Superleuk filmpje! En 23 minuten, wat een baasquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Stefan het volgende:
Reportage over Jochem en de vijf die ik maakte
http://www.leidschdagblad(...)-23-minuten?lref=sll
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef slacker_nl het volgende:
Denk dat ik me zo weer voor drie wedstrijden ga inschrijven.. En een Garmin 610 ga kopen.
dit dus..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat ik ook nog even naar buiten ga. Het is wel warm nu, maar als ik over een maand een 10km moet lopen midden op de dag, moet ik toch ook tegen de warmte kunnen.
Die wil ik ook. Moet alleen even m'n bankrekening lief aankijken.. hehequote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]goeie keus... heb zelf de 610 met hartslagmeter
ik ben een echt ochtendmens..elke dag rond de klok van half 6 automatisch wakker en mijn bed uit maar ik kan mijn lichaam er niet toe zetten om voor een uur of 9 te gaan lopenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij al een tijdje zou meedraaien zou je snappen dat verschillende mensen een voorkeur hebben voor verschillende momenten om te lopen. De ene loopt 's ochtends vroeg het beste, de andere 's avonds. Heeft helemaal níets te maken met lui zijn/geen discipline hebben. Dus voor je zo'n opmerking maakt moet je eerst je noob-status voorbij zijn.
belasting-/vakantiegeld?quote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Moet alleen even m'n bankrekening lief aankijken.. hehe
ik denk dat de meeste beginners liever op snelheid lopen...is iets grijpbaarder voor zequote:Op zondag 20 mei 2012 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ook wel tempo genoemd.
Pace/tempo = min/km
Speed/snelheid = km/u
Geen idee hoeveel dat is wanneer ik dat krijg (zit nu in de WW en begin maandag bij nieuwe werkgever) en belastingen heb ik geen idee, volgens mij heb ik een fout gemaakt zodat ik moet lappen ipv ontvangen.quote:
Geen idee, als iemand zegt ik loop met 12 km/u dan kijk ik die persoon raar aan en vraag ik rustig, min/km?!? Rekent een stuk makkelijker.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste beginners liever op snelheid lopen...is iets grijpbaarder voor ze
nee Slacker, gewoon net zoals ik een kut excuses zoeken voor jezelf waarom je hem ECHT nodig heb...dan komt de klap minder hard aanquote:Op zondag 20 mei 2012 20:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die wil ik ook. Moet alleen even m'n bankrekening lief aankijken.. hehe
Was voor mij ook zo in den beginnequote:Op zondag 20 mei 2012 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste beginners liever op snelheid lopen...is iets grijpbaarder voor ze
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee Slacker, gewoon net zoals ik een kut excuses zoeken voor jezelf waarom je hem ECHT nodig heb...dan komt de klap minder hard aan
ik ook maar heb de HRM nog niet gebruiktquote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef Liesje68 het volgende:
[..]goeie keus... heb zelf de 610 met hartslagmeter
Dan zeg ik: deel 60 maar door 12.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geen idee, als iemand zegt ik loop met 12 km/u dan kijk ik die persoon raar aan en vraag ik rustig, min/km?!? Rekent een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |