wie?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar pien hoe staat het ervoor met mr unknown?
Ik was er al bang voor...quote:
Dat ik daar getuige van mag zijn!quote:
Ik ken geen mister Xquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mr X die je tegengekomen was op het internet.
sweet naughty dreams...bye byequote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Mister1977 het volgende:
Mensjes. Het is goed te weten dat een nieuw topic succesvol is gestart. Jullie hebben mijn nou niet meer nodig.
Ik ga erotisch dromen.![]()
Welterusten!
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet ik het heb nooit een naam gevraagd.
Zelfs ik weet dat nu, als lurker van vanavondquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar hoe zit het nu, Sekhmet? Ga je nog daten met S. of heeft Mister1977 al een onuitwisbare indruk op je achtergelaten? De lurkers branden van nieuwsgierigheid.
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeksquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeks.
Ik weet al meer sinds de laatste twee topics...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hey, kan niet alles bijhouden... dat van pien is me alleen bijgebleven omdat ik die tegenkwam op paiq bij het raten van foto's.
Nothing comes for free...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen. Ik ben dol op ze. En er was een tijd dat ze ook amper in deze reeks te vinden waren. Dat is veranderd, en eh, gelukkig maar.
Het valt me alleen op dat ik sindsdien wel ENORM veel moet bijlezen hier.
Tuurlijk joh. Stuur maar een dm. :pquote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.Mits hij nog wil na al dat gelul hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |