wie?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar pien hoe staat het ervoor met mr unknown?
Ik was er al bang voor...quote:
Dat ik daar getuige van mag zijn!quote:
Ik ken geen mister Xquote:Op zondag 20 mei 2012 03:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mr X die je tegengekomen was op het internet.
sweet naughty dreams...bye byequote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Mister1977 het volgende:
Mensjes. Het is goed te weten dat een nieuw topic succesvol is gestart. Jullie hebben mijn nou niet meer nodig.
Ik ga erotisch dromen.![]()
Welterusten!
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ikquote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet ik het heb nooit een naam gevraagd.
Zelfs ik weet dat nu, als lurker van vanavondquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.quote:Op zondag 20 mei 2012 03:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar hoe zit het nu, Sekhmet? Ga je nog daten met S. of heeft Mister1977 al een onuitwisbare indruk op je achtergelaten? De lurkers branden van nieuwsgierigheid.
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeksquote:Op zondag 20 mei 2012 03:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beter meelezen... Mijn date was 25 topics geleden al bekend, geloof ik
quote:Op zondag 20 mei 2012 03:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet want ik ben 75 topics geleden gestopt met het volgen van deze reeks.
Ik weet al meer sinds de laatste twee topics...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Hey, kan niet alles bijhouden... dat van pien is me alleen bijgebleven omdat ik die tegenkwam op paiq bij het raten van foto's.
Nothing comes for free...quote:Op zondag 20 mei 2012 03:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen. Ik ben dol op ze. En er was een tijd dat ze ook amper in deze reeks te vinden waren. Dat is veranderd, en eh, gelukkig maar.
Het valt me alleen op dat ik sindsdien wel ENORM veel moet bijlezen hier.
Tuurlijk joh. Stuur maar een dm. :pquote:Op zondag 20 mei 2012 03:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mister 1977 heeft nooit een DM gestuurd...ga nog steeds voor S.Mits hij nog wil na al dat gelul hier...
DAMNquote:
Pffff je vind mij wel erg interessant hèquote:
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha jemig, zelfs ik moest nogal wat bijlezen na gisteren. Interessant weerIk geloof dat de de S-en wat door elkaar lopen
Oh en Sekhmet, ik heb ook even gelurkt bij jou en inderdaad: leuke foto! Heb je gister nog leuke dates opgedaan?
Je kunt het zien in haar fotoboek.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.
niet alles bij gelezen...maar ben ik de enige die hier niets van snaptquote:Op zondag 20 mei 2012 09:47 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Foto van sekhmet zal inderdaad leuker zijn dan die van wildervankstertje en haar date hahaha.
als je iemands echte naam weet dan kom je er snel achter. en dan zijn ze snel gevonden.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je kunt het zien in haar fotoboek.
Ik vraag me dan af; zijn mensen echt zo makkelijk te vinden op internet? Dan kun je maar beter hier in je fotoboek gewoon een foto zetten eigenlijk.
Dit. Alles gelezen maar geen foto van Sekhmet tegen gekomen...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
niet alles bij gelezen...maar ben ik de enige die hier niets van snapt![]()
?
Nee hoor..quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Heb je al haar fobo geprobeerd dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 09:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dit. Alles gelezen maar geen foto van Sekhmet tegen gekomen...
Datquote:
en...laat ze dat lekker in een ander topic doenquote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?
quote:Op zondag 20 mei 2012 09:54 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat
[..]
en...laat ze dat lekker in een ander topic doen
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap dat Suus anderen moet kleineren. Om zichzelf beter te voelen?
Nou meid, geneer je maar niet, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.
Ik had al het vermoeden dat je haar kende. Maar vanwaar die behoefte om foto's hier neer te zetten dan? Dat snap ik niet. Als ze in de buurt woont kun je ook gewoon langsgaan om te vertellen wat je dwars zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hoezo kleineren? Ik ken die Wildervankstertje een beetje. Die heeft samengewoont met iemand uit het voetbal elftel van een goede bekende van mij. Ze is net 2 maanden vrijgezel en dan alweer daten met een andere. Dan spoor je niet. En ach die gast waar ze mee date is net zo lelijk als zijzelf.
Drenten zijn inderdaad raarquote:Op zondag 20 mei 2012 09:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee hoor..
Al had ik een topic terug wel het idee dat wildervankstertje een spammerd was omdat ze een link naar een relatiesite aan het strooien was.
Drenten ben rare mensen..:P
Ik heb er maar ff een TR voor gemaakt....laat ze het maar via DM/PM uitvechten...quote:Op zondag 20 mei 2012 09:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik had al het vermoeden dat je haar kende. Maar vanwaar die behoefte om foto's hier neer te zetten dan? Dat snap ik niet. Als ze in de buurt woont kun je ook gewoon langsgaan om te vertellen wat je dwars zit.
Jij bent echt niet goed wijsquote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Goed idee..:)quote:Op zondag 20 mei 2012 09:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik heb er maar ff een TR voor gemaakt....laat ze het maar via DM/PM uitvechten...
Heeft denk ik met je naam te maken, zal het haar even vragenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
Vraag me af waarom eefje801 denkt dat ik een Drent ben
Wildervank is gemeente Veendam en ligt in Groningenquote:Op zondag 20 mei 2012 10:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heeft denk ik met je naam te maken, zal het haar even vragen
Ik woon er als importfries al tien jaar en kan zeggen dat ik ook aardig ben genaturaliseerd. Niks mis met Drenthequote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom uit Drenthe en ik ben super awesome, haters
Daar kun je tenminste nog sterren kieken. Geen lichtvervuiling.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Wildervank is gemeente Veendam en ligt in Groningen
Ligt ook aan de personen zelf hè, heb met een geïmporteerde Drent samengewoont en die z`n familie was nogal raar.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik woon er als importfries al tien jaar en kan zeggen dat ik ook aardig ben genaturaliseerd. Niks mis met Drenthe
Ha ha, da's waarquote:Op zondag 20 mei 2012 10:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de personen zelf hè, heb met een geïmporteerde Drent samengewoont en die z`n familie was nogal raar.
Maar verder heb ik ook wel goede ervaringen met DrentheHeb 2,5 jaar in Emmen gewerkt en als alles mee zit per 4 juni weer terug naar hetzelfde bedrijf.
Ik heb me op datingsites aangemeld omdat ik niet veel uit ga, ontmoet dus niet veel mensen. En dan is zo`n site wel handig. Tot een aantal jaar geleden ging ik nog wel af en toe uit maar het is me allemaal te duur geworden en de leuke uitgaansgelegenheden hier in de buurt zijn dicht of er komen alleen maar pubers.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, da's waarRare families heb je overal. Ik wil er ook niet zomaar "weg". Ik heb ook een tijd in Emmen gewerkt. Leuk dat je terug komt, mag hier wel wat meer vergroenen want het is behoorlijk aan het vergrijzen, helaas
Ik denk dat hier ook gemiddeld gezien meer mensen op datingsites zitten om die reden.
How come?quote:Op zondag 20 mei 2012 10:29 schreef BeamofLight het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Goede morgen! Nog net....quote:Op zondag 20 mei 2012 09:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
Echt, jongens en meisjes...hadden jullie nu allen op zaterdagavond/nacht niks beters te doen dan een heel topic vol te spammen? :-)
Leuke foto Sekhmet...:-)
Nopequote:Op zondag 20 mei 2012 09:43 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha jemig, zelfs ik moest nogal wat bijlezen na gisteren. Interessant weerIk geloof dat de de S-en wat door elkaar lopen
Oh en Sekhmet, ik heb ook even gelurkt bij jou en inderdaad: leuke foto! Heb je gister nog leuke dates opgedaan?
Ik snap hem ook niet...maar vind het wat gemeen overkomen.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
?
Grow up!quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ah..jammer. Alhoewel..lees ff terug, volgens mij heeft er een S. interessequote:
Zo ben ik dan weer nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah..jammer. Alhoewel..lees ff terug, volgens mij heeft er een S. interesse
In mijn habitat vandaag alleen bejaarde Duitsers, ook niet echt een datefestijn.
It's a free worldquote:Op zondag 20 mei 2012 12:04 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zo ben ik dan weer niet
![]()
Geen leuke duitse jeff bridges lookalike?
Je weet het nooit...soms kom je ze op de meest vreemde plekken tegen...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
It's a free world![]()
Ha ha, weet ik nog niet, moet nog op weg. Ik hoop er stiekem wel op maar ervaringen uit het verleden bewijzen dat het toch meestal bespataderde grijze muisjes zijn. Helaas
Kom anders gezellig meedrijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal bij![]()
Nou heb ik niks te doen behalve van het zonnetje genieten op deze luie zondag...dus wat Fok gezelschap is altijd leuk
Lief aangeboden...maar ik vind het wel even prima zo. Ga zo lekker een boekje lezen in het zonnetjequote:Op zondag 20 mei 2012 12:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kom anders gezellig meedrijvenIk heb zelfs een lange vent in de aanbieding voor je
enjoyquote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lief aangeboden...maar ik vind het wel even prima zo. Ga zo lekker een boekje lezen in het zonnetje
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:06 schreef Sekhmet het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal bij![]()
Nou heb ik niks te doen behalve van het zonnetje genieten op deze luie zondag...dus wat Fok gezelschap is altijd leuk
Ach, heb je weer wat te lezen als je net wakker wordt. Maar het gaat soms wel heel hard idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!
Ik heb dat vaker gehad, dan viel ik even in slaap en toen ik wakker werd bleek het topic al dicht te zijn, evenales het daaropvolgende,.... en het daaropvolgende. Ontzettende kwebbelcommune.![]()
Wow. Na maar liefst TWEE hele maanden? Wat een hoer!quote:Op zondag 20 mei 2012 09:57 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wow. Na maar liefst TWEE hele maanden? Wat een hoer!
Niks mis met een vermakelijke trol zo af en toequote:
Dát is nou juist het probleemquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis met een vermakelijke trol zo af en toe
Your line of business thenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!
Maar ik durf toe te geven dat ik een hoer ben
Het was ook sarcasme. Ik geef je groot gelijk..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik was nog erger...ik was na een maand alweer aan het daten. De best way to get over someone!
Dit is 'em helemaal toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook sarcasme. Ik geef je groot gelijk..
Van mij was ook niet al te serieus bedoeld. Ik ben heel keurig opgevoedquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dit is 'em helemaal toch?![]()
The best way to get over someone is to get under someone else
Heb jij nu al een date via dit topic, ouwe hosselkoning?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat er tijdens jouw nachtrust geen 3 topics zijn volgespamd!
Ik heb dat vaker gehad, dan viel ik even in slaap en toen ik wakker werd bleek het topic al dicht te zijn, evenales het daaropvolgende,.... en het daaropvolgende. Ontzettende kwebbelcommune.![]()
Hij blijft wel heel stil...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb jij nu al een date via dit topic, ouwe hosselkoning?
En dat terwijl daten via dit topic zo leuk kan zijnquote:
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pienquote:Op zondag 20 mei 2012 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat terwijl daten via dit topic zo leuk kan zijn
Nou, daten dan!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pien
Had je maar niet moeten zeggen dat ik te jong ben allesquote:Op zondag 20 mei 2012 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet allemaal achter Pien
Sorryquote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten zeggen dat ik te jong ben alles
Ik ben eigenlijk momenteel niet eens echt actief met daten bezig. Heb een profiel op een profielsite en werd gewoon aangesproken door iemandquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kijk, je hebt al een date...moet je mij niet willen, eerst voor haar gaan!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Dizorn het volgende:
Anders hadden we dit topic veel kunnen bieden. Mijn huidige date zit wel op fok maar heb haar niet hier ontmoet dus ja, verpest weer een hoop
Good for you! Hoop dat je je ook niks van dat andere meisje aantrekt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk momenteel niet eens echt actief met daten bezig. Heb een profiel op Badoo en werd gewoon aangesproken door iemand :-) Gezellig gechat en op gegeven moment hadden we zoiets van we kunnen het wel erg goed met elkaar vinden, laten we iets afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |