quote:
Ik ga nu die OP niet meer editten, ben je gek.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Op mobiel kun je niet TR'en.
Maar strootkneus gaat er dus niet uit?
Is een talent uit de jeugd bij Bârca samen met Telloquote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar blijkbaar speelt hij niet zo vaak, anders kende ik hem
En nogmaals: jij vat het op als dreigen. Ik vat het op als gedragingen in een cultuur waar anarchie hoogtij viert omdat regels zelfs door de hogere leiders als niet nuttig worden beschouwd.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dreigen idd. Je had ook een normale TR kunnen maken.
Je maat Kapiteintje heeft het weer ge her in tro du ceert met Strootman voor het stadionquote:Op zondag 20 mei 2012 02:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat de slowchat neutraal terrein is, en dus niet bedoeld is om lelijke kankerlijertjes te posten die niet kunnen voetballen.
Zeker ook zo'n ego kneus als Telloquote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Is een talent uit de jeugd bij Bârca samen met Tello
Prepare, as THE flood is coming, zeiden ze in Halo alquote:Op zondag 20 mei 2012 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga nu die OP niet meer editten, ben je gek.
Vanaf volgend topic weer.
Wat doe je nou dom? Ik zeg toch niet meerdere.. ik zei dat hij er in de CL niks van baktequote:Op zondag 20 mei 2012 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij heeft 1 wedstrijd gespeelt in de CL neger
Tello is een baas man, niet zo haten.quote:
Zolang hij niet sterft, zal hij niet ondergaan an de omzicht van de vierde Chapelle, Et toi vroeg de heer, aan de emissierecht en dat reageermiddel op den duur.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nogmaals: jij vat het op als dreigen. Ik vat het op als gedragingen in een cultuur waar anarchie hoogtij viert omdat regels zelfs door de hogere leiders als niet nuttig worden beschouwd.
godver, ben je bijna van die waterhoofd afquote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer een type iniesta
Dan is Kap een luldebehanger.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je maat Kapiteintje heeft het weer ge her in tro du ceert met Strootman voor het stadion
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik zou gewoon normaal doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Prepare, as THE flood is coming, zeiden ze in Halo al
Ewa ga niet popi doenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat doe je nou dom? Ik zeg toch niet meerdere.. ik zei dat hij er in de CL niks van bakte
Een type zeg ik toch, niet dezelfde speler shitty wokquote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
godver, ben je bijna van die waterhoofd af
ach hij maakte wel wat aardige goals laat in wedstijdjes.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
godver, ben je bijna van die waterhoofd af
Hij mag lekker toekijken als Ibi weer speeltquote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tello is een baas man, niet zo haten.
Zeg je dit tegen HMF?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik zou gewoon normaal doen.
Ibi is een opperbaas dusja.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij mag lekker toekijken als Ibi weer speelt
ja hij is pro anders kon ik net zo goed mezefl DavidVIlla noeme tch XDquote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij maakte wel wat aardige goals laat in wedstijdjes.
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zolang hij niet sterft, zal hij niet ondergaan an de omzicht van de vierde Chapelle, Et toi vroeg de heer, aan de emissierecht en dat reageermiddel op den duur.
4:13 Jonas
Vreselijke stad is het ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och gut heel de ribw Eindhoven is weer aan het posten hier ..,
Ik doe hartstikke normaal, daar voetballers in de OP gezet mogen worden blijkbaar kan je me in de toekomst niet betichten van irreëel gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik zou gewoon normaal doen.
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?
Lik mijn reet
18:5 Jurian (HMF)
wat ben jij nou weer voor rare roetmongoolquote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!
23:1 Benedictus Tutour VII
Ik zeg toch dat we het vanaf volgend topic niet meer doen? Lees eens goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke normaal, daar voetballers in de OP gezet mogen worden blijkbaar kan je me in de toekomst niet betichten van irreëel gedrag.
een rare roetmongoolquote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef Cara het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor rare roetmongool
Subsidies spat er weer vanaf iddquote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och gut heel de ribw Eindhoven is weer aan het posten hier ..,
GGMM, de man van orde en handhavingquote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we het vanaf volgend topic niet meer doen? Lees eens goed.
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder op man, monarchistische teringherrie smidshamer piekfijne Haasdonkquote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.
Madame_Paon is jouw friendin togquote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
FOK! is een grote anarchie toch? Toch prima man. Ajacied opent alle topics en dat is de enige regel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij die gelovig is zal nooit geile wijven in hun anus batsen en grote delen van het mooie leven missen voor een niet-bestaand verzinsel. We eindigen allemaal als wormenvoer.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!
23:1 Benedictus Tutour VII
Mag íets minder die kont.quote:
Omdat ik vind dat je je niet zo druk moet maken en omdat ik me niet laat leiden door dit soort puberale "Nu ga ik ook heel veel Feyenoord-foto's in de OP zetten!!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar postquote:
Ajax.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar post
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manGa eens naar buiten.
Je bent op Asia tour laatste dagen.quote:
Kan je dat bewijzen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7
Dat wist ik nog niet.quote:
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,quote:
FUT topic>?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Doublepain jou kom ik nog wel eens tegen in FUT btw
Klopt maar je hapte niet helaas.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh Mikey jij was die ene die mij vandaag aan het DM'en wasHeb je die pic al?
Laat hem posten, opgefokte tjappiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,
Gast dat mag jij niet eens.quote:
lekker aan de zijlijn he, met je grote grafbakquote:
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,quote:
FAKEquote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.
[ afbeelding ]
Leuk toch.quote:
Mikey is die madame paon niet je freindin ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij moet helemaal opflikkeren hier.., mensen een ban aan te naaien .., triesteling.,
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat je je niet zo druk moet maken en omdat ik me niet laat leiden door dit soort puberale "Nu ga ik ook heel veel Feyenoord-foto's in de OP zetten!!" berichtjes.
Gaat ook nergens over, we zitten op de 2e pagina, ik heb al gezegd dat het niet meer moet, en ik moet toch nog even de OP editten
Aight nice manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon heel Nederland met 88 vPersie en IF Ricky
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met asians. En die zijn ook moeilijk als vriendin te vinden trouwens.
[ afbeelding ]
Ik heb net alles terug gelezen, sorry dat ik niet op tijd aanwezig kon zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
lekker aan de zijlijn he, met je grote grafbak
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mikey is die madame paon niet je freindin ?
Gebruik niet zullke faggoery woordenquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.
Maak het jezelf gewoon makkelijk en trek hier de lijn, en straf OOK NU het plaatsen van zo"n plaatje af, OF in de toekomst OOK niet.
Your pick. Anders verspeel je krediet.
Asians zijn juist makkelijk, maar ik val meer op blond.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.
Al vind ik ze altijd wel met D+. Terwijl ik er niet eens naar zoek
Of ze hebben double D, of ze hebben Aquote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral als je er nog een beetje tiet aan wilt.
Al vind ik ze altijd wel met D+. Terwijl ik er niet eens naar zoek
Zoals gezegd; ik heb al aangegeven dat we dit niet meer gaan doen. Doe jij, of wie dan ook, het toch, ga ik verwijderen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu niet afstraffen en geen consequenties aan koppelen (zoals verwijderen plaatje) en dat in de toekomst wel doen is gelijk aan inconsequent oneerlijk partijdig handelen.
Maak het jezelf gewoon makkelijk en trek hier de lijn, en straf OOK NU het plaatsen van zo"n plaatje af, OF in de toekomst OOK niet.
Your pick. Anders verspeel je krediet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |