en Sekhmet, ik heb ook even gelurkt bij jou en inderdaad: leuke foto! Heb je gister nog leuke dates opgedaan?
Je kunt het zien in haar fotoboek.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.
niet alles bij gelezen...maar ben ik de enige die hier niets van snaptquote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.
als je iemands echte naam weet dan kom je er snel achter. en dan zijn ze snel gevonden.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt het zien in haar fotoboek.
Ik vraag me dan af; zijn mensen echt zo makkelijk te vinden op internet? Dan kun je maar beter hier in je fotoboek gewoon een foto zetten eigenlijk.
Dit. Alles gelezen maar geen foto van Sekhmet tegen gekomen...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
niet alles bij gelezen...maar ben ik de enige die hier niets van snapt![]()
?
Nee hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Heb je al haar fobo geprobeerd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dit. Alles gelezen maar geen foto van Sekhmet tegen gekomen...
Datquote:
en...laat ze dat lekker in een ander topic doenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat
[..]
en...laat ze dat lekker in een ander topic doen
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?
Nou meid, geneer je maar niet, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.
Ik had al het vermoeden dat je haar kende. Maar vanwaar die behoefte om foto's hier neer te zetten dan? Dat snap ik niet. Als ze in de buurt woont kun je ook gewoon langsgaan om te vertellen wat je dwars zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.
Drenten zijn inderdaad raarquote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor..
Al had ik een topic terug wel het idee dat wildervankstertje een spammerd was omdat ze een link naar een relatiesite aan het strooien was.
Drenten ben rare mensen..:P
Ik heb er maar ff een TR voor gemaakt....laat ze het maar via DM/PM uitvechten...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat je haar kende. Maar vanwaar die behoefte om foto's hier neer te zetten dan? Dat snap ik niet. Als ze in de buurt woont kun je ook gewoon langsgaan om te vertellen wat je dwars zit.
Jij bent echt niet goed wijsquote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Goed idee..:)quote:Op zondag 20 mei 2012 09:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik heb er maar ff een TR voor gemaakt....laat ze het maar via DM/PM uitvechten...
Heeft denk ik met je naam te maken, zal het haar even vragenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vraag me af waarom eefje801 denkt dat ik een Drent ben
Wildervank is gemeente Veendam en ligt in Groningenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft denk ik met je naam te maken, zal het haar even vragen
Ik woon er als importfries al tien jaar en kan zeggen dat ik ook aardig ben genaturaliseerd. Niks mis met Drenthequote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom uit Drenthe en ik ben super awesome, haters
Daar kun je tenminste nog sterren kieken. Geen lichtvervuiling.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wildervank is gemeente Veendam en ligt in Groningen
Ligt ook aan de personen zelf hè, heb met een geïmporteerde Drent samengewoont en die z`n familie was nogal raar.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon er als importfries al tien jaar en kan zeggen dat ik ook aardig ben genaturaliseerd. Niks mis met Drenthe
Ha ha, da's waarquote:Op zondag 20 mei 2012 10:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de personen zelf hè, heb met een geïmporteerde Drent samengewoont en die z`n familie was nogal raar.
Maar verder heb ik ook wel goede ervaringen met DrentheHeb 2,5 jaar in Emmen gewerkt en als alles mee zit per 4 juni weer terug naar hetzelfde bedrijf.
Ik heb me op datingsites aangemeld omdat ik niet veel uit ga, ontmoet dus niet veel mensen. En dan is zo`n site wel handig. Tot een aantal jaar geleden ging ik nog wel af en toe uit maar het is me allemaal te duur geworden en de leuke uitgaansgelegenheden hier in de buurt zijn dicht of er komen alleen maar pubers.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, da's waarRare families heb je overal. Ik wil er ook niet zomaar "weg". Ik heb ook een tijd in Emmen gewerkt. Leuk dat je terug komt, mag hier wel wat meer vergroenen want het is behoorlijk aan het vergrijzen, helaas
Ik denk dat hier ook gemiddeld gezien meer mensen op datingsites zitten om die reden.
How come?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Goede morgen! Nog net....quote:Op zondag 20 mei 2012 09:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
Echt, jongens en meisjes...hadden jullie nu allen op zaterdagavond/nacht niks beters te doen dan een heel topic vol te spammen? :-)
Leuke foto Sekhmet...:-)
Nopequote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha jemig, zelfs ik moest nogal wat bijlezen na gisteren. Interessant weerIk geloof dat de de S-en wat door elkaar lopen
Oh en Sekhmet, ik heb ook even gelurkt bij jou en inderdaad: leuke foto! Heb je gister nog leuke dates opgedaan?
Ik snap hem ook niet...maar vind het wat gemeen overkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Grow up!quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ah..jammer. Alhoewel..lees ff terug, volgens mij heeft er een S. interessequote:
Zo ben ik dan weer nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..jammer. Alhoewel..lees ff terug, volgens mij heeft er een S. interesse
In mijn habitat vandaag alleen bejaarde Duitsers, ook niet echt een datefestijn.
It's a free worldquote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo ben ik dan weer niet
![]()
Geen leuke duitse jeff bridges lookalike?
Je weet het nooit...soms kom je ze op de meest vreemde plekken tegen...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
It's a free world![]()
Ha ha, weet ik nog niet, moet nog op weg. Ik hoop er stiekem wel op maar ervaringen uit het verleden bewijzen dat het toch meestal bespataderde grijze muisjes zijn. Helaas
Kom anders gezellig meedrijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal bij![]()
Nou heb ik niks te doen behalve van het zonnetje genieten op deze luie zondag...dus wat Fok gezelschap is altijd leuk
Lief aangeboden...maar ik vind het wel even prima zo. Ga zo lekker een boekje lezen in het zonnetjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kom anders gezellig meedrijvenIk heb zelfs een lange vent in de aanbieding voor je
enjoyquote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lief aangeboden...maar ik vind het wel even prima zo. Ga zo lekker een boekje lezen in het zonnetje
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal bij![]()
Nou heb ik niks te doen behalve van het zonnetje genieten op deze luie zondag...dus wat Fok gezelschap is altijd leuk
Ach, heb je weer wat te lezen als je net wakker wordt. Maar het gaat soms wel heel hard idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!
Ik heb dat vaker gehad, dan viel ik even in slaap en toen ik wakker werd bleek het topic al dicht te zijn, evenales het daaropvolgende,.... en het daaropvolgende. Ontzettende kwebbelcommune.![]()
Wow. Na maar liefst TWEE hele maanden? Wat een hoer!quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow. Na maar liefst TWEE hele maanden? Wat een hoer!
Niks mis met een vermakelijke trol zo af en toequote:
Dát is nou juist het probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis met een vermakelijke trol zo af en toe
Your line of business thenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!
Maar ik durf toe te geven dat ik een hoer ben
Het was ook sarcasme. Ik geef je groot gelijk..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!
Dit is 'em helemaal toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook sarcasme. Ik geef je groot gelijk..
Van mij was ook niet al te serieus bedoeld. Ik ben heel keurig opgevoedquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dit is 'em helemaal toch?![]()
The best way to get over someone is to get under someone else
Heb jij nu al een date via dit topic, ouwe hosselkoning?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!
Ik heb dat vaker gehad, dan viel ik even in slaap en toen ik wakker werd bleek het topic al dicht te zijn, evenales het daaropvolgende,.... en het daaropvolgende. Ontzettende kwebbelcommune.![]()
Hij blijft wel heel stil...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb jij nu al een date via dit topic, ouwe hosselkoning?
En dat terwijl daten via dit topic zo leuk kan zijnquote:
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat terwijl daten via dit topic zo leuk kan zijn
Nou, daten dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pien
Had je maar niet moeten zeggen dat ik te jong ben allesquote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pien
Sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat ik te jong ben alles
Ik ben eigenlijk momenteel niet eens echt actief met daten bezig. Heb een profiel op een profielsite en werd gewoon aangesproken door iemandquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, je hebt al een date...moet je mij niet willen, eerst voor haar gaan!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Dizorn het volgende:
Anders hadden we dit topic veel kunnen bieden. Mijn huidige date zit wel op fok maar heb haar niet hier ontmoet dus ja, verpest weer een hoop
Good for you! Hoop dat je je ook niks van dat andere meisje aantrekt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk momenteel niet eens echt actief met daten bezig. Heb een profiel op Badoo en werd gewoon aangesproken door iemand :-) Gezellig gechat en op gegeven moment hadden we zoiets van we kunnen het wel erg goed met elkaar vinden, laten we iets afspreken
Alsof je je dient te verantwoorden voor die voetbaltokkie oetmaiden.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk momenteel niet eens echt actief met daten bezig. Heb een profiel op Badoo en werd gewoon aangesproken door iemand :-) Gezellig gechat en op gegeven moment hadden we zoiets van we kunnen het wel erg goed met elkaar vinden, laten we iets afspreken
Dat ben ik ook zeker niet van planquote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alsof je je dient te verantwoorden voor die voetbaltokkie oetmaiden.
Wat ik al niet over heb voor dit topic hèquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, je hebt al een date...moet je mij niet willen, eerst voor haar gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Daar trek ik me niets van aan, ik ken haar niet eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Good for you! Hoop dat je je ook niks van dat andere meisje aantrekt.
Daar hebben ze nou de DM voor uitgevonden. Wij juichen vanaf de zijlijnquote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik ben wel oud genoeg voor haar :-)
Voor de date van Dizom...vast welquote:Op zondag 20 mei 2012 14:33 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ik ben wel oud genoeg voor haar :-)
Too far away......quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daar hebben ze nou de DM voor uitgevonden. Wij juichen vanaf de zijlijn
Haha, ouwe hosselkoning? Ik ben dan wel oud maar niet bepaald een hosselkoning (in dit topic dan). Door mijn beschaafde gedrag hier staat de teller nog op 0.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb jij nu al een date via dit topic, ouwe hosselkoning?
Boek en minilaptop!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, ouwe hosselkoning? Ik ben dan wel oud maar niet bepaald een hosselkoning (in dit topic dan). Door mijn beschaafde gedrag hier staat de teller nog op 0.
Maar is de discussie hier weer op gang gekomen? Ik dacht dat iedereen buiten zat met een boek.
Heb jij wel veel ervaring in dit topic?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat terwijl daten via dit topic zo leuk kan zijn
Wat is veel? 5 dates met dezelfde persoon... telt dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij wel veel ervaring in dit topic?
Nee, ze roept zomaar wat de hele tijd.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:38 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij wel veel ervaring in dit topic?
De techniek staat voor niks: waarom niet een digitaal boek?quote:
e-readers zuigenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:41 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
De techniek staat voor niks: waarom niet een digitaal boek?
Zo goed hou ik dit topic nou ook weer niet bij hoor. Ik ben eigenlijk na lange tijd weer in het eind van het vorige topic binnengevallen. Met de "verversfrequentie" hier ben ik dus eigenlijk 0,0 op de hoogte.quote:
Het is gewoon een onhandige vacuumpomp?quote:
Ik heb geen e reader, wel op mn telefoon, maar dat leest niet handig. En er gaat niks boven een ouderwets boek.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het is gewoon een onhandige vacuumpomp?
Maar ik open boeken vaker op mijn netbook.
Allemaal met dezelfde? Dat doet af aan je ervaringsscore.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is veel? 5 dates met dezelfde persoon... telt dat?
Dat laatste klopt natuurlijk. Wat ben jij aan het lezen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb geen e reader, wel op mn telefoon, maar dat leest niet handig. En er gaat niks boven een ouderwets boek.
allemaal met dezelfdequote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde? Dat doet af aan je ervaringsscore.
Doet ze goed toch...kan ik nog niet zeggen dat ik 5 dates met dezelfde persoon heb gehad.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Allemaal met dezelfde? Dat doet af aan je ervaringsscore.
Zoals jij bemint van Susan Smitquote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt natuurlijk. Wat ben jij aan het lezen?
En ik zit op 7.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
allemaal met dezelfdeHZij is leuk, dus waarom met een ander gaan daten?
Ja dat is zeker goed! Maar net zoals ik dus geen hosselkoning genoemd kan worden, kun jij geen hosselkoningin genoemd worden. Wel 5 dates maar allemaal met dezelfde.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
allemaal met dezelfdeHij is leuk, dus waarom met een ander gaan daten?
Ben ik dan hosselkoningin, met 1 date en misschien 1 in het verschiet?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed! Maar net zoals ik dus geen hosselkoning genoemd kan worden, kun jij geen hosselkoningin genoemd worden. Wel 5 dates maar allemaal met dezelfde.
Die titel is vast geen heksenverhaal. Kan Susan een beetje schrijven?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zoals jij bemint van Susan Smit
Alhoewel ik weinig aan lezen toekom merk ik...
Bij lange na niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik dan hosselkoningin, met 1 date en misschien 1 in het verschiet?
Met dezelfde? Dat ziet er goed uit.quote:
Ik vind anders dat ik dat best goed doe... Met 1 iemand uit dit topic gaan daten en dan meteen een heel leuke te pakken hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat is zeker goed! Maar net zoals ik dus geen hosselkoning genoemd kan worden, kun jij geen hosselkoningin genoemd worden. Wel 5 dates maar allemaal met dezelfde.
Wie is die S eigenlijk? Waarom misschien 1 in het verschiet? Weet S nog niet of hij vrij kan krijgen van de baas?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik dan hosselkoningin, met 1 date en misschien 1 in het verschiet?
Omdat er nog geen datum/dag is vastgesteld...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Dizorn het volgende:
Echte koningen/konininginnen weten wat ze willen en krijgen dat gewoon voor elkaar.
En Sekh, waarom heb je nou nog steeds een misschien-date en niet gewoon een echte?(We kunnen wel wat inhoud gebruiken
)
beetje soft erotische korte verhalen...wel leuk ja!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die titel is vast geen heksenverhaal. Kan Susan een beetje schrijven?
Dat is geluk of talent. Misschien wel allebeiquote:Op zondag 20 mei 2012 14:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind anders dat ik dat best goed doe... Met 1 iemand uit dit topic gaan daten en dan meteen een heel leuke te pakken hebben
Ahah, dat is andere koek! Krijg je het daar niet erg warm van zo met dit weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Sekhmet het volgende:
beetje soft erotische korte verhalen...wel leuk ja!
Daar gaat afstand dan weer een rol spelen. Ik kan de komende weekenden niet, dus dan wordt het ws doordeweeks...maar dat moet hij ook maar net willen natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie is die S eigenlijk? Waarom misschien 1 in het verschiet? Weet S nog niet of hij vrij kan krijgen van de baas?
optie 3. Je lult te veel.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef Mister1977 het volgende:
Ik merk dat ik vooral mezelf zie praten. Ben ik nou zo snel of zijn jullie nou zo traag?
Hoe groot is de te overbruggen afstand? Anders gewoon 's nachts afspreken. Er wordt ook gewoon 's nachts gefokt dus...quote:Op zondag 20 mei 2012 14:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar gaat afstand dan weer een rol spelen. Ik kan de komende weekenden niet, dus dan wordt het ws doordeweeks...maar dat moet hij ook maar net willen natuurlijk.
quote:
Dat is wel heel erg, ik wil seks en jij bent wss makkelijk te hosselenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe groot is de te overbruggen afstand? Anders gewoon 's nachts afspreken. Er wordt ook gewoon 's nachts gefokt dus...
Optie 4: jullie snoozen teveel. Wat is het gemiddelde IQ hier eigenlijk?quote:
twee uurtjes rijden...is te doen. we hadden bijna vannacht geFokt...maar hij moest zonodig op stapquote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe groot is de te overbruggen afstand? Anders gewoon 's nachts afspreken. Er wordt ook gewoon 's nachts gefokt dus...
Nee gast, echt. Beetje ouwehoeren, okay, maar het is geen slowchat natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Optie 4: jullie snoozen teveel. Wat is het gemiddelde IQ hier eigenlijk?
Hoe kom je daarbij? Ik ben erg moeilijk te hosselen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, ik wil seks en jij bent wss makkelijk te hosselen![]()
Misschien niet zo, maar het zal bij de verkeerde wel makkelijk verkeerd opgevat worden denk ik
Wat heeft het IQ met de hoeveelheid praten te maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Optie 4: jullie snoozen teveel. Wat is het gemiddelde IQ hier eigenlijk?
mister vraagt zich gewoon af waarom hij meer dan de helft hier niet begrijptquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat heeft het IQ met de hoeveelheid praten te maken?
Als ik een date om een uur of 2 in den nacht zou hebben, dan heb ik zelf een heel andere intentie dan wanneer dat overdag in een kroeg is oidquote:Op zondag 20 mei 2012 15:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik ben erg moeilijk te hosselen.![]()
Maar wat bedoel je met "misschien niet zo"?
Damn! Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit een slowchat topic was.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee gast, echt. Beetje ouwehoeren, okay, maar het is geen slowchat natuurlijk.
Je UI lult anders nog wel stevig doorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Damn! Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit een slowchat topic was.Dat is het dus helemaal niet!
Ik ga me weer gauw gedragen...
Dat was een garpje. Maar snel denken is natuurlijk ook snel veel discussies tegelijk voeren=veel tekst. Maar dat was voordat ik erachter kwam dat dit geen slowchat was. Dus nou sssst. Ik zal me weer melden als ik iets ontopic heb bij te dragen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Wat heeft het IQ met de hoeveelheid praten te maken?
We willen gewoon graag dat jij je boekje uitleestquote:Op zondag 20 mei 2012 15:14 schreef Sekhmet het volgende:
En toen was de chat wel heel slow geworden...
Ben niet aan het lezen...zit op DMquote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
We willen gewoon graag dat jij je boekje uitleest
Sommige mensen snappen een hint nog niet als het ze vol in de smoel raakt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
We willen gewoon graag dat jij je boekje uitleest
Ik meende al iets te voelenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen een hint nog niet als het ze vol in de smoel raakt.
Die ben ik ook vaak genoeg tegen gekomen...heel vervelend idd. Interesse moet van beide kanten komen lijkt mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Marco001 het volgende:
pfff, zit nu met iemand te chatten op Badoo die steeds alleen maar antwoord op mijn vragen geeft, en zelf niks vraagt... Lastige gesprekken zijn dat.
Helaas is het bij meestal andersomquote:Op zondag 20 mei 2012 17:14 schreef Marco001 het volgende:
pfff, zit nu met iemand te chatten op Badoo die steeds alleen maar antwoord op mijn vragen geeft, en zelf niks vraagt... Lastige gesprekken zijn dat.
Dan weet je bij deze dat dat heel irritant is...Als je niet weet wat je moet vragen, stel dan iig dezelfde vragen terug.quote:
Inderdaad dat doe ik ook meestal. Erg frustrerend dat het niet luktquote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan weet je bij deze dat dat heel irritant is...Als je niet weet wat je moet vragen, stel dan iig dezelfde vragen terug.
Open vragen stellen, dan kan zij iig veel vertellen...en dan daar weer op in haken. Wel de mogelijkheid geven om haar ook nog vragen te laten stellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat doe ik ook meestal. Erg frustrerend dat het niet lukt
Mjah, dat doe ik dus steeds, maar als de ander steeds heel kort af antwoord, en er alleen heeel sporadisch een "En jij?" uitkomt, schiet dat niet op... Vind het al knap dat ik inmiddels al een poos met haar heb kunnen chatten, maar ik ben nu behoorlijk leeg qua ideeën.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Open vragen stellen, dan kan zij iig veel vertellen...en dan daar weer op in haken. Wel de mogelijkheid geven om haar ook nog vragen te laten stellen.
Tja, zelf ben ik altijd voor eerlijkheid....zeg het haar. Je kan het ook vragen als "is er iets wat jij graag over mij zou willen weten". Ik denk altijd wel dat als een gesprek echt niet gaat lopen dat er gewoon iets al mist in die klik en dat de date ook niet geweldig zal zijn (zal niet voor iedereen gelden trouwens)quote:Op zondag 20 mei 2012 17:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, dat doe ik dus steeds, maar als de ander steeds heel kort af antwoord, en er alleen heeel sporadisch een "En jij?" uitkomt, schiet dat niet op... Vind het al knap dat ik inmiddels al een poos met haar heb kunnen chatten, maar ik ben nu behoorlijk leeg qua ideeën.
Dat lukt ook wel maar het kost mij moeite.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Open vragen stellen, dan kan zij iig veel vertellen...en dan daar weer op in haken. Wel de mogelijkheid geven om haar ook nog vragen te laten stellen.
mwah, Ik vroeg haar wat ze zocht in een jongen: "van alles"quote:Op zondag 20 mei 2012 17:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Tja, zelf ben ik altijd voor eerlijkheid....zeg het haar. Je kan het ook vragen als "is er iets wat jij graag over mij zou willen weten". Ik denk altijd wel dat als een gesprek echt niet gaat lopen dat er gewoon iets al mist in die klik en dat de date ook niet geweldig zal zijn (zal niet voor iedereen gelden trouwens)
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, Ik vroeg haar wat ze zocht in een jongen: "van alles"
Grappig, dat is ook precies wat ik zoek in een man!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Andersom is het leukerquote:Op zondag 20 mei 2012 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Stoker.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..jammer. Alhoewel..lees ff terug, volgens mij heeft er een S. interesse
In mijn habitat vandaag alleen bejaarde Duitsers, ook niet echt een datefestijn.
Erg lief.quote:
Dat had ik nog niet bedacht.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh, je zou, maaaahidunnoooooooo, open kaart kunnen spelen?
Briefje in haar jaszak?quote:
Eh, ik zou zeker niet na twee dates al beginnen over dat je je zo verliefd voelt. Tenzij zij dat ook heeft, maar dan merk je dat snel genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb even advies nodig van mensen die nog wel in staat zijn om nuchter te denken...
De achtergrond: Stavromulabeta is gaan internetdaten (tegenwoordig te weinig feestjes en als er al een feestje is, alleen maar vrouwen met dikke buiken en volvo stationwagens voor de deur, dus dat schiet niet op.) Uit zelfbescherming heb ik me voorgenomen om vooral niet te vroeg verliefd te worden cq. gehecht te raken aan iemand. Prima plan, want dan kan ik nuchter nadenken en ook enigszins hard to get spelen...
Gisteren de tweede date gehad met een meisje mevrouw. De eerste date was gewoon een dik uurtje in de kroeg, na het werk, en zij was n.b. degene die het initiatief voor een tweede date nam (ik had toen nog zoiets van mwah.) Van die tweede date gisteren heb ik een mooie, lange, gevariëerde dag gemaakt. En nu raden jullie het al, ik ben tot over mijn oren verliefd, volgens mij ben ik sinds mijn 16de niet meer zo verliefd geweest... Van nuchter nadenken komt niets meer, laat staan van hard to get doen. En het laatste waar ik behoefde aan heb, is een afwijzing ("Ik vind je een hele lieve man, maar ...")
N.B.: als ze iets negatiefs van mij vindt, dan is het dat ik "te lief" ben, want ik had gisteren niet mijn meest rebelse dag...
Dus hoe ga ik dit aanpakken? Any thoughts?
Kun je een beetje peilen wat haar gevoel voor jou is. Anders zou ik ook zeggen speel open kaart. Maar als zij nog niet zover is dan kan het ook wat afschrikken.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb even advies nodig van mensen die nog wel in staat zijn om nuchter te denken...
De achtergrond: Stavromulabeta is gaan internetdaten (tegenwoordig te weinig feestjes en als er al een feestje is, alleen maar vrouwen met dikke buiken en volvo stationwagens voor de deur, dus dat schiet niet op.) Uit zelfbescherming heb ik me voorgenomen om vooral niet te vroeg verliefd te worden cq. gehecht te raken aan iemand. Prima plan, want dan kan ik nuchter nadenken en ook enigszins hard to get spelen...
Gisteren de tweede date gehad met een meisje mevrouw. De eerste date was gewoon een dik uurtje in de kroeg, na het werk, en zij was n.b. degene die het initiatief voor een tweede date nam (ik had toen nog zoiets van mwah.) Van die tweede date gisteren heb ik een mooie, lange, gevariëerde dag gemaakt. En nu raden jullie het al, ik ben tot over mijn oren verliefd, volgens mij ben ik sinds mijn 16de niet meer zo verliefd geweest... Van nuchter nadenken komt niets meer, laat staan van hard to get doen. En het laatste waar ik behoefde aan heb, is een afwijzing ("Ik vind je een hele lieve man, maar ...")
N.B.: als ze iets negatiefs van mij vindt, dan is het dat ik "te lief" ben, want ik had gisteren niet mijn meest rebelse dag...
Die vorige was nou juist zo leuk...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Briefje in haar jaszak?
Dit topic bijgelezen. Ik durf niet te beginnen aan het vorige. Ga maar even hardlopen om het allemaal weer te verwerken.
Ok ok.... Maar als het 7 pagina's aan troep is....quote:
Niet te hoge verwachtingen hebben he...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ok ok.... Maar als het 7 pagina's aan troep is....
Ik zou het niet zo laten merken (voor zover dat lukt dan) en er zeker nog niet over beginnen aangezien jullie nog maar 2 dates hebben gehad. Ik zou gewoon verder daten, je een beetje complimenteus opstellen en een beetje proberen uit te vinden hoe zij erover denkt door haar reacties en lichaamstaal te peilen...quote:Op zondag 20 mei 2012 19:45 schreef stavromulabeta het volgende:
Oh mén...quote:Op zondag 20 mei 2012 20:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Niet te hoge verwachtingen hebben he...
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:12 schreef Dizorn het volgende:
Je mag ons ook gewoon vertellen hoe je jouw fokdate gaat hosselen. In geur en kleur bedoel ik dan.
Kunnen we wat van leren enzo
Zijn we nog wel zo lief over je geweest...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh mén...![]()
Net de eerste pagina gelezen. Wil ik de rest wel zien?
Ik zag het, het was zeker vleiend.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zijn we nog wel zo lief over je geweest...
Geen foto's in je profiel hebben.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Oké meneer S. In jouw geval dus niet de term hosselen gebruikenMaar vertel dan eens hoe je je date hier hebt gefixt of gaat fixen
Thanks.quote:
Ja, vertel?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:19 schreef Dizorn het volgende:
Oké meneer S. In jouw geval dus niet de term hosselen gebruikenMaar vertel dan eens hoe je je date hier hebt gefixt of gaat fixen
? Ik wou gewoon kijken wie er allemaal zijn fotoboek leeg gooit om te kijken of het waar is.quote:
Daar kom je nog wel achter.quote:
Ach so..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
? Ik wou gewoon kijken wie er allemaal zijn fotoboek leeg gooit om te kijken of het waar is.
Ha ha nee dat bedoelde ik óók weer nietquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt hem Hij is op knuz toch te gezien, whats the difference?
Hey sstt! Was dat niet de reden?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee dat bedoelde ik óók weer nietWas trouwens niet dé reden dat de date gehosseld was.
Lekker gezond vandaag?
Heyquote:Op zondag 20 mei 2012 22:36 schreef Sekhmet het volgende:
Hey Eefje,
Nog leuke duitsers tegen gekomen?
Hoi !quote:Op zondag 20 mei 2012 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
krullebol! Nu is natuurlijk de hamvraag welke van de drie dates het is geworden?
Scheisse...ja, ik heb heerlijk van de zon genotenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
HeyHeel veel duitsers, geen leuke helaas
Sorry maar ik date niet met konijnen die in Mini's rijdenquote:
Daar ben ik het wel mee eens. Daten is leuk, maar op een gegeven moment is het toch wel lekker als je het daar over eens kan zijn. Tenzij je het vrijblijvend wilt hebben natuurlijk..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:00 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
helemaal niet zelfs, is ook maar net wat je wilt natuurlijk. Ik wil graag een relatie en niet alleen maar aan blijven modderen (is voor even niet erg btw)...een beetje duidelijkheid is dan wel zo fijn vind ik
Jammerquote:Op zondag 20 mei 2012 23:38 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Sorry maar ik date niet met konijnen die in Mini's rijden
Waar haal je die oude koe nou weer vandaanquote:Op zondag 20 mei 2012 23:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Daten is leuk, maar op een gegeven moment is het toch wel lekker als je het daar over eens kan zijn. Tenzij je het vrijblijvend wilt hebben natuurlijk..
Uit de slootquote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Waar haal je die oude koe nou weer vandaan
Flink bezig geweest dus, leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Hoi !
Natuurlijk was het niet heel handig om al die dates te doen, het waren er initieel 4, 1 heb ik afgezegd omdat de dame in kwestie ziek was en een reschedule wilde, die ging dus niet meer door.
Date 1 was erg leuk .. heb ik nog verteld hier was in Breda, is zelfs een 2de date geworden.
Stom als ik was ben ik naar haar verjaardag gegaan (alleen maar vrienden en zelfs haar vader waren daar) Maar leek me een leuk sociaal expiriment.
Geslaagd met vlag en wimpel trouwens, maar ik vond haar vrienden veels te leuk.
Charme van de dame was ver te zoeken nadat ze 3 flessen wijn in haar mik had.
Date 2 was leuke dame, maar knapte ik enorm op af omdat ze alleen maar de hele avond bezig was met mijn uiterlijk, door mijn krullen heen zat te woelen en iets te graag wilde.
En uiteindelijk bleek het met de dame die ik in SIngapore tegen ben gekomen echt HEEL leuk te zijn. Had ik al wel een beetje verwacht. Kortom daar heb ik nu inmiddels 4 dates mee gehad en dat lijkt wel op iets serieus uit te lopen.
Echter daten met een stewardess is zo makkelijk nog niet, enorm plannen en weinig ruimte om elkaar even spontaan te zien ..
Maar ze is wel de moeite waard .. dus alles afgekapt inmiddels op haar na, foto's weggehaald van Paiq en op E matching profiel verwijderd.
Dat klinkt voorspoedig joh! Wat leuk! Ach maar jij bent immers ook veel in het buitenland? Dan gaat dat vast wel lukken als je een beetje schuift en doet. Super voor jequote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Hoi !
Natuurlijk was het niet heel handig om al die dates te doen, het waren er initieel 4, 1 heb ik afgezegd omdat de dame in kwestie ziek was en een reschedule wilde, die ging dus niet meer door.
Date 1 was erg leuk .. heb ik nog verteld hier was in Breda, is zelfs een 2de date geworden.
Stom als ik was ben ik naar haar verjaardag gegaan (alleen maar vrienden en zelfs haar vader waren daar) Maar leek me een leuk sociaal expiriment.
Date 2 was leuke dame, maar knapte ik enorm op af omdat ze alleen maar de hele avond bezig was met mijn uiterlijk, door mijn krullen heen zat te woelen en iets te graag wilde.
En uiteindelijk bleek het met de dame die ik in SIngapore tegen ben gekomen echt HEEL leuk te zijn. Had ik al wel een beetje verwacht. Kortom daar heb ik nu inmiddels 4 dates mee gehad en dat lijkt wel op iets serieus uit te lopen.
Echter daten met een stewardess is zo makkelijk nog niet, enorm plannen en weinig ruimte om elkaar even spontaan te zien ..
Maar ze is wel de moeite waard .. dus alles afgekapt inmiddels op haar na, foto's weggehaald van Paiq en op E matching profiel verwijderd.
Ha ha, hij moest het toch allemaal nog lezen van ons?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo braaf dat hij dat ook nog gedaan heeftquote:Op zondag 20 mei 2012 23:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, hij moest het toch allemaal nog lezen van ons?
Hahaha ja kun wel stellen, is inmiddels al weer wel even geleden hoor.quote:
Ganz verrückt aber sehr gute Laune und schöne hautquote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Scheisse...ja, ik heb heerlijk van de zon genoten
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:
Maaruh Eef, hoe staan de zaken er bij jou voor ?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ganz verrückt aber sehr gute Laune und schöne hautAh mooi! Het was echt heerlijk vandaag
Leuk!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 23:36 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Hoi !
Volgens mij heb jij ook nog wat leeswerk te verrichtenquote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Maaruh Eef, hoe staan de zaken er bij jou voor ?
Nog wat van die Radio man gehoord ??
quote:Op zondag 20 mei 2012 23:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook nog wat leeswerk te verrichten
Haut moet met een hoofdletter.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ganz verrückt aber sehr gute Laune und schöne hautAh mooi! Het was echt heerlijk vandaag
Nah, leuk dat je het vraagt..quote:Op zondag 20 mei 2012 23:46 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Maaruh Eef, hoe staan de zaken er bij jou voor ?
Nog wat van die Radio man gehoord ??
Vertel al plaatsgevonden ?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nah, leuk dat je het vraagt..
Ik heb mezelf hier op Fok een leuke date gehosseld
Duits moet grondig. Dat verwacht ik ook van hun auto's.quote:
Lekker scheutig ben je vanavondquote:
Jij was altijd al van de lange lappen tekstquote:Op maandag 21 mei 2012 00:00 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Lekker scheutig ben je vanavond
Hebben we ook een naam ?
Hahaha .. ok get the picture ..quote:Op maandag 21 mei 2012 00:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij was altijd al van de lange lappen tekstIk loop erg achter.
Sorry..ben een beetje loom. Maar jij bent ook te lui om terug te lezenWe hebben een S..! En de rest mag je er zelf bij verzinnen want ik heb geen pompoms meer. Of moet dat met een hoofdletter
Tja..want AL die dames zitten zich dan natuurlijk aan te verlekkeren aan jou met je krullenquote:Op maandag 21 mei 2012 00:05 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Hahaha .. ok get the picture ..
By the way .. eerste test komt er wel nu meteen aan voor deze verse nieuwe liefde ..
Ik had een week voor ik haar tegenkwam dus al een singlereis geboekt .. dus ik ga over 3 weken een week met alleen maar singles op vakantie ..
Hahaha .. zal nu dus al die arme meisjes teleur moeten gaan stellen .. en dan willen ze waarschijnlijk me NOG meer
Hahaha .. juistem, niet zozeer vanwege de krullen, maar ik durf te wedden dat als ik geen intresse toon whatsoever (wat dus gaat gebeuren) dat juist interresant gevonden gaat worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Tja..want AL die dames zitten zich dan natuurlijk aan te verlekkeren aan jou met je krullen![]()
En wat vindt de dame in kwestie daar dan van? Ik zou het wel grappig vinden. Hoe lang ga je weg?
Ja?quote:Op maandag 21 mei 2012 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Een singlesreis is natuurlijk niet bedoelt om aan het eind van de vakantie niet meer single te zijn.
Kermis is leuk man dan kan je haar feeden met suikerspinnen en zoute popcorn en andere feestelijke versnaperingenquote:Op maandag 21 mei 2012 08:58 schreef rival het volgende:
Wil ik weten waar deze TT vandaan komt?
Zaterdag zeer geslaagde date gehad
Ouderwets naar de kermis gegaan
meerdere antwoorden mogelijk!quote:
ik ben geen feederquote:Op maandag 21 mei 2012 09:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Kermis is leuk man dan kan je haar feeden met suikerspinnen en zoute popcorn en andere feestelijke versnaperingen
owja, kewlquote:Op maandag 21 mei 2012 09:08 schreef rival het volgende:
meerdere antwoorden mogelijk!
het is de ex waar ik het de vorige keer over had... nu date 2 zegmaar...
Nee, maar ik denk dat er toch sneller romances ontstaan.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Een singlesreis is natuurlijk niet bedoelt om aan het eind van de vakantie niet meer single te zijn.
Dat is een leuke date voor de 2e date inderdaad! Moet je wel net een kermis hebben.quote:Op maandag 21 mei 2012 08:58 schreef rival het volgende:
Nee, ik sla deze week even over.quote:Op maandag 21 mei 2012 09:29 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer mensen dates deze week?Hier vrijdag pas. Heb er zin in.
Toch wel?quote:
en die stond hier toevalligquote:Op maandag 21 mei 2012 09:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat is een leuke date voor de 2e date inderdaad! Moet je wel net een kermis hebben.
Ik en Splash? Nee joh.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn toch al bezig met kinderen maken?
Goedemorgen allemaal!quote:Op maandag 21 mei 2012 09:29 schreef -Splash- het volgende:
Waarschijnlijk donderdag of vrijdag...quote:Op maandag 21 mei 2012 09:29 schreef -Splash- het volgende:
Ja?! DUS?! Wat is dit nu weer voor disciminerende houding?quote:Op maandag 21 mei 2012 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
euhm.... jij bent toch samen met iemand?
Je gaat er toch niet van uit dat....quote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Bij mij ws volgende week. Verheug mij er nu al op.
quote:Op maandag 21 mei 2012 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Splash is veels te druk met daten om kinderen te maken
Jaloers??quote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Date iedereen met iedereen in dit topic ofzo?
Leuk zegquote:Op maandag 21 mei 2012 08:58 schreef rival het volgende:
Ik heb vrijdag ook een date, leukquote:Op maandag 21 mei 2012 09:29 schreef -Splash- het volgende:
graag gedaan!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk zegJe brengt me op een idee, hier ook bijna weer kermis
Oeh leuk!quote:Op maandag 21 mei 2012 10:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal!
Bij mij ws volgende week. Verheug mij er nu al op.
ja alleen jij nietquote:Op maandag 21 mei 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Date iedereen met iedereen in dit topic ofzo?
Nopquote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:
Hoe is het met jou, ook nog leuke dates gehad/gepland?
Kermis!quote:Op maandag 21 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk zegJe brengt me op een idee, hier ook bijna weer kermis
Mja, ik wacht nog steeds op die dm van jequote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Sekhmet het volgende:
Toch is dit ook één grote datingsite met veel actieve leden. Je moet alleen even de vrijgezellen ertussen uit plukken (en een beetje op leeftijd letten)
Veel plezier Eefje! Hoop dat het leuk wordt.quote:
Volgens mij vallen de leeftijdsverschillen best wel mee toch?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:16 schreef Sekhmet het volgende:
Toch is dit ook één grote datingsite met veel actieve leden. Je moet alleen even de vrijgezellen ertussen uit plukken (en een beetje op leeftijd letten)
Volgens mij idd allemaal eind twintig/begin dertig...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de leeftijdsverschillen best wel mee toch?
Op dit topic wel...maar je kunt ook op een ander topic iemand tegen komen.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Volgens mij vallen de leeftijdsverschillen best wel mee toch?
I'm a one man kinda woman...quote:Op maandag 21 mei 2012 11:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Mja, ik wacht nog steeds op die dm van je
Is dat mogelijk?quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Op dit topic wel...maar je kunt ook op een ander topic iemand tegen komen.
Ja oke. Minder in PUB hangen dan.quote:Op maandag 21 mei 2012 11:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Op dit topic wel...maar je kunt ook op een ander topic iemand tegen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |