Denk het wel. Echte player die Stroot.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast waarom doe je daar zo moeilijk over?
Heeft hij jouw meisje afgepakt ofzo?
Dat krijg je met mensen die hier niet mee lezen maar alleen maar dom 9gag gifs posten die weten niets van mede users., inderdaad.quote:
Dan is het hoog tijd dat je je bij deze matties voegtquote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast toen ik in de wieg lag was je moeder nog niet geboren.,
Jij vat het op als dreigen. Ik vertel alleen wat gebeurt als een zooitje users de erecode niet respecteert.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je zo gaat lopen dreigen nee. Je doet maar normaal.
Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef Doublepain het volgende:
Dat is dreigen idd. Je had ook een normale TR kunnen maken.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij vat het op als dreigen. Ik vertel alleen wat gebeurt als een zooitje users de erecode niet respecteert.
Omdat de slowchat neutraal terrein is, en dus niet bedoeld is om lelijke kankerlijertjes te posten die niet kunnen voetballen.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast waarom doe je daar zo moeilijk over?
Heeft hij jouw meisje afgepakt ofzo?
Het is wachten op het moment dat je weer gaat huilen om me een ban aan te smeren ..,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het hoog tijd dat je je bij deze matties voegt
[ afbeelding ]
Hij heeft 1 wedstrijd gespeelt in de CL negerquote:Op zondag 20 mei 2012 02:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die bakt er helemaal niks van in de CL
Op mobiel kun je niet TR'en.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is dreigen idd. Je had ook een normale TR kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |