ik hoefde bij m'n schoenen niet echt naar de prijs te kijken aangezien ze gesponsord werden, maar reken voor goede schoenen die je aangemeten worden, toch wel iets meer dan de 60 euro die je nu in gedachten hebt. Ook al wil je alleen maar lopen voor je conditie, dan nóg haal je echt veel meer plezier uit goede schoenen dan uit een paar nikes uit de uitverkoop.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor 5 km volstaat een goed paar loopschoenen waar ik 60 euro voor over heb. Ik loop voor conditie en sporten, 5 km is 30 tot 45 min per keer sport.
Ik wil volgend jaar de leidse 5km lopen voor een film maar verder zie je me niet bij de Damtotdam of iets dergelijks. Zeg ik nu maar ik ken mezelf redelijk goed
Ik bespaar liever op de kledij dan op de schoenen (én sokken). Voor je het weet heb je een flinke blessure (ik had vorig jaar een stressfractuur).quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor goede schoenen mag je denk ik wel wat meer rekenen dan 60 euro.. Volgens mij zijn de meeste schoenen tegen de 100.
Het was een leuk idee, maar het viel me vies tegenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus..
vandaar dat ik hier nu op maandagmorgen ook met wat stijve spieren zit na mijn duurloop van gister
warmte,kou, spierpijn etc. hoort allemaal bij de voorbereiding van welke afstand dan ook
Ik begrijp dat katoen nu prima werkt voor jou, maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat je ook bij de 5 km katoen op een gegeven moment zat bent. Heb zelf een halfjaar in katoen gelopen en toen het warmer werd toch overgestapt op functionele hardloopkleding. Voel nu amper nog dat ik zweet, heel fijn. Bij de katoenen kleding bleef al het zweet in m'n kleren zitten, waardoor die erg nat werden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Voor 5 km volstaat een goed paar loopschoenen waar ik 60 euro voor over heb. Ik loop voor conditie en sporten, 5 km is 30 tot 45 min per keer sport.
Ik wil volgend jaar de leidse 5km lopen voor een film maar verder zie je me niet bij de Damtotdam of iets dergelijks. Zeg ik nu maar ik ken mezelf redelijk goed
kapotte rug en linkerbeenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor goede schoenen mag je denk ik wel wat meer rekenen dan 60 euro.. Volgens mij zijn de meeste schoenen tegen de 100.
[..]
Blessure?
Sport-bh voor mannen?quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef justmattie het volgende:
Ik heb zo'n coolDry shirt van polyester. Echt ideaal. Behalve als het de hele tijd over je tepels schuurt en geen hemd draagt
oei.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef justmattie het volgende:
Ik heb zo'n coolDry shirt van polyester. Echt ideaal. Behalve als het de hele tijd over je tepels schuurt en geen hemd draagt
Ik ben niet van plan te bezuinigen op schoenen hoor, doe ik ook niet op normaal schoeiselquote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Oh en goede schoenen voor 60 euro. Reken maar op minimaal 100 euro, bij voorkeur nog 120.
No goquote:
Pleister is dan beter ja, maar als je dat vergeetquote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei.
ik heb wel eens foto's langs zien komen van compleet tot bloedens toe geschuurde tepels bij hardlopers
pleisters eroverheen plakken?
Oei, hoe is dat gebeurd?quote:
Goede reden om fatsoenlijke spullen te kopen inderdaad! Jammer dat je de sportuitgaven niet in minderen kan brengen op het eigen risico, zou ideaal zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:18 schreef Maraca het volgende:
Ga naar een goede zaak en laat een setje aanmeten die bij jou past. Het is even slikken bij de kassa, maar als je ziet dat het eigen risico naar 350 euro gaat dan is dit zelfs nog goedkoper dan als je uiteindelijk een flinke blessure krijgt
mja, long stupid story.quote:
We zullen hem er maar af en toe mee plagen hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic weet het, dat is al genoeg.
Gebeurt gewoon nietquote:
Haha, en dit jaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic weet het, dat is al genoeg.
dit dus...ik gebruik altijd sporttape,werkt primaquote:Op zondag 20 mei 2012 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oei.
ik heb wel eens foto's langs zien komen van compleet tot bloedens toe geschuurde tepels bij hardlopers
pleisters eroverheen plakken?
Je pik achterna lopen krijgt een hele andere betekenisquote:Op zondag 20 mei 2012 21:37 schreef Liesje68 het volgende:
Het is de 3e zondag in Mei en dus is vandaag deze race gelopen :
( en het leukste? Ga m volgend jaar zelf lopen!)
http://www.sfgate.com/cgi(...)DTL&type=newsbayarea
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1422&bih=705
Wel een anarchistisch zooitje... maar ja , tenslotte wel de 'birthplace' van de hippies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |