ja hij is pro anders kon ik net zo goed mezefl DavidVIlla noeme tch XDquote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach hij maakte wel wat aardige goals laat in wedstijdjes.
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zolang hij niet sterft, zal hij niet ondergaan an de omzicht van de vierde Chapelle, Et toi vroeg de heer, aan de emissierecht en dat reageermiddel op den duur.
4:13 Jonas
Vreselijke stad is het ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och gut heel de ribw Eindhoven is weer aan het posten hier ..,
Ik doe hartstikke normaal, daar voetballers in de OP gezet mogen worden blijkbaar kan je me in de toekomst niet betichten van irreëel gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik zou gewoon normaal doen.
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik nu gaan uitzoeken wat een of andere gek in een sprookjrsboek hiermee wilde zeggen Ofzo?
Lik mijn reet
18:5 Jurian (HMF)
wat ben jij nou weer voor rare roetmongoolquote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!
23:1 Benedictus Tutour VII
Ik zeg toch dat we het vanaf volgend topic niet meer doen? Lees eens goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe hartstikke normaal, daar voetballers in de OP gezet mogen worden blijkbaar kan je me in de toekomst niet betichten van irreëel gedrag.
een rare roetmongoolquote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef Cara het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor rare roetmongool
Subsidies spat er weer vanaf iddquote:Op zondag 20 mei 2012 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och gut heel de ribw Eindhoven is weer aan het posten hier ..,
GGMM, de man van orde en handhavingquote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat we het vanaf volgend topic niet meer doen? Lees eens goed.
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder op man, monarchistische teringherrie smidshamer piekfijne Haasdonkquote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.
Madame_Paon is jouw friendin togquote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
FOK! is een grote anarchie toch? Toch prima man. Ajacied opent alle topics en dat is de enige regel.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.
Hij die gelovig is zal nooit geile wijven in hun anus batsen en grote delen van het mooie leven missen voor een niet-bestaand verzinsel. We eindigen allemaal als wormenvoer.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hij die den duur de grootsemacht beledigt, zal branden in het vuur, het vuur, riepen de prezende sterren! het vuur!
23:1 Benedictus Tutour VII
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |