Dinsdag wordt de eerste dag inderdaad.quote:
Yepquote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, noob vraag hoor, maar wat is dat "pace" waar jullie het over hebben? Is dat aantal minuten per km ofzo?
Ja dat is zeker snel, tijdens mijn snelste 5 km had ik 3.22 km in 12 minuten...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als die 3600 een coopertest was, dan was dat erg goed. Dat is 12 minuten lang met een gemiddelde van 18 km/h. Dat is topniveau.
Wat een baas.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Stefan het volgende:
Reportage over Jochem en de vijf die ik maakte
http://www.leidschdagblad(...)-23-minuten?lref=sll
Was nog op de middelbare school, sportte toen elke dag wel (gewoon voetballen, niets professioneels) en fietste enkele uren per dag. En heb de bouw ook wel voor hardlopen, tenger. Maar goed, vervolgens kantoorbaan en geen sport, dus dat soort niveaus zal ik bij lange na nooit meer bereiken. Hoeft ook niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Als die 3600 een coopertest was, dan was dat erg goed. Dat is 12 minuten lang met een gemiddelde van 18 km/h. Dat is topniveau.
Idd. Ook wel tempo genoemd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Perruche het volgende:
Trouwens, noob vraag hoor, maar wat is dat "pace" waar jullie het over hebben? Is dat aantal minuten per km ofzo?
Ik ben niet zo weg van BN'ers volgen.. elk mens heeft zijn eigen reden om te lopen. Hoe goed het ook is van deze gozer vooral na z'n comback zijn er nog vele andere verhalen. Misschien gewoon eens mensen vragen waarom hun lopen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Stefan het volgende:
Ik heb vorige week 62.30 gehaald, dus 63 is geen goed tussendoelquote:Op zondag 20 mei 2012 16:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das al best snel! Waar loop je dan?
Als 10km binnen 62 min nog te ambitieus is, kan je misschien een tussendoel stellen? Bijv eerst 63 min?
Dat van die 5km lijkt me ook een mooie uitdaging. Bij een kortere afstand kan je (in theorie) harder lopen omdat je korter loopt.
Ik weet niet of Utrecht in de buurt is voor je, maar je kan je nog inschrijven voor de 5km op 30 juni
Kan zijn maar het filmpje is voor het Leidsch Dagblad en Jochem is een Leidenaar, dus die link is snel gelegd.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van BN'ers volgen.. elk mens heeft zijn eigen reden om te lopen. Hoe goed het ook is van deze gozer vooral na z'n comback zijn er nog vele andere verhalen. Misschien gewoon eens mensen vragen waarom hun lopen.
Damn, die gast is gewoon sneller op de 5kquote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Stefan het volgende:
Zoiets. Gewoon de goede les pakken op play rammen en dan lopen. Niks meer en minder. Endo of wat anders en je logt je run.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
Hoe werkt dat Evy nu eigenlijk?
Gewoon op je telefoon zetten en als afspeellijst aanzetten in runkeeper of endomondo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:12 schreef uniekhoorn het volgende:
dat was um:Dat was een best stukje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Oh lolquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 62.30 gehaald, dus 63 is geen goed tussendoel.
Volgende wedstrijd is in Amersfoort.
Eind juni in Utrecht: misschien, maar ik ben dan ook in training voor de HM, dus wil me eigenlijk daar op focussen.
Maar er doen toch wel meer Leidenaren mee..?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kan zijn maar het filmpje is voor het Leidsch Dagblad en Jochem is een Leidenaar, dus die link is snel gelegd.
Ik had trouwens die neger die had gewonnen paar vragen gesteld maar die spreekt geen Nederlands
Tja, Henk en Ingrid zijn gewoonweg niet zo boeiend. Maar aan de andere kant, in RunnersWorld komt de gewone hardloper toch ook altijd aan het woord. Ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 20 mei 2012 18:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar er doen toch wel meer Leidenaren mee..?
En BN'ers zijn wel boeiend? Die maken we boeiend omdat er continue nieuws van gemaakt wordt. Jochem loopt 5km, ja zo doen Ali, Jan Klaas, Piet en honderde andere ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tja, Henk en Ingrid zijn gewoonweg niet zo boeiend. Maar aan de andere kant, in RunnersWorld komt de gewone hardloper toch ook altijd aan het woord. Ik zie het probleem niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |